Zakup serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu
Publication date | 2016-07-01 |
End date | 2016-07-11 09:00:00 |
Instytucja | Miasto i Gmina Olkusz |
Miejscowość | Olkusz |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 114557 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 488200002, 324250008, 486120001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu ujętego w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający przewiduje jedną dostawę oferowanego sprzętu która nastąpi w okresie od dnia podpisania umowy do maksymalnie 19 dni roboczych do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy Rynek 1, 32-300 Olkusz, w godz. pracy Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem przedmiotu zamówienia łącznie z rozładowaniem oraz wniesieniem do pomieszczeń, w godzinach i dniach pracy Zamawiającego. Przy dostarczeniu przedmiotu zamówienia wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy celem sprawdzenia zgodności towaru z SIWZ i podpisania protokołu odbioru. Wykonawca ponosi koszty wszystkich dostaw. 4. Po dostawie będzie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i przedstawicieli Zamawiającego protokół który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT oraz żądania gwarancji. 5. Termin wykonania umowy - od daty zawarcia umowy do maksymalnie 19 dni roboczych. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia spełniającego wszystkie warunki określone w polskich normach. 7. Dostawa nastąpi do Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu. 8. Wykonawca na dostarczone produkty zapewnia następujące gwarancję: a) 3 lata licząc od daty odbioru serwera. Gwarancja musi być udzielana przez producenta serwera i obejmować: sprzęt-części, robociznę, pomoc techniczną w miejscu instalacji. Czas reakcji serwisu - następny dzień roboczy. Serwis na miejscu u klienta. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne straty i szkody wynikłe z powodu złej jakości dostarczonego sprzętu. 11. Zamawiający wymaga aby wszystkie produkty były w oryginalnych opakowaniach producentów, z naniesionym symbolem - posiadały na opakowaniu zewnętrznym informację pozwalającą na jego identyfikację. 12. W przypadku zaistnienia konieczności naprawy/wymiany gwarancyjnej Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany sprzętu na miejscu u Zamawiającego lub ewentualnie do odebrania go i odesłania na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Łączny czas naprawy/wymiany od momentu odbioru sprzętu od Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni roboczych. W wyjątkowych uzasadnionych przypadkach na wydłużenie czasu naprawy gwarancyjnej potrzebna jest zgoda Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w przypadku zaistnienia konieczności naprawy/wymiany gwarancyjnej dysku twardego który zawiera dane osobowe lub dane poufne Zamawiającego, to wobec braku możliwości zniszczenia lub usunięcia tych danych, pendrive lub dysk pozostanie u Zamawiającego a Wykonawca dostarczy mu nowy na swój własny koszt. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miasto i Gmina Olkusz |
Ulica | ul. Rynek 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Olkusz |
Kod poczt | 32-300 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 |
Fax | 32 626 01 03, 626 02 34 |
Internet | www.umig.olkusz.pl |
E mail | przetarg@umig.olkusz.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 19 |
Wadium | Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp |
Wiedza | Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp |
Potencjal | Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp |
Zdolne | Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp |
Sytuacja | Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | wypełnione zestawienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia wg Załącznika nr 1 do umowy i oferty; informację (wydruk ze strony internetowej organu certyfikującego lub ksero) o certyfikatach: Certified for Windows Server 2012 R2 oraz zgodności CE (oświadczenie Wykonawcy, wydruk ze strony internetowej organu certyfikującego lub ksero); pełnomocnictwo - jeśli dotyczy |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 0.95 |
Kryt 2 | Czas wykonania dostaw |
Kryt 2p | 0.05 |
Spec www | http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html |
Spec war | Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311 |
Data skl | 11/07/2016 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno - podawczym |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |