Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut Logistyki i Magazynowania
|
Ulica |
ul. E. Estkowskiego 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowosc |
Poznań
|
Kod poczt |
61-755
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
061 8504890
|
Fax |
061 8526376
|
Internet |
http://www.ilim.poznan.pl/
|
Regon |
00001860300000
|
E mail |
office@ilim.poznan.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
http://www.ilim.poznan.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-w-trybie-pzp
|
Rodzaj zam |
Inny: Instytut badawczy
|
Rodzaj zam inny |
Instytut badawczy
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla dostaw w wysokości 20% zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
40
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ oraz załącznikach, Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających iż:
a. Dla pozycji 1: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniowa w teście BAPCo MobileMark 2014 nie mniejszą niż: Office Productivity co najmniej wynik 1550 pkt., Battery Life co najmniej wynik 650 pkt.;
b. Dla pozycji 2: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo MobileMark 2014 nie mniejszą niż: Office Productivity co najmniej wynik 1600 pkt., Battery Life co najmniej wynik 500 pkt.;
c. Dla pozycji 3: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo MobileMark 2014 nie mniejszą niż: Office Productivity co najmniej wynik 1500 pkt., Battery Life co najmniej wynik 500 pkt.;
d. Dla pozycji 4: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo MobileMark 2014 nie mniejszą niż: Office Productivity co najmniej wynik 1550 pkt., Battery Life co najmniej wynik 500 pkt.;
e. Dla pozycji 5: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo SysMark 2014 nie mniejszą niż: Overall Performance co najmniej 1500 pkt., Office Productivity co najmniej wynik 1300 pkt., Media Creation co najmniej wynik 1400 pkt., Financial Analysis co najmniej wynik 1700 pkt.
f. Dla pozycji 7 i 8: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniowa w teście BAPCo TabletMark v3 nie mniejszą niż: Overall Performance co najmniej 1140 pkt., Web/Email co najmniej wynik 890 pkt., Photo/Video co najmniej wynik 1450 pkt.
g. Dla pozycji 9: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo TabletMark v3 nie mniejszą niż: Overall Performance co najmniej 600 pkt., Web/Email co najmniej wynik 600 pkt., Photo/Video co najmniej wynik 600 pkt.
h. Dla pozycji 10: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo TabletMark v3 nie mniejszą niż: Overall Performance co najmniej 850 pkt., Web/Email co najmniej wynik 800 pkt., Photo/Video co najmniej wynik 900 pkt.
i. Dla pozycji 11: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniową w teście BAPCo TabletMark v3 nie mniejszą niż: Overall Performance co najmniej 1100 pkt., Web/Email co najmniej wynik 950 pkt., Photo/Video co najmniej wynik 1300 pkt.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wydrukowane wyniki testów. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę Bapco na stronie http://www.bapco.com, o ile parametry danego komputera wyspecyfikowane na ww. stronie (tj. procesor, pojemność pamięci RAM, karta graficzna) odpowiadają parametrom oferowanego przez Wykonawcę komputera.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 oraz art. 142 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej
z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
a) konieczność wprowadzenia zmian wynika ze zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, mającego wpływ na zobowiązania Stron,
w szczególności:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję nienależytego wykonywania zobowiązań leżących po stronie Zamawiającego,
c) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję okoliczności zależnych od zobowiązań Zamawiającego wobec osób trzecich,
d) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego
i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Siła wyższa, o której mowa jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub
w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych;
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w innych, niż określone w ust. 1 niniejszego rozdziału w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
długość udzielonej gwarancji
|
Kryt 2p |
15
|
Spec www |
http://www.ilim.poznan.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-w-trybie-pzp
|
Spec war |
Instytut Logistyki i Magazynowania
ul. Estkowskiego 6
61-755 Poznań
|
Data skl |
12/07/2016
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Instytut Logistyki i Magazynowania
Kancelaria wejście A
ul. Estkowskiego 6
61-755 Poznań
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Projekt Rozwój Pojedynczego Punktu Kontaktowego trzeciej generacji
w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, oś priorytetowa nr 2 E-administracja i otwarty rząd, Działanie nr 2.1 wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych.
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|