Zakup serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu

Publication date 2016-07-01
End date 2016-07-11 09:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Olkusz
Miejscowość Olkusz
Województwo małopolskie
Branża
  • Sieciowy system operacyjny,
  • System zarządzania bazą danych,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114557 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 488200002, 324250008, 486120001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu ujętego w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Zamawiający przewiduje jedną dostawę oferowanego sprzętu która nastąpi w okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 19 dni roboczych do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy Rynek 1, 32-300 Olkusz, w godz. pracy Zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem przedmiotu zamówienia łącznie z rozładowaniem oraz wniesieniem do pomieszczeń, w godzinach
i dniach pracy Zamawiającego. Przy dostarczeniu przedmiotu zamówienia wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy celem sprawdzenia zgodności towaru z SIWZ
i podpisania protokołu odbioru. Wykonawca ponosi koszty wszystkich dostaw.
4. Po dostawie będzie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i przedstawicieli Zamawiającego protokół który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT oraz żądania gwarancji.
5. Termin wykonania umowy - od daty zawarcia umowy do maksymalnie 19 dni roboczych.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia spełniającego wszystkie warunki określone w polskich normach.
7. Dostawa nastąpi do Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu.
8. Wykonawca na dostarczone produkty zapewnia następujące gwarancję:
a) 3 lata licząc od daty odbioru serwera.
Gwarancja musi być udzielana przez producenta serwera i obejmować: sprzęt-części, robociznę, pomoc techniczną w miejscu instalacji. Czas reakcji serwisu - następny dzień roboczy. Serwis na miejscu u klienta.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne straty i szkody wynikłe z powodu złej jakości dostarczonego sprzętu.
11. Zamawiający wymaga aby wszystkie produkty były w oryginalnych opakowaniach producentów, z naniesionym symbolem - posiadały na opakowaniu zewnętrznym informację pozwalającą na jego identyfikację.
12. W przypadku zaistnienia konieczności naprawy/wymiany gwarancyjnej Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany sprzętu na miejscu u Zamawiającego lub ewentualnie do odebrania go i odesłania na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Łączny czas naprawy/wymiany od momentu odbioru sprzętu od Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni roboczych. W wyjątkowych uzasadnionych przypadkach na wydłużenie czasu naprawy gwarancyjnej potrzebna jest zgoda Zamawiającego.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w przypadku zaistnienia konieczności naprawy/wymiany gwarancyjnej dysku twardego który zawiera dane osobowe lub dane poufne Zamawiającego, to wobec braku możliwości zniszczenia lub usunięcia tych danych, pendrive lub dysk pozostanie u Zamawiającego a Wykonawca dostarczy mu nowy na swój własny koszt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto i Gmina Olkusz
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowosc Olkusz
Kod poczt 32-300
Wojewodztwo małopolskie
Tel 32 626 01 00 w.311, 626 01 61
Fax 32 626 01 03, 626 02 34
Internet www.umig.olkusz.pl
E mail przetarg@umig.olkusz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 19
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjal Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty wypełnione zestawienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia wg Załącznika nr 1 do umowy i oferty; informację (wydruk ze strony internetowej organu certyfikującego lub ksero) o certyfikatach: Certified for Windows Server 2012 R2 oraz zgodności CE (oświadczenie Wykonawcy, wydruk ze strony internetowej organu certyfikującego lub ksero); pełnomocnictwo - jeśli dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 0.95
Kryt 2 Czas wykonania dostaw
Kryt 2p 0.05
Spec www http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Spec war Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311
Data skl 11/07/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno - podawczym
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)