Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Kancelaria Sejmu RP
|
Ulica |
ul. Wiejska 4/6/8
|
Nr domu |
4/6/8
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00-902
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6942098
|
Fax |
022 6942098
|
Internet |
www.sejm.gov.pl
|
Regon |
00110334000000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Kancelaria Sejmu
|
Rodzaj zam inny |
Kancelaria Sejmu
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
23/09/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 tej ustawy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
|
Wiedza |
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie dostawy mebli biurowych. Każda z dostaw o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać Wykonawcy łącznie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1) próbkę blatu biurka z obrzeżem mocowanym za pomocą technologii laserowej, (w przypadku braku możliwości dostarczenia próbki wraz z ofertą Zamawiający dopuszcza wskazanie miejsca w Warszawie, w którym można obejrzeć biurko, wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ).
2) próbkę tkanin - tapicerki: kolor czarny i ciemno niebieski,
3) oświadczenie o posiadaniu: certyfikatów, świadectw, atestów, instrukcji obsługi, raportów (jeżeli wymagane) opisanych w opisie przedmiotu zamówienia - (na Formularzu oferty) zgodnie z ustawą z 19 kwietnia 2016 r. o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2016 r. poz. 542). Certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą mebla lub systemu mebli).
4) zdjęcia lub katalogi lub foldery mebli, które stanowią przedmiot zamówienia,
5) karty produktu lub inne dokumenty zawierające informacje indywidualizujące zaoferowany mebel, a w szczególności określające jego parametry techniczne.
|
Inne dokumenty |
6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
7) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania ofert przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2.2.2) SIWZ,
8) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (należy załączyć w przypadku zatrudnienia podwykonawców) - załącznik nr 5 do oferty,
9) w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest:
- przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
- udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia
- przedłożyć dokumenty tych podmiotów określone w pkt 2.2.1 - 2.2.2 SIWZ- jeżeli będą brały udział w realizacji części zamówienia,
10) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do oferty.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.sejm.gov.pl/kancelaria
|
Spec war |
W Biurze ds. Inwestycji i Zamówień Kancelarii Sejmu, ul. Piękna 3 a w Warszawie lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.
|
Data skl |
05/07/2016
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|