Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/04/06/2016

Publication date 2016-06-17
End date 2016-07-05 11:00:00
Instytucja Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91563 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302130005, 302313000, 302131006, 302321108, 301251105, 302340008, 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/04/06/2016:
Część I Komputery przenośne (CPV 30213100-6)
Komputer przenośny nr 1 - 3 szt., Komputer przenośny nr 2 - 1 szt., Komputer przenośny nr 3 - 1 szt., Komputer przenośny nr 4 - 4 szt., Komputer przenośny nr 5 - 2 szt. ,Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 - 1 szt.,Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3, 4 - 3 szt., Zestaw: oryginalny adapter z portami VGA oraz Ethernet RJ45 + oryginalny zasilacz do komputera przenośnego nr 1 - 2 szt.
Część II Komputery stacjonarne (CPV 30213000-5)
Komputer 1 - 2 szt., Komputer 2 - 1 szt., Komputer 3 - 1 szt.
Część III AiO
Komputer AiO 23cale - 1 szt.
Część IV Monitory (CPV 30231300-0)
Monitor nr 1 - 2 szt., Monitor nr 2 - 2 szt.,
Część V Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki (CPV 30232110-8, 30125110-5)
Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 kolorowe laserowe - 1 szt., Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 1 (czarny + 3 kolory) - 1 szt., Drukarka A4 kolorowa laserowa - 1 szt., Drukarka A4 mono laserowa - 1 szt., Toner czarny do drukarki nr 3 - 1 szt.
Część VI Skanery (CPV 30216110-0)
Skaner biurowy - 1 szt.
Część VII Dyski przenośne (CPV 30234000-8)
Dysk przenośny 1 TB - 1 szt., Dysk przenośny 2 TB - 2 szt., Dysk przenośny 3 TB - 11 szt.
Część VIII Pendrive (CPV 30234000-8)
Pendrive 32 GB - 20 szt., Pendrive 64 GB - 22 szt., Pendrive 128 GB - 5 szt., Pendrive256 GB - 1 szt.

Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II, część III, część IV, część V (drukarki), część VI niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Opis

Część I Komputery przenośne (CPV 30213100-6)
Komputer przenośny nr 1 - 3 szt., Komputer przenośny nr 2 - 1 szt., Komputer przenośny nr 3 - 1 szt., Komputer przenośny nr 4 - 4 szt., Komputer przenośny nr 5 - 2 szt. , Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 - 1 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3, 4 - 3 szt., zestaw: oryginalny adapter z portami VGA oraz Ethernet RJ45 + oryginalny zasilacz do komputera przenośnego nr 1 - 2 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część II Komputery stacjonarne (CPV 30213000-5)
Komputer 1 - 2 szt., Komputer 2 - 1 szt., Komputer 3 - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część III AiO Komputer AiO 23 cale - 1 szt.(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część IV Monitory (CPV 30231300-0)
Monitor nr 1 - 2 szt., Monitor nr 2 - 2 szt.(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część V Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki (CPV 30232110-8, 30125110-5)
Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 kolorowe laserowe - 1 szt., Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 1 (czarny + 3 kolory) - 1 szt., Drukarka A4 kolorowa laserowa - 1 szt., Drukarka A4 mono laserowa - 1 szt., Toner czarny do drukarki nr 3 - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część VI Skanery (CPV 30216110-0)
Skaner biurowy - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część VII Dyski przenośne (CPV 30234000-8)
Dysk przenośny 1 TB - 1 szt., Dysk przenośny 2 TB - 2 szt., Dysk przenośny 3 TB - 11 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)Część VIII Pendrive(CPV 30234000-8)
Pendrive 32 GB - 20 szt., Pendrive 64 GB - 22 szt., Pendrive 128 GB - 5 szt., Pendrive256 GB - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Rozdziału IV SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Ulica Al. Armii Ludowej 16
Nr domu 16
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-637
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 234 50 95, 234 65 62
Fax 022 234 50 95
Internet www.il.pw.edu.pl
Regon 52500058340000
E mail zamowienia.publiczne@il.pw.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.il.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5. lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty określone w pkt 6.5. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 5. Załącznik Nr 1: Formularz kosztorysu ofertowego cz. 1-8 ; 6. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Certyfikat ISO 14001, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego lub certyfikat równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem (Część V - materiały eksploatacyjne). 6.8.2 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Certyfikat/zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 : 2008 lub normami równoważnymi, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi (Część V - materiały eksploatacyjne). 6.8.3 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera) (Część V - materiały eksploatacyjne). 6.8.4 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Certyfikat / deklarację producenta potwierdzające, że proces produkcji przebiega zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla drukarek laserowych monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych (Część IV - materiały eksploatacyjne). 6.8.5 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Certyfikat bezpieczeństwa CE (na potwierdzenie kompatybilności elektromagnetycznej, zgodnie z dyrektywą 2004/108/EC) (Część V - materiały eksploatacyjne). Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymienionych w punkcie 6.8.1 - 6.8.5 w języku angielskim (za wyjątkiem punktu 6.8.3).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Możliwości i warunki zmiany umowy 19.1 Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń; b) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć wcześniej, szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi; c) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia - udokumentowanych; d) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; e) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych; f) zmiany przedstawiciela stron umowy; 19.2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 19.1 powyżej Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: a) zmian parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w niniejszej Umowie, b) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, c) zmiany siedziby jednej ze Stron.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji (G)
Kryt 2p 10
Spec www www.il.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Spec war Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, pok. 144
Data skl 05/07/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, pok. 144
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Część zamówienia będzie realizowana na potrzeby realizacji projektów: Nowoczesne metody rozpoznania podłoża gruntowego w drogownictwie - umowa nr DZP/RID-I-32/3/NCBR/2016 Zasady prognozowania ruchu drogowego z uwzględnieniem innych środków transportu - umowa nr DZP/RID-I-62/11/NCBR/2016 Nowoczesne metody obliczania przepustowości i oceny warunków ruchu dla dróg poza aglomeracjami miejskimi, w tym dla dróg szybkiego ruchu - umowa DZP/RID-I-50/9/NCBR/2016
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)