Zaprojektowanie, konfigurację i uruchomienie wewnętrznego portalu informacyjnego - Intranet UKE z wykorzystaniem (wdrożeniem) posiadanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej CMS Liferay

Publication date 2016-06-21
End date 2016-07-01 13:00:00
Instytucja Urząd Komunikacji Elektronicznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 97239 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 722125176, 480000008, 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie, konfiguracja i uruchomienie wewnętrznego portalu informacyjnego - Intranet UKE z wykorzystaniem (wdrożeniem) posiadanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej CMS Liferay.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 7 do SIWZ oraz załączniku nr 1 do umowy.
3. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Komunikacji Elektronicznej
Ulica ul. Kasprzaka 18/20
Nr domu 18/20
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-211
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5349259, 5349169
Fax 022 5349341
Internet www.uke.gov.pl
Regon 01751079400000
E mail m.nowak@uke.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 14/11/2016
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych, 00/100 groszy), zgodnie z pkt X Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ramach wykonanych lub wykonywanych usług, należycie wykonał: a) co najmniej 2 (dwie) usługi, realizowane w ramach 2 odrębnych umów, których przedmiotem była budowa i wdrożenie wewnętrznego portalu informacyjnego - Intranet z wykorzystaniem (wdrożeniem) CMS Liferay. Wartość każdej z ww. usług (w przypadku gdy jedyny przedmiot usługi stanowiła budowa i wdrożenie wewnętrznego portalu informacyjnego - Intranet z wykorzystaniem (wdrożeniem) CMS Liferay lub wartość każdej z części usług obejmujących budowę i wdrożenie wewnętrznego portalu informacyjnego - Intranet z wykorzystaniem (wdrożeniem) CMS Liferay (w przypadku gdy budowa i wdrożenie wewnętrznego portalu informacyjnego - Intranet z wykorzystaniem (wdrożeniem) CMS Liferay nie stanowiło jedynego przedmiotu usługi)) powinna być nie mniejsza niż 300 000 zł brutto. Przez wdrożenie należy rozumieć konfigurację oraz uruchomienie zakończone przekazaniem do użytkowania portalu informacyjnego - Intranet. Zamawiający przez portal informacyjny - Intranet rozumie wewnętrzne narzędzie umożliwiające zalogowanemu użytkownikowi wymianę informacji poprzez funkcjonalności: forów, czatów, publikacji artykułów i prezentacji treści, ankiet, dokumentów, prowadzenie kalendarzy, wypełnianie formularzy. b) co najmniej 2 (dwie) usługi obejmujące integrację co najmniej 2 (dwóch) systemów teleinformatycznych przy użyciu szyny danych typu ESB. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na zł według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami (Zespołem Projektowym), które posiadają poniżej określone wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie: a) Kierownik Projektu, posiadający: wykształcenie wyższe; w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), kierował co najmniej dwoma projektami wdrożenia portali informacyjnych - Intranet zdefiniowanych w pkt VI.1.2)a) SIWZ zakończonych odbiorami portali przez użytkowników, znajomość metodyki zarządzania projektami, b)Główny architekt posiadający: wykształcenie wyższe; w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), pełnił funkcję Głównego Architekta przy projektowaniu i wdrożeniu co najmniej 2 (dwóch) odebranych przez użytkowników portali informacyjnych - Intranet zdefiniowanych w pkt VI.1.2)a) SIWZ. c) Specjalista do spraw integracji posiadający: wykształcenie wyższe; w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert) brał udział w co najmniej jednym odebranym projekcie integracji co najmniej 2 (dwóch) systemów teleinformatycznych przy użyciu szyny danych WSO2 ESB. d) Projektant grafik posiadający: wykształcenie wyższe; doświadczenie w zakresie projektowania portali informacyjnych potwierdzone zaprojektowaniem nie mniej niż 5 portali informacyjnych. e) Specjalista ds. modelowania procesów posiadający: wykształcenie wyższe; w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert) brał udział w co najmniej 2 (dwóch) odebranych przez użytkowników projektach obejmujących analizę, modelowanie i wdrożenie procesów biznesowych. Jedna wskazana w wykazie, o którym mowa w pkt VII.1.5) SIWZ osoba może potwierdzić spełnianie warunku tylko dla jednej wskazanej powyżej funkcji.
Sytuacja Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca w wykazie zobowiązany jest do wskazania usług potwierdzających spełnienie warunku udziału, określonego w punkcie III.3.2) ogłoszenia tj. wskazania usług spełniajacych poniżej określone wymagania: a) co najmniej 2 (dwie) usługi, realizowane w ramach 2 odrębnych umów, których przedmiotem była budowa i wdrożenie wewnętrznego portalu informacyjnego - Intranet z wykorzystaniem (wdrożeniem) CMS Liferay. Wartość każdej z ww. usług (w przypadku gdy jedyny przedmiot usługi stanowiła budowa i wdrożenie wewnętrznego portalu informacyjnego - Intranet z wykorzystaniem (wdrożeniem) CMS Liferay lub wartość każdej z części usług obejmujących budowę i wdrożenie wewnętrznego portalu informacyjnego - Intranet z wykorzystaniem (wdrożeniem) CMS Liferay (w przypadku gdy budowa i wdrożenie wewnętrznego portalu informacyjnego - Intranet z wykorzystaniem (wdrożeniem) CMS Liferay nie stanowiło jedynego przedmiotu usługi)) powinna być nie mniejsza niż 300 000 zł brutto. Przez wdrożenie należy rozumieć konfigurację oraz uruchomienie zakończone przekazaniem do użytkowania portalu informacyjnego - Intranet. Zamawiający przez portal informacyjny - Intranet rozumie wewnętrzne narzędzie umożliwiające zalogowanemu użytkownikowi wymianę informacji poprzez funkcjonalności: forów, czatów, publikacji artykułów i prezentacji treści, ankiet, dokumentów, prowadzenie kalendarzy, wypełnianie formularzy. b) co najmniej 2 (dwie) usługi obejmujące integrację co najmniej 2 (dwóch) systemów teleinformatycznych przy użyciu szyny danych typu ESB
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1)formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w ogłoszeniu w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 7) jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego w pkt III.3.5) ogłoszenia warunku. 8) jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w pkt III.4.1) ogłoszenia podane zostaną w innej walucie niż w PLN (złotych polskich), Wykonawca zobowiązany jest dokonać ich przeliczenia na PLN (polskie złote) według średniego kursu NBP na dzień opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji gdy ogłoszenie o zamówieniu zostanie opublikowane w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych. 9) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VII i VIII SIWZ, 10) dokument wniesienia wadium - zgodnie z pkt X.3 SIWZ, 11) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 11 załącznika nr 1 do SIWZ - wzór formularza ofertowego, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 12) opis realizacji funkcjonalności portalu informacyjnego - Intranet UKE (F) wskazanych w tabeli w XX.3 SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Funkcjonalności Intranet
Kryt 2p 30
Kryt 3 Długość okresu serwisu i wsparcia technicznego
Kryt 3p 10
Spec www www.uke.gov.pl
Spec war Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, pokój 314 lub na stronie internetowej Zamawiającego
Data skl 01/07/2016
Godz skl 13:00
Miejsce Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, pokój nr 4 (Kancelaria główna)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Realizacja projektu następuje częściowo poprzez dofinansowanie Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach VII oś priorytetowa Społeczeństwo Informacyjne budowa elektronicznej administracji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego BAK.WZP.26.31.2016
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)