DOSTAWA NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRO - NARZĘDZI I NARZĘDZI PNEUMATYCZNYCH (Nr sprawy 52/ZP/16)
Publication date | 2016-07-05 |
End date | 2016-07-15 10:00:00 |
Instytucja | 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
Miejscowość | Zgierz |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 120073 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 445110005, 317000003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 52/ZP/16) jest dostawa narzędzi ręcznych, elektro-narzędzi i narzędzi pneumatycznych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 31 WOG Zgierz. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 zadań: zadanie nr 1 - elektronarzędzia i narzędzia pneumatyczne zadanie nr 2 - narzędzia ręczne zadanie nr 3 - zestawy narzędzi zadanie nr 4 - narzędzia antystatyczne zadanie nr 5 - narzędzia elektryczne zadanie nr 6 - narzędzia ręczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe stanowiące: załącznik nr 1 do SIWZ (dla zad. nr 1 i nr 2), załącznik nr 2 do SIWZ (dla zad. nr 3 i nr 4), załącznik nr 3 do SIWZ (dla zad. nr 5 i nr 6), Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. -Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. -Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, produkcji z lat 2015/2016. -Narzędzia pneumatyczne i elektro - narzędzia muszą posiadać certyfikat CE. -Narzędzia pneumatyczne i elektro - narzędzia wymagające przeglądów gwarancyjnych będą nimi objęte bez obciążenia finansowego Zamawiającego w trakcie trwania gwarancji. -Towar musi posiadać kod kreskowy (zadania nr 1,2,3,4,5,6) oraz karty gwarancyjne (zadanie nr 1 i nr 5). -Oferowane wyroby powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta powinny być: nowe (z produkcji 2015/2016), nie używane, nieregenerowane, w kategorii I-ej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. UWAGA: dot. zadań nr 4,5 i 6 W przypadku zaoferowania produktów równoważnych , Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w postaci np. kart katalogowych, specyfikacji technicznych, itp. zawierających informacje na podstawie których Zamawiający będzie miał możliwość jednoznacznie potwierdzić , że oferowany asortyment spełnia wymagania wskazane w SIWZ. Nie złożenie w/w dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. UWAGA: dot. zadań nr 1 i nr 2 Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji dla zadań nr 1 i 2, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 1 do SIWZ- zad. nr 1 i nr 2) oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji , przedmiot zamówienia może się zwiększyć max. do 10% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie opcjonalne. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie do 15 dni roboczych od daty powiadomienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne, pod warunkiem, że spełniają one określone w załączniku nr 1,2 i 3 do SIWZ parametry, a ich standard techniczny i jakościowy nie jest gorszy od opisanego przez Zamawiającego. Opisdostawa elektronarzędzi i narzędzi pneumatycznych. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 1 do SIWZDostawa narzędzi recznych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 SIWZdostawa zestawów narzędzi, Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.Dostawa narzędzi antystatycznych. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.Dostawa narzedzi elektrycznych. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.Dostaw narzędzi recznych. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
Ulica | ul. Konstantynowska 85 |
Nr domu | 85 |
Miejscowosc | Zgierz |
Kod poczt | 95-100 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 261 442 098 |
Fax | 261 442 101 |
Internet | www.31wog.wp.mil.pl |
Regon | 10106725600000 |
E mail | sow4d_003@sow.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Obrona |
Rodzaj zam inny | Obrona |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 6 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. |
Wiedza | Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. |
Potencjal | Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. |
Zdolne | Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. |
Sytuacja | Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | Wykonawcy w celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ obowiązani są do złożenia (dotyczy zadań nr 4,5 i 6): - dokumentu lub dokumentów producenta oferowanego wyrobu w przypadku produktów równoważnych, tj. karty katalogowej/karty charakterystyki lub opisu, producenta wyrobu, instrukcji, itp., z których jednoznacznie wynikać będzie spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie zamówienia zawarty w załączniku nr 4,5 i 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia powyższych dokumentów dla następujących pozycji w zadaniach: - dla zadania nr 4 - pozycja nr 2, 3, 4, 5 i 6 w załączniku nr 2 - dla zadania nr 5 - pozycja nr 1, 2, 3, 4 i 6 w załączniku nr 3 - dla zadania nr 6 - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 28 w załączniku nr 3 |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | C |
Spec www | www.31wog.wp.mil.pl |
Spec war | 31 Wojskowy Odział Gospodarczy Zgierz, przy ul. Konstantynowskiej 85, bud. 3 pok. 5,6 |
Data skl | 15/07/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | 31 Wojskowy Odział Gospodarczy Zgierz, przy ul. Konstantynowskiej 85, 95 - 100 Zgierz w Kancelarii jawnej w godzinach pracy Kancelarii tj.: 8.00-10.00 i 12.00-14.30. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |