Dostawa środków ochrony indywidualnej.

Publication date 2016-06-22
End date 2016-06-30 09:00:00
Instytucja Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Specjalna odzież robocza,
  • Ochronne nakrycia głowy,
  • Obuwie specjalne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 99509 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 181300009, 188320000, 184441107
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Poniżej 134 000 Euro.

Opis

Poniżej 134 000 Euro.Poniżej 134 000 Euro.Poniżej 134 000 Euro.Poniżej 134 000 Euro.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Ulica ul. Czechosłowacka 27
Nr domu 27
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-459
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8355900
Fax 061 8301191
Internet http://www.sapsp.edu.pl
Regon 00017343300000
E mail przetargi@sapsp.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 05/08/2016
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr I - 3.300,00 zł, - dla zadania nr II - 950,00 zł, - dla zadania nr III - 500,00 zł, - dla zadania nr IV - 700,00 zł.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) deklarację zgodności WE sporządzoną zgodnie z § 36 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U., Nr 259, poz. 2173 z zm.) - odpowiednio dla zadania, 2) aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz.1002 z zm.) - odpowiednio dla zadania, 3) ważny certyfikat oceny typu WE wraz ze sprawozdaniem z badań stanowiącym załącznik do certyfikatu WE - odpowiednio dla zadania, 4) ostatnie sprawozdanie z badań przeprowadzonych w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem WE, jeżeli certyfikat WE jest wystawiony wcześniej niż rok kalendarzowy licząc od dnia składania ofert - odpowiednio dla zadania, 5) raporty z badań wystawione przez jednostki notyfikowane potwierdzające oceniane parametry, jeżeli nie są one zawarte w ww. dokumentach. Oceniane parametry należy widocznie zakreślić - odpowiednio dla zadania, 6) do składanej oferty należy przedstawić jedną parę rękawic specjalnych - dotyczy zadania nr III.
Inne dokumenty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawarte w załącznikach nr 5 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) konieczność korzystnej dla Zamawiającego zmiany wynagrodzenia, związanej ze zmianą przedmiotu umowy, 2) gdy świadczenie Wykonawcy stało się z przyczyn obiektywnych świadczeniem niemożliwym w rozumieniu kodeksu cywilnego, 3) w razie likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, ogłoszenia jego upadłości, złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości lub oddalenia wniosku o upadłość ze względu na to, że majątek upadłego nie wystarczyłby na pokrycie kosztów postępowania, a także w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o zaistnieniu lub możliwość zaistnienia w krótkim czasie niewypłacalności Wykonawcy, 4) wystąpienia uzasadnionych, obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy ani Zamawiającego okoliczności powodujących przedłużenie terminu realizacji zamówienia, 5) w przypadku zmian dotyczących formy prawnej lub formy działalności Wykonawcy, 6) zmiany danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 7) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości, przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia.
Kryt cena C
Spec www http://sapsp.edu.pl/wszczete.php
Spec war Osobiście w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 107 w Budynku F).
Data skl 30/06/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego (Sekretariat Szkoły).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)