Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
|
Ulica |
ul. dr K. Jaczewskiego 8
|
Nr domu |
8
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-954
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
0-81 72-44-360
|
Fax |
081 746-71-55
|
Internet |
www.spsk4.lublin.pl
|
Regon |
00028875100000
|
E mail |
dzp@spsk4.lublin.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
|
Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa środków piorących i/lub dezynfekujących i lub wybielających i lub wspomagających pranie - o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto
|
Potencjal |
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
|
Zdolne |
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku , jeśli Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę - co najmniej 40 000,00 zł,
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1)kosztorys ofertowy wyrażony w PLN - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, wskazujący co najmniej na :
a)nazwę handlową asortymentu
b)wielkość zamówienia wg elementów przedmiotu zamówienia - wyrażoną w pełnych opakowaniach o wskazanej wadze
c)ceny jednostkowe netto opakowania
d)stawkę podatku VAT
e)wartość netto i brutto poszczególnych pozycji oraz oferty ogółem
2)oświadczenie, iż oferowane produkty spełniają cechy wymienione przez Zamawiającego w Załączniku nr 1
3)dokumenty dotyczące środków wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1)
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków.
a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);
b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy;
c) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto;
d) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta - przy niezmienionym produkcie;
e) w przypadku wprowadzenia do obrotu produktu równoważnego w okresie realizacji umowy - nastąpi na wniosek Zamawiającego zmiana asortymentu, a strony ustalają jego cenę jednostkową, która nie może być wyższa niż cena produktu uwzględnionego pierwotnie w umowie;
f) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) - nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu;
g) w przypadku wycofania z produkcji jednego z oferowanych środków zapewni środek o parametrach i właściwościach zgodnych z oferowanym środkiem, w cenie nie wyższej niż zaproponowana w ofercie. Zmiana środka możliwa jest jedynie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i powinna być zgłoszona pisemnie z nie mniej niż 1- miesięcznym wyprzedzeniem;
h) nie wyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy.
2. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane . Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin Płatności
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.spsk4.lublin.pl
|
Spec war |
www.spsk4 lublin.pl lub w siedzibie Zamawiającego pokój 001
|
Data skl |
01/07/2016
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Kancelaria Ogólna SPSK 4 w Lublinie pokój 001
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|