Remont łazienek na parterze i piętrze w budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach
Publication date | 2016-07-01 |
End date | 2016-07-18 10:00:00 |
Instytucja | Zespoł Szkół w Kobylinie-Borzymach |
Miejscowość | Kobylin-Borzymy |
Województwo | podlaskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 114889 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 451113001, 452625202, 453200006, 454210004, 454100004, 454300000, 454211469, 454421008, 392900001, 453322005, 453324007, 453110000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie łazienek na parterze i piętrze w budynku zespołu szkół w skład której wchodzą: - Demontaż istniejącej armatury - umywalek, misek ustępowych i baterii umywalkowych, - Demontaż oświetlenia, włączników i łączników, - Demontaż stolarki drzwiowej, - Przebudowa instalacji wod-kan przy wszystkich umywalkach i dostosowanie ich do projektowanych rozwiązań - szczegóły w części graficznej; - Wyburzenie ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniami - wg części graficznej; - Skucie istniejącej warstwy płytek ściennych i podłogowych wraz z klejem oraz betonowej warstwy posadzkowej; - Skucie glifów parapetów; - Wyburzenie ścian działowych jak w części graficznej projektu. - Wykonanie nowych ścian z bloczków silikatowych gr. 12 cm i jednej ściany w łazience męskiej z gazobetonu gr. 10 cm - wg części graficznej - Na całej powierzchni łazienek sufit podwieszony, systemowy, monolityczny z rewizjami płyt gk układanych na ruszcie metalowym ( konstrukcja samodzielna) - Wyrównanie posadzki zaprawą betonową uwzględniając zachowanie normatywnych spadków do projektowanych wypustów podłogowych - Zastosowanie hydroizolacji pod płytkowej w postaci folii płynnej - Wymiana opraw oświetleniowych i nowe rozmieszczenie jak w części graficznej projektu - Przebudowa instalacji wod-kan przy wszystkich umywalkach i dostosowanie ich do projektowanych rozwiązań jak w części graficznej projektu - Wymiana stolarki drzwiowej jak w części graficznej projektu. Oprócz drzwi do łazienek, wymianie podlegają jeszcze po 1 parze drzwi na parterze i piętrze do sal lekcyjnych. - Wymiana płytek ceramicznych istniejących podłogowych i ściennych na nowe we wszystkich tego typu pomieszczeniach. W projekcie przyjęto płytki ścienne i podłogowe TUBĄDZIN, układane do wysokości 2,2m - Kolorystyka sufitu podwieszanego oraz ścian powyżej 2,2m jak w projekcie, kolor wg wzornika RAL, 2 krotne malowanie farbami emulsyjnymi. Do malowania zastosować farby emulsyjne o podwyższonej odporności na ścieranie, farby powinny odpowiadać normie PN-C-89440 i posiadać ocenę higieniczną PZH: odcień biały RAL 9016. - Wymiana armatury łazienkowej (WC , umywalki itp.); Wymiana będzie obejmowała zarówno baterii umywalkowych jak również ceramiki sanitarnej. Przyjęto iż producentem ceramiki łazienkowej będzie firma ( KOŁO ), baterie umywalkowe przewidziano także od polskiego producenta, 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: - Dokumentacji projektowej: Projekt budowlano-wykonawczy (stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ), - Przedmiarach robót (stanowiących Załączniki Nr 1b do SIWZ), - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) (stanowiących Załączniki Nr 1c do SIWZ). 3. Zamawiający informuje, że rozliczenie inwestycji nastąpi kosztorysami powykonawczymi - proszę wycenić ilości określone w przedmiarach robót. 4. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Materiały z rozbiórki wykonawca będzie musiał przekazać na wysypisko na własny koszt. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia zawarty w opisie przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru na okres 2 lat, to jest 24 miesięcy. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wysokości do 20 % zamówienia podstawowego, jako uzupełnienie zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych lub nie przewidzianych w dokumentacji projektowej łącznie ze zmianą wartości umowy. 11. Ostateczną wersję kolorów płytek jak również farb wykonawca będzie musiał uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji umowy. 12. Użyte w dokumentacji i opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazwy handlowe produktów wskazują jedynie wymagania jakościowe odnośnie zastosowanych materiałów, Wykonawca może zaproponować produkty równoważne lub o lepszych parametrach. 13. Zamawiający wymaga aby remont łazienek na parterze został wykonany do 06.09.2016 r. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespoł Szkół w Kobylinie-Borzymach |
Ulica | ul. Lipowa 17 |
Nr domu | 17 |
Miejscowosc | Kobylin-Borzymy |
Kod poczt | 18-204 |
Wojewodztwo | podlaskie |
Tel | 86 2743008 |
Fax | 86 2743008 |
Internet | http://zskobylinborzymy.biposwiata.pl |
Regon | 45118957700000 |
E mail | jan.kobylin17@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: jednostka budżetowa |
Rodzaj zam inny | jednostka budżetowa |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wysokości do 20 % zamówienia podstawowego, jako uzupełnienie zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego. |
Czas | D |
Data zak | 20/09/2016 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. |
Wiedza | Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych lub nie przewidzianych w dokumentacji projektowej łącznie ze zmianą wartości umowy. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a / z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b / z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego - możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych lub nie przewidzianych w dokumentacji projektowej łącznie ze zmianą wartości umowy, c/ z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, d/ z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e/ w przypadku ustawowych zmian przepisów podatkowych mających wpływ na cenę, f/ z powodu wystąpienia zamówień lub robót dodatkowych, jeżeli nie jest możliwe wykonywanie zamówienia podstawowego równolegle do wykonywania zamówienia (robót) dodatkowych - wyłącznie o okres wykonywania zamówienia (robót) dodatkowego. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 94 |
Kryt 2 | okres gwarancji |
Kryt 2p | 6 |
Spec www | http://zskobylinborzymy.biposwiata.pl |
Spec war | Zespół Szkół w Kobylinie-Borzymach ul. Lipowa 17 18-204 Kobylin-Borzymy lub pobrać ze strony internetowej http://zskobylinborzymy.biposwiata.pl |
Data skl | 18/07/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Zespół Szkół w Kobylinie-Borzymach ul. Lipowa 17 18-204 Kobylin-Borzymy Sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |