Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.

Publication date 2016-06-16
End date 2016-06-27 08:15:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
Miejscowość Ząbki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Cukier,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 89841 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 152000000, 153000001, 154000002, 155000003, 31425003, 156000004, 158960005, 158100009, 158312004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dziewięć Zadań:
1.1. Zadanie Nr 1 - Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin;
1.2. Zadanie Nr 2 - Sukcesywna dostawa ryb;
1.3. Zadanie Nr 3 - Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych;
1.4. Zadanie Nr 4 - Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów;
1.5. Zadanie Nr 5 - Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich;
1.6. Zadanie Nr 6 - Sukcesywna dostawa jaj;
1.7. Zadanie Nr 7 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych;
1.8. Zadanie Nr 8 - Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców;
1.9. Zadanie Nr 9 - Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym ztanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ

Opis

Szczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.Szczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.Szczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.Szczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.Szczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.Szczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.Szczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.Szczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.Szczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
Ulica ul. Batorego 11
Nr domu 11
Miejscowosc Ząbki
Kod poczt 05-091
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 781 60 66
Fax 22 762 05 08
Internet sp2zabki.idsl.pl
Regon 00079963500000
E mail sp2zabki@neostrada.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Szkoła Podstawowa
Rodzaj zam inny Szkoła Podstawowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2017
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1)Parafowany przez wykonawcę wzór Umowy zawierający warunki na jakich będzie realizowany przedmiot zamówienia; 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli ofertę składa pełnomocnik, które powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i być dołączone do oferty w formie oryginału kub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem: a) w przypadku gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych Wykonawcy; b) w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.sp2zabki.idsl.pl
Spec war Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. Batorego 11, 05-091 Ząbki,
Data skl 27/06/2016
Godz skl 08:15
Miejsce Szkoła Podstawowa Nr 2 w Ząbkach ul. Batorego 11, 05-091 Ząbki, Sekretariat Dyrektora.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy.
Czy uniewaznienie Nie
Potencjal W zakresie potencjału technicznego - dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który składa ofertę obejmującą realizację Zadania Nr 1, Zadania Nr 2, Zadania Nr 5 lub Zadania Nr 8. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca musi wykazać, że dysponowanie lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi - pojazdami stosowanymi do przewozu artykułów spożywczych spełniających wymogi zawarte w rozporządzeniu Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) i rozporządzenia Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L.139 z 30 kwietnia 2004 roku str. 1, (Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdział 13 t.34). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia.
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Przewiduje się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach w zakresie: a. wystąpienia dostaw, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub rozszerzenia przedmiotu umowy, b. wstrzymania realizacji przedmiotu umowy lub przerw w jego realizacji powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c. konieczności zlecenia dostaw uzupełniających, d. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie ilości przedmiotu zamówienia i w granicach +/-20% wartości umowy brutto, e. zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiana umowy w zakresie : a) pkt. a i e nastąpi w przypadku zmiany obowiązujących przepisów. b) w zakresie pkt. b nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych. c) w zakresie pkt. c i d w przypadku zmiany ilości dzieci. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany towarów w danej grupie towarowej. Zmiana ilości towarów nie powoduje konieczności zawarcia aneksu do umowy.
Dok podm zag 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)