Dostawa dla Gminy Lublin urn wyborczych

Publication date 2016-07-05
End date 2016-07-13 09:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120525 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Dostawa 223 sztuk urn wyborczych dla Gminy Lublin.
2.Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wymaganiom, spełniać warunki i być zgodny:
2.1. ze wzorami ustalonymi uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 21 marca 2016 roku w sprawie wzorów urn wyborczych (M.P. z 2016 r. poz. 312) oraz uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 kwietnia 2016 roku zmieniającej uchwałę w sprawie wzorów urn wyborczych (M.P. z 2016 r. poz. 398) - Załącznik nr 1 do siwz,
2.2. ze szczegółowymi wytycznymi określonymi w Załączniku nr 2 do siwz - Wycena/ szczegółowy wykaz urn wyborczych.
2.3.Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w opakowaniach kartonowych, które będą służyć do przechowywania urn między kolejnymi wyborami

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-109
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E mail zamowienia@um.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Zaliczka Nie
Uprawnienie .
Wiedza .
Potencjal .
Zdolne .
Sytuacja .
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wycena/szczegółowy wykaz urn wyborczych. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 6. Dokument, wymagany w pkt. 5 winien określać w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3)charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę; 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy o okres działania siły wyższej oraz o okres potrzebny do usunięcia skutków tego działania
Kryt cena B
Kryt 1p 99
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 1
Spec www www.bip.lublin.eu
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7 po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł + koszty przesyłki)
Data skl 13/07/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Agnieszka Weremko - Wydział Organizacji Urzędu Urzędu Miasta Lublin, ul. Dolna 3-Maja 5/202, telefon 81 466 12 17. 2.W zakresie procedury: p. Joanna Konarzewska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 25
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)