Modernizacja Pracowni Leku Cytotoksycznego w ramach projektu Modernizacja Oddziału Dziennego Chemioterapii i Pracowni Leku Cytotoksycznego Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie Etap II: wyposażenie Pracowni Leku Cytotoksycznego oraz Oddziału Dziennego Chemioterapii.
Publication date | 2016-07-05 |
End date | 2016-07-13 10:00:00 |
Instytucja | Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika |
Miejscowość | Koszalin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 120385 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 331000001, 302000001, 429620007, 425200007, 384345403, 380000005, 397111000, 331921003, 339112000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
1) Zadanie nr 1 - Loża laminarna z wyposażeniem -2szt.; 2) Zadanie nr 2 - Śluza materiałowa - 2 szt.; 3) Zadanie nr 3 - Urządzenie do szczelnego zamykania odpadów cytotoksycznych - 2 szt.; 4) Zadanie nr 4 - Nastołowy wyciąg laboratoryjny - 1 szt.; 5) Zadanie nr 5 - Urządzenie do pakowania gotowych preparatów - 2 szt.; 6) Zadanie nr 6 - Wózek transportowy - 10 szt.; 7) Zadanie nr 7 - Lodówka - 3 szt.; 8) Zadanie nr 8 - Fotel do podawania cytotoksyków - 15 szt.; 9) Zadanie nr 9 - Stanowisko do pobierania krwi - 1 szt.; 10) Zadanie nr 10 - Aparat EKG - 2 szt.; 11) Zadanie nr 11 - Wózek pod aparaturę medyczną - 1 szt.; 12) Zadanie nr 12 - Wózek wielofunkcyjny zabiegowy - 3 szt.; 13) Zadanie nr 13 - Kozetka - 3 szt.; 14) Zadanie nr 14 - Krzesło tapicerowane z podłokietnikiem dla pacjentów - 28 szt.; 15) Zadanie nr 15 - Szafka przy fotelach - 15 szt.; 16) Zadanie nr 16 - Lodówka - 2 szt. Opis1)Loża laminarna - 2 szt.Wyposażenie: 1.1) Krzesło laboratoryjne - 2 szt. 1.2) Drukarka termotransferowa do etykiet - 2 szt. 1.3) Komputery - 2 szt. 1.4) Wytrząsarka - 1 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 21.11.2016 r. do 30.11.2016 r.Śluza materiałowa - 2 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Urządzenie do szczelnego zamykania odpadów cytotoksycznych - 2 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Nastołowy wyciąg laboratoryjny - 1 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Urządzenie do pakowania gotowych preparatów - 2 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.1) Stolik oddziałowy wielofunkcyjny trójpoziomowy duży - 3 szt. 2) Stolik oddziałowy wielofunkcyjny trójpoziomowy mały - 1 szt. 3) Wózek koszowy czteropoziomowy - 3 szt. 4) Wózek koszowy trójpoziomowy - 3 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.1) Chłodziarka farmaceutyczna - 2 szt. 2) Chłodziarka z zamrażalnikiem dwudrzwiowa - 1 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Fotel do podawania cytotoksyków - 15 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Stanowisko do pobierania krwi - 1 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Aparat EKG - 2 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Wózek pod aparaturę medyczną - 1 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Wózek wielofunkcyjny zabiegowy - 3 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Kozetka - 3 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Krzesło tapicerowane z podłokietnikiem dla pacjentów - 28 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.Szafka przy fotelach - 15 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r.1) Chłodziarka farmaceutyczna 2 szt. 2) Chłodziarka podblatowa 1 szt. Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika |
Ulica | ul. T. Chałubińskiego 7 |
Nr domu | 7 |
Miejscowosc | Koszalin |
Kod poczt | 75-581 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 94 34 88 147 |
Fax | 94 34 88 103 |
Internet | www.swk.med.pl |
Regon | 33000629200000 |
E mail | piotr@swk.med.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 16 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/11/2016 |
Wadium | Nie wymagane |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | - |
Wiedza | - |
Potencjal | - |
Zdolne | - |
Sytuacja | - |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Dok potw 2 | Tak |
Dok potw 3 | Tak |
Inne dokumenty | 1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 5) deklaracja zgodności wraz z załącznikami; 6) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 7) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.). 8) sprawdzona i certyfikowana przez powszechnie uznaną jednostkę notyfikowaną, akredytowaną do certyfikacji z zakresie norm EN 12469 i DIN 12980, jako komora bezpieczna do prac z substancjami cytotoksycznymi. Uwaga - certyfikatem muszą być objęte wszystkie oferowane funkcjonalności komory - dotyczy zadnia nr 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca opisał dokumenty (pkt 5 - 8) numerem zadania. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Okres gwarancji |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.swk.med.pl |
Spec war | SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH |
Data skl | 13/07/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Inf dodat | TERMIN DOSTAWY: Zadania nr: 1,3-16 - Dostawa nastąpi w terminie od 24.10.2016 r. do 31.10.2016 r. Zadanie nr 2 - Dostawa nastąpi w terminie od 21.11.2016 r. do 30.11.2016 r. |