Udostępnienie serwera aplikacji do zamówienia, korekty oraz rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały ćwiczeniowe oraz edukacyjne

Publication date 2016-06-28
End date 2016-07-12 09:30:00
Instytucja Miasto Rybnik
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108487 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udostępnieniu aplikacji internetowej do zamówienia, korekty oraz rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały ćwiczeniowe oraz edukacyjne.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Rybnik
Ulica ul. B. Chrobrego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Rybnik
Kod poczt 44-200
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 4223011
Fax 032 4224124
Internet www.rybnik.eu
E mail rybnik@um.rybnik.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/03/2019
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na udostępnianiu aplikacji internetowej do zamówienia, korekty oraz rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały ćwiczeniowe oraz edukacyjne.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający określa następujące zasady zmian umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług - Strony ustalają protokolarnie wartość prac wykonanych wg stanu na dzień poprzedzający zmianę stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku będzie miała zastosowanie do prac wykonywanych po dniu zmiany stawki podatku VAT, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz zatrudnionych do realizacji umowy pracowników, dla których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany, które mają bezpośredni wpływ na zaoferowaną cenę jednostkową, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany, które mają bezpośredni wpływ na zaoferowaną cenę jednostkową. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 będą wprowadzane do umowy na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Niezależnie od obowiązku załączenia do wniosku szczegółowej kalkulacji kosztów, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać i udowodnić Zamawiającemu wpływ zmian na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami będzie podlegać weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany wysokości ceny jednostkowej w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych w postanowieniach niniejszego paragrafu. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy będą wprowadzane pisemnie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Pomoc techniczna
Kryt 2p 2
Spec www bip.um.rybnik.eu
Spec war Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych
Data skl 12/07/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Termin realizacji zamówienia: do 31.03.2019 r. daty zawarcia umowy, w tym: - termin udostępnienia aplikacji internetowej: do 7 dni od daty zawarcia umowy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)