Dostawa oprogramowania dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

Publication date 2016-06-23
End date 2016-07-04 10:00:00
Instytucja Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD),
  • Pakiety oprogramowania multimedialnego,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100745 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 483211005, 487000005, 485200009, 483100004, 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa oprogramowania wraz z udzieleniem licencji i z aktualizacjami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części:
- dla części I: Zakup licencji ZW CAD na jedno urządzenie;
- dla części II: Dostawa oprogramowania do komputerowego wspomagania tłumaczenia tekstów;
- dla części III: Dostawa oprogramowania do archiwizowania zdjęć;
- dla części IV: Dostawa oprogramowania OCR;
- dla części V: Dostawa oprogramowania graficznego w związku z realizacją szkoleń w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet kompetencji;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 1a do SIWZ dla części I; załącznik nr 1b do SIWZ dla części II, załącznik nr 1c do SIWZ dla części III; załącznik nr 1d do SIWZ dla części IV; załącznik nr 1e do SIWZ dla części V

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ dla części ISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ dla części IISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SIWZ dla części IIISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SIWZ dla części IVSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1e do SIWZ dla części V

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Ulica Al. Racławickie 14
Nr domu 14
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-950
Wojewodztwo lubelskie
Tel (81) 445 41 59
Fax (81) 445 41 63
Internet http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Regon 00051406400000
E mail dzp@kul.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodzaj zam inny Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 10
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Potencjal Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Ponadto oferta musi zawierać: 1) Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną dla części I/II/III/IV/V (zaparafowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a/1b/1c/1d/1e do SIWZ (odpowiednio do części); 2) Formularz ofertowy Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Informacja o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, a dokumenty o których mowa w Rozdz. VI muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) wprowadzenie szczególnych okoliczności (np. choroba lub śmierć szkoleniowca wskazanego w SIWZ, trudne do przewidzenia okoliczności), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; d) zmiany w zakresie terminu, o którym mowa w Rozdziale IV SIWZ. e) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia lub nabycia Wykonawcy lub jego upadłości, pod warunkiem, że spełnia on kryteria udziału w postępowaniu
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Spec war Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych C-224
Data skl 04/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych C-224
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Postępowanie w części V realizowane jest w ramach projektu: LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, Priorytet III Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)