Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów wraz z usługą przeglądów gwarancyjnych w budynku OT ANR Gdańsk mieszczącego się w Słupsku

Publication date 2016-07-05
End date 2016-07-20 10:00:00
Instytucja Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
Miejscowość Pruszcz Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120559 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 453000000, 453310006, 453320003, 453312008, 453323006, 453312204, 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa wraz z montażem i uruchomieniem fabrycznie nowych klimatyzatorów inverterowych w budynku OT Agencji Nieruchomości Rolnych Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Słupsku, ul. 3 Maja 44, obejmująca:
- 1 zestaw multi I (1 jednostka zewnętrzna - min. 9,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi II (1 jednostka zewnętrzna - min. 9,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi III (1 jednostka zewnętrzna - min. 7,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne)
- 1 zestaw multi IV (1 jednostka zewnętrzna - min. 9,5 kW, 4 jednostki wewnętrzne)
o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku A do SIWZ oraz dokumentacji projektowej;
b) wykonanie usług w zakresie przeglądów gwarancyjnych (3 lata) co najmniej 2 razy w roku w szczególności przed okresem letnim i zimowym oraz naprawy z wymianą zużytych elementów eksploatacyjnych klimatyzatorów o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ, o których mowa w pkt a) będących w okresie gwarancji - zgodnie z zaleceniami przedstawionymi w karcie gwarancyjnej producenta urządzeń. W zakres zamówienia wchodzą także ewentualne dodatkowe przeglądy obowiązkowe, warunkujące wykonywanie uprawnień wynikających z gwarancji, wyznaczone przez Autoryzowany Punkt Serwisowy (APS) w przypadkach uzasadnionych warunkami eksploatacyjnymi urządzeń.
2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania.
3. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
Kontakt w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej:
- SZGZ w Słupsku - tel. (059) 843-96-85 - Pan Krzysztof Wodyk
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) poniesienia wszystkich kosztów związanych z rozładunkiem i transportem sprzętu,
2) zabezpieczenia instalowanego sprzętu przed uszkodzeniem i zniszczeń do dnia odbioru,
3) przekazania instrukcji DTR i kart gwarancyjnych,
4) dokonania niezbędnych prac adaptacyjnych instalacji elektrycznych wg wytycznych producenta instalowanego sprzętu, w tym rozbudowę tablic bezpiecznikowych,
5) prowadzenia przewodów instalacji elektrycznych i klimatyzacyjnych w korytkach zamkniętych,
6) uczestniczenia w odbiorach, naradach,
7) utrzymania terenu prowadzonych prac montażowych i uporządkowanie terenu po pracach,
8) dokonania pomiarów instalacji elektrycznych,
9) dokonania niezbędnych prac instalacyjnych wraz z zakupem niezbędnych materiałów,
10) prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami.

5. Każdorazowy przegląd obejmować będzie wszystkie czynności zalecone przez producenta urządzeń, a także - nawet jeśli producent ich nie określił:
1) czyszczenie filtrów powietrza (urządzenia kanałowe czyszczenie/wymiana),
2) czyszczenie wymiennika jednostki wewnętrznej (raz w roku z użyciem środków odgrzybiających),
3) sprawdzenie szczelności układu chłodniczego oraz stanu napełnienia czynnikiem chłodniczym, w razie potrzeby uzupełnienie czynnika,
4) sprawdzenie skuteczności funkcji chłodzenie i grzania,
5) czyszczenie jednostek wewnętrznych,
6) czyszczenie wymienników ciepła jednostek zewnętrznych (czyszczenie ciśnieniowe jako czynność dodatkowa),
7) sprawdzenie drożności układów odprowadzania skroplin,
8) przegląd instalacji chłodniczej i elektrycznej,
9) sprawdzenie działania urządzeń sterujących,
10) sprawdzenie (wymiana) baterii w pilotach,
11) czynności pomiarowe: pobór prądu przez poszczególne urządzenia, temperatura wlot/wylot w jednostkach wewnętrznych i zewnętrznych, ciśnienie tłoczenie/ssanie, kontrola zabezpieczeń LP/HP/przekroczenia temperatur,
12) naprawę urządzeń w ramach gwarancji.

6. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy urządzenia będącego na gwarancji Wykonawca rozpocznie realizację zlecenia naprawy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty przekazania zlecenia przez Zamawiającego, a termin wykonania nie przekroczy 10 dni roboczych. Dopuszcza się z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przedłużenia terminu wykonania naprawy gwarancyjnej po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy z uzasadnieniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
Ulica ul. Powstańców Warszawy 28
Nr domu 28
Miejscowosc Pruszcz Gdański
Kod poczt 83-000
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 3004841, 3023817
Fax 058 3004843
Internet www.anr.gov.pl
E mail Gdansk@anr.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie roboty polegające na dostawie z montażem i uruchomieniem urządzeń klimatyzacji o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, potwierdzone dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku robót budowlanych, których wartość została wyrażona w innej walucie niż PLN Wykonawca musi dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentów wymienionych w ust 2.2.3 i 2.2.4. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony
Potencjal Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: a) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualny certyfikat autoryzacji lub ukończenie przeszkolenia w zakresie montażu oraz serwisu urządzeń klimatyzacyjnych wydany przez producenta zaoferowanych urządzeń; b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP do wykonania instalacji oraz pomiarów do 1kV. Wymagane uprawnienia może posiadać jedna osoba lub kilka osób, którymi dysponuje wykonawca. Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentów wymienionych w ust 2.2.3 i 2.2.4. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony
Sytuacja Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 co najmniej dwie roboty polegające na dostawie z montażem i uruchomieniem urządzeń klimatyzacji o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2)Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponować tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji: a) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższa, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. Interpretację zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami).
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 20
Spec www www.anr.gov.pl
Spec war Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
Data skl 20/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)