Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej
|
Ulica |
ul. Jaczewskiego 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-090
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
081 7477511
|
Fax |
081 7478911
|
Internet |
www.cozl.pl
|
Regon |
43121936000000
|
E mail |
zam.publ@wp.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
www.cozl.pl
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
|
Wiedza |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
|
Potencjal |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
|
Zdolne |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
|
Sytuacja |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
1.1. Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
1.2. Formularz ofertowy (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną) (zgodnie z zał. nr 1).
1.3. Informacja o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (zgodnie z zał. nr 3). Brak informacji w tym zakresie będzie równoznaczny z samodzielnym wykonaniem zamówienia przez Wykonawcę.
1.4. Kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem/ami nr 4.
1.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. Nie jest dopuszczane, aby pełnomocnictwo zostało potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę której udzielono.
1.6. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty ofertowe podpisuje osoba nie wykazana do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. Nie jest dopuszczane, aby pełnomocnictwo zostało potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę której zostało udzielone.
1.7. Oświadczenie formalne zgodnie z załącznikiem nr 3.
1.8. Informacja, zgodnie z artykułem 91 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych o powstaniu obowiązku podatkowego. (zgodnie z załącznikiem nr 8). Nie dołączenie przez wykonawcę do oferty w/w informacji skutkować będzie odrzuceniem oferty.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana
umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków:
a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku
przekształceń, przejęć, itp.);
b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie
i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy;
c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta -
przy nie zmienionym produkcie;
d) przedłużenie okresu obowiązywania umowy w sytuacji gdy zamawiający nie wykupił całości asortymentu z umowy.
e) Zamawiającemu przysługuje prawo zamawiania poszczególnych pozycji asortymentowych w innych ilościach niż to wynika z załącznika do umowy, pod warunkiem, ze łączna wartość dostaw nie przekroczy wartości umowy;
f) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, wartość brutto wskazana w umowie może ulec zmianie, przy czym podwyżka cen nie może być wyższa niż współczynnik wzrostu podatku VAT.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin dostaw cząstkowych
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
ZP. 3311 / PN - 89 /16
|
Spec war |
Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin - Dział Zamówień Publicznych. Cena SIWZ 18 PLN
|
Data skl |
13/07/2016
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin- Sekretariat (piętro I)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|