Dostawa urządzeń do oczyszczania i filtrowania powietrza oraz innych gazów wykorzystywanych w Aptece Szpitalnej

Publication date 2016-07-01
End date 2016-07-11 10:00:00
Instytucja Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Wyciągi wentylacyjne lub recyklingowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114025 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 425140002, 426641009, 397140000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do oczyszczania i filtrowania powietrza i innych gazów wykorzystywanych w Aptece Szpitalnej. Zamówienie podzielone jest 4 zadania częściowe zwane również pakietami. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) dostawę oraz instalację, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania:
a) komory laminarnej do cytostatyków - 2 szt. o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 1a do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych, zwanych dalej Wyposażeniem,
b) komory laminarnej do żywienia pozajelitowego - 2 szt. o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 1a do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych, zwanych dalej Wyposażeniem
c) nablatowego wyciągu laboratoryjnego - 2 szt. o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 1a do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych, zwanych dalej Wyposażeniem
d) urządzenia do szczelnego zgrzewania odpadów cytostatycznych - 1 szt. o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 1a do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych; zwanych dalej Wyposażeniem
2) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia,
3) wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta Wyposażenia.
2. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia wymieniono w Załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 3, 5, 6 oraz podania oferowanego terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, szkoleń określa Załącznik nr 1a do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych.
Wykonawca winien w kolumnie pn. Potwierdzenie spełnienia wpisać TAK lub NIE potwierdzić spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie Parametry oferowane zamieścić opis parametrów oferowanego Wyposażenia oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowane Wyposażenie nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
4. Termin realizacji: Dostawa, instalacja, uruchomienie i szkolenie z obsługi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania umowy.
5. Oferowane elementy Wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1a do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
6. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i dezynfekcyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien:
a) dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić elementy zamawianego Wyposażenia,
b) przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawiający. Szkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu zostaną udokumentowane Protokołem zdawczo-odbiorczym - Załącznik nr 3 do umowy oraz stosownymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników,
c) przekazać przed odbiorem przedmiotu zamówienia świadectwo kalibracji sprzętu pomiarowego, potwierdzające przeprowadzenie testów instalacyjnych obejmujących pomiary prędkości i laminarności przepływu, integralności i szczelności filtra - dotyczy zadania nr 2,
d) odbiór dokumentowany będzie Protokołem zdawczo-odbiorczym - Załącznik nr 3 do umowy po dostawie, instalacji i uruchomieniu Wyposażenia oraz przeszkoleniu personelu,
e) przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przed¬miotu zamówienia opisane w Załączniku nr 6 do SIWZ Wzór umowy.
8. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, zakresu, funkcji itp.
W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
9. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru.
10. Wykonawca winien posiadać aktualną pisemną autoryzację producenta zaoferowanych urządzeń na wykonywanie czynności serwisowych na terenie Polski.

Opis

dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania komory laminarnej do cytostatyków - 2 szt.dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania komory laminarnej do żywienia pozajelitowego - 2 szt.dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania nablatowego wyciągu laboratoryjnego - 2 szt.dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania urządzenia do szczelnego zgrzewania odpadów cytostatycznych - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
Ulica ul. Powstania Styczniowego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-519
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 72 60 124
Fax 58 72 60 338
Internet www.szpital-morski.pl
Regon 19014161200000
E mail zp@szpital-morski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 4 do SIWZ) w którym Wykonawca potwierdza, że oferowane wyroby spełniają warunki dopuszczenia i wprowadzenia do obrotu. W oświadczeniu tym należy też podać jakie dokumenty dopuszczające Wykonawca załącza do oferty; 2) katalogi, ulotki, materiały informacyjne producenta, opisy potwierdzające jednoznacznie, że oferowane Wyposażenie speł¬nia wymagania opisane w SIWZ, 3) deklaracje zgodności CE, 4) certyfikat bezpieczeństwa niezależnej, powszechnie uznanej jednostki notyfikowanej - dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 4, 5) certyfikat niezależnej, powszechnie uznanej jednostki notyfikowanej na zgodność z normą DIN 12980 i DIN EN 12469 jako komory bezpiecznej do pracy z cytostatykami z objęciem wszystkich funkcjonalności oferowanej wersji komory - dotyczy zadania nr 1
Inne dokumenty 1. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.szpitalegdynia.eu
Spec war w/w strony internetowej oraz w Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia w Dziale Zamówień Publicznych - budynek nr 6 pokój nr 29.
Data skl 11/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia w Kancelarii Szpitala lub Dział Zamówień Publicznych - budynek nr 6 pokój nr 29.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Termin wykonania zamówienia - maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania umowy. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z warunków, o którym mowa w pkt VII.1 ppkt 1) - 4) SIWZ, winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 6.Warunek określony w pkt VII.2 SIWZ, powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 7.Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie (att. 24 ust. 2a ustawy Pzp). 8.Wszelkie nieuregulowane w SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp oraz rozporządzenia wydane na jej podstawie.
Czy uniewaznienie Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 42

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)