Dostawa środków higieniczno- sanitarnych i akcesoriów do sprzątania, rękawic, rurek anoskopowych, ligniny, preparatów do dezynfekcji dla CWPL CePeLek SP ZOZ

Publication date 2016-07-05
End date 2016-07-14 10:30:00
Instytucja Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych,
  • Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach,
  • Pasty i kremy,
  • Pasty i proszki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118347 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 398111100, 392240008, 395258006, 398130004, 398120007, 398312503, 337119096, 349284806, 331414200, 336316008, 331910005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 6 pakietów.

pakiet 1 Profesjonalne środki do mycia i pielęgnacji oraz profesjonalny sprzęt do utrzymania czystości.
pakiet 2 Środki czystości - chemia gospodarcza i akcesoria
pakiet 3 Rękawice diagnostyczne i chirurgiczne
pakiet 4 Rurki anoskopowe i cewniki Foley a
pakiet 5 Lignina w rolce bezpyłowa Matocell
pakiet 6 Mycie i dezynfekcja narzędzi i endoskopów oraz odkażanie skóry

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Koszykowa 78
Nr domu 78
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-911
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 4291091
Fax 022 6214364
Internet www.cepelek.mil.pl
Regon 01013789500000
E mail hkowalska@cepelek.mil.pl; hkowalska@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany te zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zmówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza 1. Aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp. 2. Przedłużenie terminu realizacji w przypadku nie wyczerpania kwoty brutto określonej w § 1, 3.Zmianę dotyczącą dostarczanych produktów w sytuacji: -gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępne będą produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu SIWZ (wycofanie danego produktu przez producenta, wykonawca musi pisemnie udokumentować), -niedostępności na rynku produktu objętego ofertą Wykonawcy (z innych powodów niż wymieniony powyżej), w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu w SIWZ -niedostępność danego produktu na rynku, Wykonawca musi pisemnie uzasadnić, 4. W obydwu wymienionych pod pkt.3 przypadkach, Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Zamawiającym proponowanych zamienników a po ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego do podpisania stosownego aneksu do umowy. 5.Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowane zamienniki, 2. Zgodnie z art. 142 ust.5 PZP wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmian: 1) stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie, jedynie zostanie do niego doliczony podatek VAT w zmienionej wysokości. 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 3. Podstawą i warunkiem dokonania przez Strony zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkach o których mowa w ust. 2 jest: 1) złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą dokonanie zmiany, zawierającego propozycję zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z jej szczegółowym uzasadnieniem faktycznym i prawnym oraz kalkulację kosztów będących następstwem zmian, o których mowa w ust. 1pkt. 3 i ust. 2 z wykazaniem wpływu tych zmian na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę; 2) udowodnienie za pomocą dokumentów kadrowo-płacowych, że zmiany wymienione w ust. 1 pkt. 3 i ust. 2 pkt.2 i 3 wpłynęły na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 3) dokonanie przez Strony ustaleń i uzgodnień dotyczących faktycznego wpływu określonej zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę oraz na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy w czasie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu wniosku o którym mowa w pkt.1. 4) podpisanie przez Strony aneksu do umowy, określającego wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 czas dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.cepelek.mil.pl
Spec war siedziba Zamawiającego, pokój nr 3 w godz. pracy 7:30-15:00.
Data skl 14/07/2016
Godz skl 10:30
Miejsce siedziba Zamawiającego, pokój nr 8, kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)