Remont łazienek na parterze i piętrze w budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach

Publication date 2016-07-01
End date 2016-07-18 10:00:00
Instytucja Zespoł Szkół w Kobylinie-Borzymach
Miejscowość Kobylin-Borzymy
Województwo podlaskie
Branża
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114889 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 451113001, 452625202, 453200006, 454210004, 454100004, 454300000, 454211469, 454421008, 392900001, 453322005, 453324007, 453110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie łazienek na parterze i piętrze w budynku zespołu szkół w skład której wchodzą:
- Demontaż istniejącej armatury - umywalek, misek ustępowych i baterii umywalkowych,
- Demontaż oświetlenia, włączników i łączników,
- Demontaż stolarki drzwiowej,
- Przebudowa instalacji wod-kan przy wszystkich umywalkach i dostosowanie ich do projektowanych rozwiązań - szczegóły w części graficznej;
- Wyburzenie ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniami - wg części graficznej;
- Skucie istniejącej warstwy płytek ściennych i podłogowych wraz z klejem oraz betonowej warstwy posadzkowej;
- Skucie glifów parapetów;
- Wyburzenie ścian działowych jak w części graficznej projektu.
- Wykonanie nowych ścian z bloczków silikatowych gr. 12 cm i jednej ściany w łazience męskiej z gazobetonu gr. 10 cm - wg części graficznej
- Na całej powierzchni łazienek sufit podwieszony, systemowy, monolityczny z rewizjami płyt gk układanych na ruszcie metalowym ( konstrukcja samodzielna)
- Wyrównanie posadzki zaprawą betonową uwzględniając zachowanie normatywnych spadków do projektowanych wypustów podłogowych
- Zastosowanie hydroizolacji pod płytkowej w postaci folii płynnej
- Wymiana opraw oświetleniowych i nowe rozmieszczenie jak w części graficznej projektu
- Przebudowa instalacji wod-kan przy wszystkich umywalkach i dostosowanie ich do projektowanych rozwiązań jak w części graficznej projektu
- Wymiana stolarki drzwiowej jak w części graficznej projektu. Oprócz drzwi do łazienek, wymianie podlegają jeszcze po 1 parze drzwi na parterze i piętrze do sal lekcyjnych.
- Wymiana płytek ceramicznych istniejących podłogowych i ściennych na nowe we wszystkich tego typu pomieszczeniach. W projekcie przyjęto płytki ścienne i podłogowe TUBĄDZIN, układane do wysokości 2,2m
- Kolorystyka sufitu podwieszanego oraz ścian powyżej 2,2m jak w projekcie, kolor wg wzornika RAL, 2 krotne malowanie farbami emulsyjnymi. Do malowania zastosować farby emulsyjne o podwyższonej odporności na ścieranie, farby powinny odpowiadać normie PN-C-89440 i posiadać ocenę higieniczną PZH: odcień biały RAL 9016.
- Wymiana armatury łazienkowej (WC , umywalki itp.); Wymiana będzie obejmowała zarówno baterii umywalkowych jak również ceramiki sanitarnej. Przyjęto iż producentem ceramiki łazienkowej będzie firma ( KOŁO ), baterie umywalkowe przewidziano także od polskiego producenta,
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
- Dokumentacji projektowej: Projekt budowlano-wykonawczy (stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ),
- Przedmiarach robót (stanowiących Załączniki Nr 1b do SIWZ),
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) (stanowiących Załączniki Nr 1c do SIWZ).
3. Zamawiający informuje, że rozliczenie inwestycji nastąpi kosztorysami powykonawczymi - proszę wycenić ilości określone w przedmiarach robót.
4. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
5. Materiały z rozbiórki wykonawca będzie musiał przekazać na wysypisko na własny koszt.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia zawarty w opisie przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru na okres
2 lat, to jest 24 miesięcy.
9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wysokości do 20 % zamówienia podstawowego, jako uzupełnienie zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
10. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych lub nie przewidzianych w dokumentacji projektowej łącznie ze zmianą wartości umowy.
11. Ostateczną wersję kolorów płytek jak również farb wykonawca będzie musiał uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji umowy.
12. Użyte w dokumentacji i opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazwy handlowe produktów wskazują jedynie wymagania jakościowe odnośnie zastosowanych materiałów, Wykonawca może zaproponować produkty równoważne lub o lepszych parametrach.
13. Zamawiający wymaga aby remont łazienek na parterze został wykonany do 06.09.2016 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespoł Szkół w Kobylinie-Borzymach
Ulica ul. Lipowa 17
Nr domu 17
Miejscowosc Kobylin-Borzymy
Kod poczt 18-204
Wojewodztwo podlaskie
Tel 86 2743008
Fax 86 2743008
Internet http://zskobylinborzymy.biposwiata.pl
Regon 45118957700000
E mail jan.kobylin17@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wysokości do 20 % zamówienia podstawowego, jako uzupełnienie zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 20/09/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych lub nie przewidzianych w dokumentacji projektowej łącznie ze zmianą wartości umowy. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a / z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b / z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego - możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych lub nie przewidzianych w dokumentacji projektowej łącznie ze zmianą wartości umowy, c/ z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, d/ z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e/ w przypadku ustawowych zmian przepisów podatkowych mających wpływ na cenę, f/ z powodu wystąpienia zamówień lub robót dodatkowych, jeżeli nie jest możliwe wykonywanie zamówienia podstawowego równolegle do wykonywania zamówienia (robót) dodatkowych - wyłącznie o okres wykonywania zamówienia (robót) dodatkowego.
Kryt cena B
Kryt 1p 94
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 6
Spec www http://zskobylinborzymy.biposwiata.pl
Spec war Zespół Szkół w Kobylinie-Borzymach ul. Lipowa 17 18-204 Kobylin-Borzymy lub pobrać ze strony internetowej http://zskobylinborzymy.biposwiata.pl
Data skl 18/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Zespół Szkół w Kobylinie-Borzymach ul. Lipowa 17 18-204 Kobylin-Borzymy Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)