Sprzęt i drobny asortyment komputerowy

Publication date 2016-05-24
End date 2016-06-06 12:00:00
Instytucja Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 132830 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302370009, 302321108, 302360002, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnej dostawy sprzętu, licencji do oprogramowania użytkowego, dostarczenia instrukcji oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt pn. Sprzęt i drobny asortyment komputerowy, nr ref. sprawy: FZP/ZP-26/D/7/16)
2. Na przedmiot zamówienia składają się produkty z formularza asortymentowo - cenowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń, pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1645 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE.
5. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych.
6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na sprzęt komputerowy i oprogramowanie będący przedmiotem poszczególnych części zamówienia na okres i na warunkach określonych w Załączniku Nr 7 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
7. Wykonawca określi w ofercie podmiot, który udziela gwarancji oraz wskaże podmiot, który będzie odpowiedzialny za naprawy gwarancyjne sprzętu komputerowego. Domyślnie podmiotem odpowiedzialnym za naprawy gwarancyjne jest wybrany Wykonawca, chyba że treść Załącznika Nr 1 do SIWZ stanowi inaczej. W przypadku, gdy za naprawy gwarancyjne sprzętu komputerowego będzie odpowiedzialny producent lub dystrybutor sprzętu, Zamawiający żąda przekazania przy dostawie dokumentu gwarancji producenta.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
Ulica ul. Górczewska 89
Nr domu 89
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-401
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 3211470
Fax 22 3211406
Internet www.attis.com.pl
Regon 01644180300000
E mail przetargi@attis.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 1Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 6000,00 zł. (sześć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Dokument potwierdzający, że oferowany w pozycji 36 załącznika na 5 SIWZ sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny. 2) Dokument potwierdzający, że oferowany w pozycji 36 załącznika nr 5 d SIWZ sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny. 3) Deklaracja zgodności CE - dotyczy poz. 28, 29 ,30, 31, 32, 34, 36, 37, 38,43 i 44 zał. nr 5 do SIWZ, z podaniem których pozycji dotyczy, 4) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Energy Star, dla: poz. 28, 31, 32, 36 zał. nr 5 do SIWZ; Za takie zaświadczenie zostanie uznany wydruk ze stron internetowych: www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov, http://www.epeat.net/, zawierający informację o umieszczeniu oferowanego modelu sprzętu w bazie danych prowadzonej przez Komisję Europejską (dotyczy poz. 28, 31, 32, 36 zał. nr 5 do SIWZ), 5) oświadczenie producenta lub dostawcy, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych firmy serwisującej, która posiada certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny oraz autoryzację producenta, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - dotyczy poz.31, 32, 34 oraz 36 zał. nr 5 do SIWZ;
Inne dokumenty 1) Formularza Oferty, złożonego na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularza asortymentowo-cenowego, złożonego na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 3) Opisu przedmiotu zamówienia, wypełnionego i złożonego na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ,
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej Umowy: 1) wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym podniesienie stawek VAT nie spowoduje zmian wartości netto, a ich obniżenie spowoduje odpowiednie obniżenie wartości brutto; 2) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony zostanie do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, (zgodnie z informacjami zawartymi w Formularzu Asortymentowo - Cenowym i opisie przedmiotu zamówienia) przy czym zmiana ta nie może powodować rozszerzenia przedmiotu umowy oraz wzrostu ceny zawartej w ofercie; Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 3) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora 4) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż o 6 miesięcy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 5) zmiany terminu realizacji umowy (w tym terminów dostaw cząstkowych) z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego 6) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.attis.com.pl
Spec war Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa pokój 144
Data skl 06/06/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa Sekretariat- p. 196
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)