38/WNoŻCziK/SGGW/2016 Dostawa różnych mebli oraz sprzętu biurowego do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej

Publication date 2016-06-17
End date 2016-06-27 10:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Siedziska,
  • Biurka i stoły

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91725 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391111004, 391212008, 301914008, 301910004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA





Dostawa różnych mebli oraz drobnego sprzętu biurowego w celu utworzenia stanowisk do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej w ramach dotacji celowej na pokrycie kosztów restrukturyzacji Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku 4a i 4b do SIWZ.

CPV: 39111100-4, 39121200-8, 39132100-7, 30191000-4, 30191400-8

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA



Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK



Oznaczenie części zamówienia:

Zadanie 1 - Fotele obrotowe, stoły konferencyjne składane, szafy biurowe na dokumenty, szafa metalowa na akta poufne

CPV: 39111100-4, 39121200-8, 39132100-7



Krótki opis części zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup 5 foteli obrotowych, 6 stołów konferencyjnych składanych, 2 szaf biurowych na dokumenty oraz 1 szafy metalowej na akta poufne do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisane szczegółowo w załączniku nr 4a do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.



Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.






Oznaczenie części zamówienia:

Zadanie 2 - Niszczarka, gilotyna do papieru, bindownica

CPV: 30191400-8, 30191000-4



Krótki opis części zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup niszczarki, gilotyny do papieru oraz bindownicy do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisany szczegółowo w załączniku nr 4b do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.



Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.

Opis

Zadanie 1 - Fotele obrotowe, stoły konferencyjne składane, szafy biurowe na dokumenty, szafa metalowa na akta poufne

CPV: 39111100-4, 39121200-8, 39132100-7



Krótki opis części zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup 5 foteli obrotowych, 6 stołów konferencyjnych składanych, 2 szaf biurowych na dokumenty oraz 1 szafy metalowej na akta poufne do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisane szczegółowo w załączniku nr 4a do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.



Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.Zadanie 2 - Niszczarka, gilotyna do papieru, bindownica

CPV: 30191400-8, 30191000-4



Krótki opis części zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup niszczarki, gilotyny do papieru oraz bindownicy do pracowni zaawansowanych analiz epidemiologii żywieniowej, opisany szczegółowo w załączniku nr 4b do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.



Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Katedra Żywienia Człowieka, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Ulica ul. Nowoursynowska 166
Nr domu 166
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-787
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5931390
Fax 022 5931391
Internet www.sggw.pl
Regon 00000178450000
E mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Na potwierdzenie, że zaoferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załącznikach nr 4a i 4b do SIWZ, Zamawiający wymaga załączenia do oferty ich opisów (folderów, katalogów, szkiców lub rysunków). Ocena spełniania wymogów zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia
Inne dokumenty Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www http://szp.sggw.pl/show.php?id=3258
Spec war Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, KŻCz, ul. Nowoursynowska 159c, 02-776 Warszawa, bud. 32, pok. B2125.
Data skl 27/06/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, KŻCz, ul. Nowoursynowska 159 C, bud. 32 pok. B2125, 02-776 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)