WYMIANA SYSTEMÓW STEROWANIA URZĄDZENIAMI AUDIOWIZUALNYMI W SALACH DYDAKTYCZNYCH UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Publication date | 2016-06-21 |
End date | 2016-06-30 12:00:00 |
Instytucja | Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu |
Miejscowość | Wrocław |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 95609 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 323212001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana systemów sterowania urządzeniami audiowizualnymi w salach dydaktycznych UE, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. Kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne 2. Podane w załączniku nr 2 ilości mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w okresie realizacji umowy, w ramach asortymentu wyszczególnionego w ofercie zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli taka zmiana nie spowoduje zwiększenia wartości zawartej umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty w celu samodzielnego sprawdzenia stanu technicznego urządzeń oraz robót do wykonania w salach dydaktycznych. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy skontaktować się z Kierownikiem Działu Aparatury p. Waldemarem Skorkiem pod nr telefonu 71 36 80 447. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ należy składać w trybie określonym w Ustawie. 7. Wszystkie koszty (w tym koszty cła, transportu, opakowania i ubezpieczenia) związane z dostawą sprzętu, a także ryzyko jego utraty lub uszkodzenia w czasie przewozu, załadunku i wyładunku obciążają lub spoczywają na Wykonawcy i należy je uwzględnić w cenie ofertowej umieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym. 8. Zamawiający wymaga, aby cały zamawiany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim. 9. Sprzęt powinien posiadać (na zewnętrznej stronie obudowy) oznakowanie pozwalające na jednoznaczną identyfikację Wykonawcy (nazwa Wykonawcy, data dostawy, nr gwarancji lub nr fabryczny). 10. Wszystkie koszty robót instalacyjnych niezbędne do realizacji umowy przy montażu i uruchomieniu systemu sterowania AV oraz demontażu i montażu powierzonego sprzętu w salach dydaktycznych ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie ofertowej umieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym. 11. Realizacja zamówienia odbywać się będzie siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ulicy Komandorskiej 118/120 w: - budynku A sale numer 1, 120 i 205 - budynku E sale numer 1 i 2 - budynku P sale numer 1, 2 i 3. 12. Wykonawca dostarczy i przyklei na blat biurka wykładowcy zalaminowaną instrukcję obsługi systemu sterowania urządzeniami audiowizualnymi dla prowadzących zajęcia dydaktyczne. 13. Przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacji asortymentowo-cenowej urządzenia są uzupełnieniem systemu sterowania urządzeniami audiowizualnymi funkcjonującego w wymienionych salach oraz unifikacją funkcjonujących systemów w innych salach dydaktycznych Uczelni. W związku z tym złożona oferta musi zawierać urządzenia w pełni zgodne z parametrami podanymi w specyfikacji asortymentowo-cenowej - załączniku nr 2 do SIWZ. 14. Warunkiem odbioru robót przez Zamawiającego będzie przekazanie kodu źródłowego zainstalowanego oprogramowania wraz z protokołem odbioru robót |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu |
Ulica | ul. Komandorska 118/120 |
Miejscowosc | Wrocław |
Kod poczt | 53-345 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 71 3680622 |
Fax | 71 3680491 |
Internet | www.ue.wroc.pl |
Regon | 00000153100000 |
E mail | dzp@ue.wroc.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/08/2016 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień |
Wiedza | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 PLN brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawca poda ich wartość, przedmiot, termin wykonania i odbiorców, na rzecz których usługi te zostały wykonane i przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego kryterium Wykonawca przedstawi wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz usług oraz dołączy do oferty w.w dowody |
Potencjal | Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku |
Zdolne | Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku |
Sytuacja | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca: przedstawi opłaconą polisę OC wraz z dowodem uiszczenia składki, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 PLN. Polisa winna być ważna w dniu składania ofert. W przypadku gdy polisa ubezpieczenia wybranego Wykonawcy traci ważność w czasie trwania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia ważnej polisy, na wymaganą kwotę, na czas realizacji umowy najpóźniej 7 (siedem) dni przed wygaśnięciem dotychczasowej umowy ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia, rozwiązania lub wypowiedzenia umowy i/lub naliczenia kar umownych wynikających z umowy |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów dołączy do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 0.75 |
Kryt 2 | Termin wykonania usługi |
Kryt 2p | 0.25 |
Spec www | http:// www.ue.wroc.pl |
Spec war | Siedziba Zamawiającego Bud. A wejście A1 pok.26 |
Data skl | 30/06/2016 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Siedziba Zamawiającego Bud. A wejście A1 pok.26 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |