Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r.

Publication date 2016-07-01
End date 2016-07-15 09:45:00
Instytucja Zespół Szkół w Wysokiej Głogowskiej
Miejscowość Wysoka Głogowska
Województwo podkarpackie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty mączne,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114443 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 300000001, 153000001, 32121001, 158000006, 155000003, 31425003, 158510008, 158940001, 151100002, 151300008, 151121007, 151311305, 151315000, 152000000, 152200006, 153311709, 158960005, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych pod adres: Zespół Szkół w Wysokiej Głogowskiej, 36-061 Wysoka Głogowska
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ z podziałem na pakiety od I do VII.
3. Opis przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Załącznik Nr 1 Pakiet I - Warzywa i owoce CPV 15300000-1, 03212100-1
Załącznik Nr 1 Pakiet II -Różne artykuły spożywcze CPV 15800000-6,
Załącznik Nr 1 Pakiet III -Wyroby mleczarskie, nabiał i jaja CPV15500000-3, 03142500-3
Załącznik Nr 1 Pakiet IV - Wyroby gotowe - garmażeryjne CPV 15851000-8, 15894000-1
Załącznik Nr 1 Pakiet V -Mięso, drób i wędliny CPV 15110000-2, 15130000-8, 15112100-7, 15131130-5, 15131500-0
Załącznik Nr 1 Pakiet VI - Ryby i mrożonki CPV 15200000-0, 15220000-6, 15331170-9, 15896000-5
Załącznik Nr 1 Pakiet VII - Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9

Opis

Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet I, który jest integralną częścią umowy.Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet II, który jest integralną częścią umowy.Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet III, który jest integralną częścią umowy.Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet IV, który jest integralną częścią umowy.Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet V, który jest integralną częścią umowy.

15110000-2, 15130000-8, 15112100-7, 15131130-5, 15131500-0Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet VI, który jest integralną częścią umowy.Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet VII, który jest integralną częścią umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół w Wysokiej Głogowskiej
Ulica Wysoka Głogowska 299
Nr domu 299
Miejscowosc Wysoka Głogowska
Kod poczt 36-061
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 0177726238
Fax 0177788306
Regon 00113223500000
E mail zs_wysokagl@glogow_mlp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Szkoła
Rodzaj zam inny Szkoła
Captcha sec code XCyZT
Query select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where rodzajzamowienia = $1 and kod_trybu = $2 and (data_term >= current_date or (data_term is null and datawydaniabiuletynu >= current_date - 31)) and datawydaniabiuletynu = current_date and wojewodztwo = $3D,PN,podkarpackie
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data roz 01/09/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
Wiedza Zamawiający określa szczegółowo sposób oceny spełniania tego warunku w § 5 do SIWZ.
Potencjal Wykonawca musi dysponować właściwym środkiem transportu do dostawy poszczególnych artykułów spożywczych danej kategorii.
Zdolne Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania osobami.
Sytuacja Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Oferta winna zawierać: 1.Zbiorczy formularz ofertowy przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ wypełniony dla części, w których Wykonawca ubiega się o zamówienie i podpisany pod oświadczeniami wraz z Formularzem ofertowym zawierającym zestawienie artykułów objętych zamówieniem i ceny, sporządzonym dla wybranej przez Wykonawcę części według załącznika nr 1 do SIWZ Pakiet I - VII. 2.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3.W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Ponadto: 1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przygotować ofertę zgodnie z jej wymogami. Oferta musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Ofertę należy złożyć na piśmie, w języku polskim, czytelnie (w formie wydruku komputerowego, na maszynie lub ręcznie długopisem, bądź niezmywalnym atramentem), z podaniem daty jej sporządzenia. Zaleca się ponumerować kartki oferty. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy (Wykonawcy), a w przypadku podpisu(ów) nieczytelnego(ych) wymagana(e) jest(są) pieczęć(cie) imienna(e), ponadto każda zapisana przez Wykonawcę strona oferty musi być co najmniej parafowana. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc powinny być parafowane przez Wykonawcę. 4. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ muszą być złożone w oryginale. Pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy). 5.Wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 6. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania przetargowego. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę. 7. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.Koperta/opakowanie zawierająca ofertę winna być zaadresowana do Zamawiającego na adres podany w § 6 pkt. 4 SIWZ. 8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w niniejszej SIWZ. Do oświadczeń Wykonawcy dotyczących zmiany lub wycofania oferty stosuje się odpowiednio § 10 pkt 6. Na kopercie/opakowaniu należy dodatkowo umieścić odpowiednie zastrzeżenie zmiana oferty lub wycofanie oferty. 9. Informacje wymagane od Wykonawców, a stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy przedłożyć w sposób pozwalający na ich oddzielenie i uniemożliwienie publicznego ujawnienia oraz oznaczyć klauzulą: Dokument(y) stanowi(ą) tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie może/mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych przy otwarciu ofert. Brak zastrzeżenia oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez Wykonawcę informacje są jawne i mogą być udostępniane. Zamawiający może zgodnie z art. 87 ust. 1 oraz 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Stwierdzenie przez Zamawiającego faktu podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik toczącego się postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne postanowienia umowy określa załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmian przepisów prawnych, w tym w szczególności przepisów podatkowych. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a ewentualna zmiana umowy będzie dotyczyła kwoty podatku i kwoty netto tego wynagrodzenia.
Kryt cena A
Spec www www.zswg.biposwiata.pl
Spec war www.zswg.biposwiata.pl lub w sekretariacie szkoły
Data skl 15/07/2016
Godz skl 09:45
Miejsce Zespół Szkół w Wysokiej Głogowskiej, 36-061 Wysoka Głogowska. (sekretariat szkoły).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)