WYMIANA SYSTEMÓW STEROWANIA URZĄDZENIAMI AUDIOWIZUALNYMI W SALACH DYDAKTYCZNYCH UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU

Publication date 2016-06-21
End date 2016-06-30 12:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 95609 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 323212001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana systemów sterowania urządzeniami audiowizualnymi w salach dydaktycznych UE, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
Kod CPV:
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
2. Podane w załączniku nr 2 ilości mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w okresie realizacji umowy, w ramach asortymentu wyszczególnionego w ofercie zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli taka zmiana nie spowoduje zwiększenia wartości zawartej umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz zawarcia umowy ramowej.
6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty w celu samodzielnego sprawdzenia stanu technicznego urządzeń oraz robót do wykonania w salach dydaktycznych. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy skontaktować się z Kierownikiem Działu Aparatury p. Waldemarem Skorkiem pod nr telefonu 71 36 80 447. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ należy składać w trybie określonym w Ustawie.
7. Wszystkie koszty (w tym koszty cła, transportu, opakowania i ubezpieczenia) związane z dostawą sprzętu, a także ryzyko jego utraty lub uszkodzenia w czasie przewozu, załadunku i wyładunku obciążają lub spoczywają na Wykonawcy i należy je uwzględnić w cenie ofertowej umieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
8. Zamawiający wymaga, aby cały zamawiany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim.
9. Sprzęt powinien posiadać (na zewnętrznej stronie obudowy) oznakowanie pozwalające na jednoznaczną identyfikację Wykonawcy (nazwa Wykonawcy, data dostawy, nr gwarancji lub nr fabryczny).
10. Wszystkie koszty robót instalacyjnych niezbędne do realizacji umowy przy montażu i uruchomieniu systemu sterowania AV oraz demontażu i montażu powierzonego sprzętu w salach dydaktycznych ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie ofertowej umieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
11. Realizacja zamówienia odbywać się będzie siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ulicy Komandorskiej 118/120 w:
- budynku A sale numer 1, 120 i 205
- budynku E sale numer 1 i 2
- budynku P sale numer 1, 2 i 3.
12. Wykonawca dostarczy i przyklei na blat biurka wykładowcy zalaminowaną instrukcję obsługi systemu sterowania urządzeniami audiowizualnymi dla prowadzących zajęcia dydaktyczne.
13. Przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacji asortymentowo-cenowej urządzenia są uzupełnieniem systemu sterowania urządzeniami audiowizualnymi funkcjonującego w wymienionych salach oraz unifikacją funkcjonujących systemów w innych salach dydaktycznych Uczelni. W związku z tym złożona oferta musi zawierać urządzenia w pełni zgodne z parametrami podanymi w specyfikacji asortymentowo-cenowej - załączniku nr 2 do SIWZ.
14. Warunkiem odbioru robót przez Zamawiającego będzie przekazanie kodu źródłowego zainstalowanego oprogramowania wraz z protokołem odbioru robót

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Ulica ul. Komandorska 118/120
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 53-345
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 3680622
Fax 71 3680491
Internet www.ue.wroc.pl
Regon 00000153100000
E mail dzp@ue.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 PLN brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawca poda ich wartość, przedmiot, termin wykonania i odbiorców, na rzecz których usługi te zostały wykonane i przedstawi dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego kryterium Wykonawca przedstawi wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz usług oraz dołączy do oferty w.w dowody
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca: przedstawi opłaconą polisę OC wraz z dowodem uiszczenia składki, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 PLN. Polisa winna być ważna w dniu składania ofert. W przypadku gdy polisa ubezpieczenia wybranego Wykonawcy traci ważność w czasie trwania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia ważnej polisy, na wymaganą kwotę, na czas realizacji umowy najpóźniej 7 (siedem) dni przed wygaśnięciem dotychczasowej umowy ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia, rozwiązania lub wypowiedzenia umowy i/lub naliczenia kar umownych wynikających z umowy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów dołączy do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
Kryt cena B
Kryt 1p 0.75
Kryt 2 Termin wykonania usługi
Kryt 2p 0.25
Spec www http:// www.ue.wroc.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego Bud. A wejście A1 pok.26
Data skl 30/06/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego Bud. A wejście A1 pok.26
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)