Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

Publication date 2016-06-23
End date 2016-07-01 09:30:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101923 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301920001, 228000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy (partiami w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego) materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, realizowane na podstawie zamówień złożonych w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia - zgodnie z wymogami zawartymi w Formularzu cenowym zawierającym opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ), na warunkach określonych we Wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. Żwirki i Wigury 61
Nr domu 61
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-091
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 5720366
Fax 22 5720363
Internet www.wum.edu.pl
Regon 00028891700000
E mail aez@wum.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Warszawie 83 1240 6247 1111 0000 4974 5823 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Warunki zwrotu i utraty wadium określone są w art. 46 ustawy.
Zaliczka Nie
Wiedza Zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), zwanego dalej Rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Wykonawca składa: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie głównych dostaw, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w tym sukcesywnych dostaw materiałów biurowych, na rzecz nie więcej niż 2 podmiotów, o łącznej wartości nie mniejszej niż 210.000,00 złotych brutto (słownie: dwieście dziesięć tysięcy złotych), w okresie nie krótszym niż 10 miesięcy, potwierdzonych załączonymi do oferty dowodami, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Dowodami, o których mowa w ust. 1 są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1. 3. Zamawiający jednocześnie informuje, że w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku zmiany materiału będącego przedmiotem umowy, z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy materiał został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony materiałem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.wum.edu.pl
Spec war Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. 308 (III. piętro)
Data skl 01/07/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. 308 (III. piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Z uwagi na charakter niniejszego zamówienia (sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych WUM przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia), zamówienie może być w części realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Funduszy Europejskich.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)