Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu.

Publication date 2016-06-30
End date 2016-07-15 09:00:00
Instytucja Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu
Miejscowość Suszec
Województwo śląskie
Branża
  • Tkaniny,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 111813 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 452100002, 452123009, 454421008, 454000001, 453000000, 453100003, 453110000, 315000001, 315200007, 320000003, 323424006, 192600006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ:
3. Opis przedmiotu zamówienia:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

3.2 W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.:

- malowanie sali widowiskowej, w tym malowanie ogniochronne boazerii wraz z pracami towarzyszącymi (w tym demontaż i ponowny montaż elementów wyposażenia widowni i sceny),
- dostawa i montaż systemu okotarowania sceny oraz ścian sali widowiskowej,
- wykonanie adaptacji akustycznej widowni i sceny,
- wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu, zwanego dalej GOK, w specjalistyczny sprzęt elektroakustyczny z możliwością wykorzystania systemu poza salą GOK oraz nagłaśniania konferencji, prelekcji, prezentacji bez użycia konsolety cyfrowej (bez obecności akustyka),
- rozbudowa oświetlenia scenicznego,
- usunięcie szkód powstałych na i poza terenem budowy w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp.
- zapewnienie na własny koszt prawidłowego zabezpieczenia prowadzonych robót montażowych oraz obowiązek przestrzegania przepisów BHP przy wykonywanych pracach montażowych. Roboty montażowe prowadzone będą w budynku po malowaniu, dlatego konieczne będzie zachowanie szczególnej ostrożności i stosowanie zabezpieczeń zapobiegających ewentualnym uszkodzeniom elementów wnętrz, w tym mat chroniących parkiet,
- dokonanie pierwszego uruchomienia zamontowanych urządzeń i systemów,
- OBOWIĄZEK PRZEPROWADZENIA PODSTAWOWEGO SZKOLENIA W OBSŁUDZE ZAMONTOWANYCH URZĄDZEŃ OSÓB WYZNACZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO w ustalonym przez zamawiającego terminie,
- OBOWIĄZEK DOKONYWANIA W UDZIELONYM OKRESIE GWARANCYJNYM, W RAMACH WYNAGRODZENIA UMOWNEGO WYMAGANYCH PRZEGLĄDÓW I KOMPLETNYCH CZYNNOŚCI KONSERWACYJNYCH (SERWISOWYCH), WYMAGANYCH DO UTRZYMANIA GWARANCJI NA DOSTARCZONYCH, ZAMONTOWANYCH LUB ZAINSTALOWANYCH W RAMACH NINIEJSZEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA URZĄDZENIACH I SYTEMACH W ZAKRESIE OKOTAROWANIA, ELEKTROAKUSTYKI, AKUSTYKI WNĘTRZ I OŚWIETLENIA, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO.

3.3 Szczegółowy opis zamówienia stanowią:
1. formularz przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ (roboty budowlane wraz z okotarowaniem widowni i sceny),
2. formularz wyceny - zał. nr 1.B do SIWZ (akustyka wnętrza, elektroakustyka, oświetlenie sceniczne),
3. projekt wraz z załącznikami (opis, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 9 do SIWZ, oraz:
a) koncepcja w zakresie akustyki wnętrza, elektroakustyki oraz oświetlenia scenicznego - zał. nr 10,
b) specyfikacja techniczna akustyki wnętrza, elektroakustyki oraz oświetlenia scenicznego - zał. nr 11 (załącznik wymagany do wypełnienia przez WYKONAWCĘ),
c) specyfikacja techniczną sytemu okotarowania widowni i sceny - zał. nr 12,
i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową,
oraz
4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 13 do niniejszej SIWZ.

3.4 Produkty (kotary, urządzenia techniczne, sprzęt elektroakustyczny, okablowanie, itp.) związane z wykonaniem okotarowania widowni i sceny, akustyką wnętrza, systemem nagłośnienia i oświetleniem scenicznym, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad oraz muszą spełniać wszelki wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce.

3.5 Zamawiający wymaga, aby zastosowane przy realizacji zamówienia produkty, posiadały wymagane przepisami prawa aprobaty techniczne i świadectwa dopuszczenia do stosowania.

3.6 Równoważność oferty.

Dla urządzeń technicznych, materiałów (produktów) i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

Za urządzenia techniczne, materiały (produkty) i rozwiązania równoważne zamawiający uznaje takie urządzenia techniczne, materiały (produkty) i rozwiązania, które w porównaniu z wyrobami przewidzianymi dokumentacją projektową, charakteryzują się porównywalnymi cechami, tj. taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służą do tego samego celu.

Określony w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, dla których zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane (w szczególności produkty opisane w dokumentacji wskazanej w pkt. 3.3 ppkt. 3 lit. b) i c) SIWZ oraz wymienione w pkt. 3.4 SIWZ) spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw, usług lub robót budowlanych spoczywa na Wykonawcy na etapie złożenia oferty.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu produktów niespełniających wymogów jakościowych (technicznych i użytkowych) oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy.

UWAGA! Na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w celu potwierdzenia, że oferowane produkty: (kotary, urządzenia techniczne, sprzęt elektroakustyczny, okablowanie, itp.) związane z wykonaniem okotarowania widowni i sceny, akustyką wnętrza, systemem nagłośnienia (elektroakustyką) i oświetleniem scenicznym spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, każdy wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty wymienione w pkt. 8.2.3 SIWZ, w tym wypełniony zał. nr 11 do SIWZ!!!.
Przedmiot dostawy, stanowiący treść oferty, musi być jednoznacznie określony w dacie złożenia oferty.

3.7 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Roboty budowlane w zakresie budynków - 45210000-2
Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów - 45212300-9
Roboty malarskie - 45442100 - 8
Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - 45400000 - 1
Roboty instalacyjne w budynkach - 45300000-0
Roboty instalacyjne elektryczne - 45310000-3
Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - 45311000-0
Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne - 31500000-1
Lampy i oprawy oświetleniowe - 31520000-7
Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny, podobny - 32000000-3
Sprzęt nagłaśniający - 32342400-6
Sprzęt dźwiękowy - 32342410-9
Tkaniny - 19260000 - 6

3.8 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu
Ulica ul. Ogrodowa 22
Nr domu 22
Miejscowosc Suszec
Kod poczt 43-267
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 2124491
Fax 32 2124491
Internet www.kulturasuszec.pl
Regon 27125157400000
E mail maria@kulturasuszec.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: SAMORZĄDOWA INSTYTUCJA KULTURY
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2016
Wadium ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże że zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty objęte przedmiotem zamówienia tj.: - co najmniej dwie roboty polegające na rozbudowie, budowie lub modernizacji budynków typu: domy kultury, teatry, opery, filharmonie, sale widowiskowe, sale koncertowe, o ilości miejsc siedzących minimum 250, każda o wartości min. 250 000,00 zł brutto, gdzie w zakresie każdej z wykazanych robót muszą być wykazane takie zadania jak: dostawa i montaż okotarowania sceny wraz z wykonaniem instalacji dla urządzeń napędowych sceny/estrady oraz nagłośnienie i oświetlenie sceny, oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Jeżeli w dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia zakres rzeczowy nie został jasno wykazany, wykonawca winien zakres ten określić w zał. nr 6 w kol. 2, aby zamawiający mógł dokonać oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Potencjal Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje wymienionymi poniżej osobami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji: - KIEROWNIKA BUDOWY - tj. osobą posiadającą 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego, oraz - KIEROWNIKA ROBÓT ELEKTROENERGETYCZNYCH - tj. osobą posiadająca 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi i ich nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego, oraz - SPECJALISTY W ZAKRESIE ELEKTROAKUSTYKI - tj. osobą, posiadającą wykształcenie w zakresie AKUSTYKA z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym, który w okresie ostatnich 3 lat pełnił rolę kierownika prac przy realizacji co najmniej 1 zamówienia obejmującego akustykę wnętrz /lub instalację systemów elektroakustycznych w instytucjach typu: domy kultury, teatry, opery, filharmonie, sale widowiskowe, sale koncertowe, o ilości miejsc siedzących minimum 250, Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wymienionych powyżej. (Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 19 lit. a) SIWZ), W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Sytuacja Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 JAK W PKT. III.3.2)
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty WYMAGANE DOKUMENTY: - WYMIENIONE W PKT 8.2 PKT.3 SIWZ, W TYM WYPEŁNIONY PRZEZ WYKONAWCĘ ZAŁ. NR 11 DO SIWZ, WYMIENIONE W PKT 8.2.5 - 8.2.13 SIWZ (m.in. tłumaczenia, pełnomocnictwa, zobowiązania) oraz WYMIENIONE W PKT 14 a- d SIWZ (m.in. formularz oferty, formularz przedmiaru robót 1.A, formularz wyceny 1.B)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy ZGODNIE Z PKT.21.2 - 21.4 SIWZ: 21.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 21.2.1. ZMIANY OGÓLNE: a) zmiana adresu/siedziby/konta/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, d) zmiany wynikające z zapisów §5 zał. nr 2 do SIWZ. 21.2.2. INNE ZMIANY DOPUSZCZALNE NA PODSTAWIE ART. 144 USTAWY: a) w zakresie przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: - wystąpienia istotnych wad lub braków w dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, które należy poprawić lub usunąć w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (m.in. w związku z postanowieniami określonymi §8 ust. 5 - 7 zał. nr 2 do SIWZ) lub jeżeli w/w wady lub braki uniemożliwiają lub istotnie wstrzymują realizację określonego rodzaju robót - dot. zakresu prac objętego zał. 1.A, - wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu lub technologii wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, - zastosowania produktu zamiennego w stosunku do zaoferowanego z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy, a które są konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, bez zmiany wynagrodzenia; b) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w następujących przypadkach: - zmiany wysokości wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (jego zwiększenia lub zmniejszenia) - wysokość wynagrodzenia brutto będzie wyliczana od wartości netto oferty, która pozostaje bez zmian, z zastrzeżeniem postanowień określonych w §8 zał. nr 2 do SIWZ - dot. zakresu prac objętego zał. 1.A, - zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy wynikającą z postanowień określonych w §8 zał. nr 2 do SIWZ - dot. zakresu prac objętego zał. 1.A, c) w zakresie umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - z przyczyn określonych w pkt 21.2.2 lit. a), jeżeli przyczyny te mają wpływ na termin wykonania zamówienia, - działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron (protesty, listy, petycje, itp.), - zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy po dacie jej podpisania, - przedłużenia terminu dostawy urządzenia z udokumentowanych przyczyn leżących po stronie producenta; - działania sił natury, uznanego za stan klęski żywiołowej, - zmiany treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia w całości lub w części, - wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, d) w zakresie przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - zmiany treści umowy, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która będzie współfinansowała realizację przedmiotu zamówienia, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Uwaga: zmiana postanowień umowy na podst. art. 144 ustawy, może być dokonana na podstawie w/w przesłanek określonych w pkt 21.2.2 lit. a) - d) tylko wtedy, gdy wystąpią one z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować oraz pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja która będzie współfinansowała realizację przedmiotu zamówienia i że Zamawiający nie straci dofinansowania lub nie zostanie ono z tego tytułu ograniczone. 21.3. Zamawiający nie przedłuży terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 21.4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1. Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, niezwłocznie po zajściu okoliczności uzasadniającej zmianę, b) Wspólne podjęcie decyzji przez obie strony na podstawie ustaleń na radach budowy, zatwierdzone protokołem z narady. 2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). 3. W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 OKRES GWARANCJI
Kryt 2p 5
Spec www www.kulturasuszec.pl
Spec war Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu ul. Ogrodowa 22 43-267 Suszec
Data skl 15/07/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu ul. Ogrodowa 22 43-267 Suszec DZIAŁ ADMINISTRACYJNY, POK. NR 68.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Informacje dodatkowe: Projekt Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Infrastruktura domów kultury. INNE INFORMACJE: ZGODNIE Z PKT. 4 SIWZ: 4. Termin wykonania zamówienia: a) Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 30.09.2016 r. z zastrzeżeniem, że zakres robót określony w zał. nr 1.A do SIWZ (za wyjątkiem działu IX) oraz zakres robót związany z wykonaniem akustyki wnętrza, może i musi być realizowany tylko w okresie od 19.07.2016 r. do 10.08.2016 r., z zastrzeżeniem §10 ust 1 lit. d) istotnych postanowień umowy - zał. nr 2 do SIWZ. Wykonawca nie będzie miał możliwości realizacji prac budowlanych przed 19.07.2016 r. i po 10.08.2016 r., z uwagi na zaplanowane w pozostałych terminach imprezy i wesela. Pozostały zakres prac objętych przedmiotem zamówienia (dostawy, montaże i uruchomienia) będzie realizowany po malowaniu, w terminach ściśle uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego. b) Przekazanie terenu budowy WYKONAWCY nastąpi nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia. c) Zgodnie z postanowieniami określonymi w §6 istotnych postanowień umowy - zał. 2 do SIWZ, WYKONAWCA jest zobowiązany do pisemnego zgłoszenia ZAMAWIAJĄCEMU gotowości do odbioru końcowego wykonanych robót w terminie nie później niż 3 dni przed 30.09.2016 r., z zastrzeżeniem §10 ust 1 lit. c) istotnych postanowień umowy. d) Termin realizacji zamówienia wskazany w pkt a) uwzględnia 3-dniowy okres na przeprowadzenie procedury związanej z ostatecznym odbiorem robót budowlanych. ZGODNIE Z PKT. 14 LIT. I) SIWZ: i) wykonawca składając ofertę ma prawo zastrzec, które informacje w niej zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Uwaga! Zgodnie z art. 8 ust. 3 Pzp: Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Dokumenty zastrzeżone wykonawca winien ponumerowane i zszyte złożyć w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem - tajemnica przedsiębiorstwa-. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć w formularzu ofertowym w pkt 9: - Uwagi do oferty.
Czy uniewaznienie Nie
Rodzaj zam inny SAMORZĄDOWA INSTYTUCJA KULTURY

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)