Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samorządowe Przedszkole "Słoneczko" w Mirosławcu
|
Ulica |
Ul. Zamkowa 12
|
Nr domu |
12
|
Miejscowosc |
Mirosławiec
|
Kod poczt |
78-650
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
67 2595005
|
Fax |
67 2595005
|
Internet |
www.przedszkolemiroslawiec.superszkolna.pl
|
Regon |
32093554000000
|
E mail |
przedszkole12@onet.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
70
|
Wadium |
Wadium należy wnieść w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 18.07.2016r. do godziny 11:00. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
|
Wiedza |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie najważniejsze roboty budowlane.
Za jedną najważniejszą robotę budowlaną Zamawiający uzna:
pracę polegającą na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto.
Pod określeniem roboty budowlane należy rozumieć:
roboty branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej - trzy branże łącznie jako jedna robota budowlana, bez określenia udziału poszczególnych rodzajów branż w całkowitej wartości najważniejszej roboty budowlanej. Wykonawca nie może sumować kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
|
Potencjal |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
|
Zdolne |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą na każde z poniżej wskazanych stanowisk:
a) Kierownik robót budowlanych:
1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
b) 1 osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem XV, pkt 15.3. SIWZ
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
2) odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV, pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ);
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
(Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginalne lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza)
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
1) wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego;
2) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem umowy;
3) wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
4) potrzeba realizacji zamówień uzupełniających;
5) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania umowy;
6) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia;
7) zmiany technologiczne, w szczególności:
a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w szczególności sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;
b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
e) pojawienie się nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
f) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
g) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej;
h) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron umowy;
i) niemożliwości wykonania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
j) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
k) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami;
l) wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 21.3.1. termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, tj. o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
a) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego.
Pozostałe dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy:
a) zmiana obowiązującej stawki VAT:
jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę;
jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę.
b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone (proporcjonalnie do zakresu wykonanych prac), przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
c) zmiana Podwykonawcy po uprzedniej zgodzie Zamawiającego.
Wszystkie powyższe postanowienia, opisane w punktach: stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażania takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
termin wykonania zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
http://bip.spsmiroslawiec.pl/
|
Spec war |
Samorządowe Przedszkole SŁONECZKO w Mirosławcu, ul. Zamkowa 12, 78 - 650 Mirosławiec, Oddział Zamiejscowy w Mirosławcu Górnym
|
Data skl |
18/07/2016
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Samorządowe Przedszkole SŁONECZKO w Mirosławcu, ul. Zamkowa 12, 78 - 650 Mirosławiec, Oddział Zamiejscowy w Mirosławcu Górnym (gabinet Dyrektora)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Nie dotyczy
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|