Przystosowanie części pomieszczeń piwnicznych w budynku Samorządowego Przedszkola Słoneczko w Mirosławcu na cele użytkowe i modernizacja instalacji elektrycznej, instalacji oświetleniowej, rozdzielnicy wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej oraz przebudową łazienek w budynku Samorządowego Przedszkola Słoneczko w Mirosławcu

Publication date 2016-06-30
End date 2016-07-18 11:00:00
Instytucja Samorządowe Przedszkole "Słoneczko" w Mirosławcu
Miejscowość Mirosławiec
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113637 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 453100003, 453300009, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.: Przystosowanie części pomieszczeń piwnicznych w budynku Samorządowego Przedszkola Słoneczko w Mirosławcu na cele użytkowe i modernizacja instalacji elektrycznej, instalacji oświetleniowej, rozdzielnicy wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej oraz przebudową łazienek w budynku Samorządowego Przedszkola Słoneczko w Mirosławcu.
W ramach powyższego zadania planuje się wykonanie prac budowlanych w części istniejących pomieszczeń zlokalizowanych w piwnicy oraz w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych na parterze i piętrze budynku Samorządowego Przedszkola SŁONECZKO w Mirosławcu, działka nr 466, w obrębie ewidencyjnym Mirosławiec nr 0001, jednostce ewidencyjnej Mirosławiec - Miasto

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samorządowe Przedszkole "Słoneczko" w Mirosławcu
Ulica Ul. Zamkowa 12
Nr domu 12
Miejscowosc Mirosławiec
Kod poczt 78-650
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 67 2595005
Fax 67 2595005
Internet www.przedszkolemiroslawiec.superszkolna.pl
Regon 32093554000000
E mail przedszkole12@onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 70
Wadium Wadium należy wnieść w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 18.07.2016r. do godziny 11:00. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie najważniejsze roboty budowlane. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną Zamawiający uzna: pracę polegającą na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. Pod określeniem roboty budowlane należy rozumieć: roboty branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej - trzy branże łącznie jako jedna robota budowlana, bez określenia udziału poszczególnych rodzajów branż w całkowitej wartości najważniejszej roboty budowlanej. Wykonawca nie może sumować kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą na każde z poniżej wskazanych stanowisk: a) Kierownik robót budowlanych: 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b) 1 osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem XV, pkt 15.3. SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV, pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ); 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument (Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginalne lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego; 2) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem umowy; 3) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 4) potrzeba realizacji zamówień uzupełniających; 5) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania umowy; 6) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia; 7) zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w szczególności sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; e) pojawienie się nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; f) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; g) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej; h) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron umowy; i) niemożliwości wykonania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; j) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; k) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami; l) wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 21.3.1. termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, tj. o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. Pozostałe dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy: a) zmiana obowiązującej stawki VAT: jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone (proporcjonalnie do zakresu wykonanych prac), przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; c) zmiana Podwykonawcy po uprzedniej zgodzie Zamawiającego. Wszystkie powyższe postanowienia, opisane w punktach: stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażania takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.spsmiroslawiec.pl/
Spec war Samorządowe Przedszkole SŁONECZKO w Mirosławcu, ul. Zamkowa 12, 78 - 650 Mirosławiec, Oddział Zamiejscowy w Mirosławcu Górnym
Data skl 18/07/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Samorządowe Przedszkole SŁONECZKO w Mirosławcu, ul. Zamkowa 12, 78 - 650 Mirosławiec, Oddział Zamiejscowy w Mirosławcu Górnym (gabinet Dyrektora)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)