DOSTAWA RĘKAWIC LATEKSOWYCH, NITRYLOWYCH ORAZ CHIRURGICZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Publication date 2016-06-20
End date 2016-06-29 11:00:00
Instytucja Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 95039 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 184243000, 331414200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA
RĘKAWIC LATEKSOWYCH, NITRYLOWYCH ORAZ CHIRURGICZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 4 pozycje asortymentowe szczegółowo opisane w załączniku do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Ulica ul. Karmelicka 7
Nr domu 7
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-081
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 5287900
Fax 81 5287907
Internet www.sck.lublin.pl
Regon 06028198900000
E mail mtkaczuk@sck.lublin.pl ; ssyryjczyk@sck.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie po uprzednim zbadaniu, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt B, C i D. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie treści złożonego oświadczenia, wymaganego w pkt B.1 SIWZ oraz innych dokumentów wymienionych w pkt. B. Złożenie dokumentów, z których nie wynika spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak dokumentów, brak oświadczenia lub złożenie oświadczenia o braku spełnienia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu będzie skutkował wykluczeniem z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.4 ustawy Pzp. Złożenie dokumentów określonych w pkt D) i C) ppkt 1) -2) SIWZ jest obligatoryjne z zastrzeżeniem ppkt 6, który dotyczy tylko podmiotów zbiorowych. Brak dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy po wyczerpaniu procedury określonej w art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp. W przypadku braku dokumentu określonego w pkt D pkt 1) Zamawiający uprzednio zastosuje dyspozycję wynikającą z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie po uprzednim zbadaniu, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt B, C i D. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie treści złożonego oświadczenia, wymaganego w pkt B.1 SIWZ oraz innych dokumentów wymienionych w pkt. B. Złożenie dokumentów, z których nie wynika spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak dokumentów, brak oświadczenia lub złożenie oświadczenia o braku spełnienia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu będzie skutkował wykluczeniem z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.4 ustawy Pzp. Złożenie dokumentów określonych w pkt D) i C) ppkt 1) -2) SIWZ jest obligatoryjne z zastrzeżeniem ppkt 6, który dotyczy tylko podmiotów zbiorowych. Brak dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy po wyczerpaniu procedury określonej w art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp. W przypadku braku dokumentu określonego w pkt D pkt 1) Zamawiający uprzednio zastosuje dyspozycję wynikającą z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie po uprzednim zbadaniu, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt B, C i D. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie treści złożonego oświadczenia, wymaganego w pkt B.1 SIWZ oraz innych dokumentów wymienionych w pkt. B. Złożenie dokumentów, z których nie wynika spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak dokumentów, brak oświadczenia lub złożenie oświadczenia o braku spełnienia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu będzie skutkował wykluczeniem z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.4 ustawy Pzp. Złożenie dokumentów określonych w pkt D) i C) ppkt 1) -2) SIWZ jest obligatoryjne z zastrzeżeniem ppkt 6, który dotyczy tylko podmiotów zbiorowych. Brak dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy po wyczerpaniu procedury określonej w art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp. W przypadku braku dokumentu określonego w pkt D pkt 1) Zamawiający uprzednio zastosuje dyspozycję wynikającą z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie po uprzednim zbadaniu, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt B, C i D. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie treści złożonego oświadczenia, wymaganego w pkt B.1 SIWZ oraz innych dokumentów wymienionych w pkt. B. Złożenie dokumentów, z których nie wynika spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak dokumentów, brak oświadczenia lub złożenie oświadczenia o braku spełnienia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu będzie skutkował wykluczeniem z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.4 ustawy Pzp. Złożenie dokumentów określonych w pkt D) i C) ppkt 1) -2) SIWZ jest obligatoryjne z zastrzeżeniem ppkt 6, który dotyczy tylko podmiotów zbiorowych. Brak dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy po wyczerpaniu procedury określonej w art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp. W przypadku braku dokumentu określonego w pkt D pkt 1) Zamawiający uprzednio zastosuje dyspozycję wynikającą z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie po uprzednim zbadaniu, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt B, C i D. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie treści złożonego oświadczenia, wymaganego w pkt B.1 SIWZ oraz innych dokumentów wymienionych w pkt. B. Złożenie dokumentów, z których nie wynika spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak dokumentów, brak oświadczenia lub złożenie oświadczenia o braku spełnienia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu będzie skutkował wykluczeniem z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.4 ustawy Pzp. Złożenie dokumentów określonych w pkt D) i C) ppkt 1) -2) SIWZ jest obligatoryjne z zastrzeżeniem ppkt 6, który dotyczy tylko podmiotów zbiorowych. Brak dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy po wyczerpaniu procedury określonej w art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp. W przypadku braku dokumentu określonego w pkt D pkt 1) Zamawiający uprzednio zastosuje dyspozycję wynikającą z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) kosztorys ofertowy wyrażony w PLN stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ z wypełnieniem wszystkich kolumn pod rygorem odrzucenia oferty a) nazwę handlową proponowanych rękawic b) wielkość opakowań handlowych, c) ilość pełnych opakowań handlowych poszczególnych pozycji d) ceny jednostkowe netto poszczególnych opakowań przedmiotu zamówienia, e) stawka podatku VAT f) wartość netto i brutto poszczególnych pozycji g) wartość netto i brutto oferty ogółem 2) oświadczenie, iż przedmiot oferty jest dopuszczony do obrotu, a produkty kwalifikowane jako wyrób medyczny posiadają oznakowanie znakiem CE, potwierdzające ich zgodność z dyrektywą 93/42/EEC a także, iż kopie dokumentów potwierdzających ten fakt (poświadczone za zgodność z oryginałem) zostaną dostarczone na każde wezwanie Zamawiającego 3) ulotki lub fragmenty katalogów proponowanego przedmiotu zamówienia przedstawiające np. cechy, parametry i rozmiary każdej z proponowanych w ofercie pozycji, nie sprzeczne z informacjami podanymi w Załączniku nr 1; 4) raporty z badań zgodnie z normą EN 455 1-2-3 nie starsze niż z 2014 roku.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy. 3. Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT; c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta - przy niezmienionym produkcie; d) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) - nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz - proporcjonalne do zmiany - korekta ceny opakowania; e) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu (produktem równoważnym), ale przy cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie danego produktu, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy. Okoliczności jak wyżej wymagają udokumentowania ze strony Wykonawcy;
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostaw cząstkowych
Kryt 2p 5
Spec www www.sck.lublin.pl
Spec war SCK UM w Lublinie , ul. Karmelicka 7, 20-081 Lublin lub www.sck.lublin.pl
Data skl 29/06/2016
Godz skl 11:00
Miejsce SCK UM w Lublinie, Sekretariat, IV piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)