Wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w 2016 roku

Publication date 2016-06-22
End date 2016-06-30 10:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 97753 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w 2016 roku
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Ulica ul. Podgórna 7
Nr domu 7
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65-057
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 4565403, 4565404, 4565277
Fax 68 4565404
Internet www.lubuskie.pl
Regon 97077008900000
E mail przetargi@lubuskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 55
Wadium Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: 600 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100),
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację przynajmniej: -dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda (przez wartość brutto usługi należy rozumieć wysokość honorarium uzyskanego przez wykonawcę za wykonanie tej usługi). UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza łączenia wiedzy i doświadczenia w ramach konsorcjum w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tzn. w przypadku składania oferty przez konsorcjum, przynajmniej jeden z członków konsorcjum musi samodzielnie spełniać warunek wiedzy i doświadczenia. W przypadku korzystania z potencjału podmiotu trzeciego w zakresie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, podmiot ten musi samodzielnie spełniać warunek udziału w postępowaniu
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 2.Pisemne zobowiązanie (w oryginale), o którym mowa w rozdziale IX pkt. 6 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 3.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w następującym przypadku, tj.: zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, zmiany asortymentu innego niż zaproponowany w ofercie, z powodu jego niedostępności na rynku, o czym Wykonawca nie wiedział w chwili składania ofert, a co zostanie przez Wykonawcę udowodnione, pod warunkiem że nowy asortyment będzie spełniał wszystkie parametry określone w SIWZ i nie zmieni ceny ofertowej. 2.Inicjatorem zmiany w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do jej wprowadzenia należy do Zamawiającego. 3.Zmiany umowy dokonane z naruszeniem zapisów art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych podlegają unieważnieniu. 4.Wszelkie zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.lubuskie.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
Data skl 30/06/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy KANCELARIA OGÓLNA ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)