Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Ulica |
ul. Puławska 148/150
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
02-642
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6012044, 601 59 75
|
Fax |
022 6011857
|
Internet |
www.policja.pl
|
Regon |
01213749700000
|
E mail |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
36
|
Wadium |
Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 14 500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Wiedza |
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym wykonania w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:
co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na serwisowaniu monitoringu sieci w oparciu o technologię NetFlow, przez okres minimum 12 miesięcy, o wartości każda minimum 50 000,00 zł brutto
|
Zdolne |
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą aktualny certyfikat - CCNP - Cisco Certified Network Professional oraz znajomość technologi NetFlow i systemu Fluke Networks;
- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą aktualny certyfikat CCNP Security - Cisco Certified Network Professional Security lub certyfikat Microsoft Certified Systems Administrator: Security on Microsoft Server oraz znajomość technologii NetFlow i systemu Fluke Networks,
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Ponadto Wykonawca składając ofertę musi złożyć:
Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ)
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści Umowy w sytuacji, gdy:
1) zaistniała konieczność istotnej zmiany architektury Systemu lub konieczność wprowadzenia zmian do warunków świadczenia Usług;
2) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie oprogramowania, komponentów sprzętu, lub w przypadku zakończenia jego produkcji i braku dostępności na rynku, celem dokonania naprawy pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od naprawianego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny Umowy,
3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna
dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu umowy;
4) nastąpiła zmiana wartości usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach Przedmiotu umowy, a zmiana zawartej Umowy jest korzystna dla Zamawiającego;
5) wystąpiła zależność realizacji Przedmiotu umowy od prac wykonywanych w ramach innych równolegle prowadzonych projektów teleinformatycznych;
6) w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji Umowy ze względu na zaistniałe podczas obowiązywania Umowy okoliczności;
7) nastąpi zamiana lokalizacji świadczenia Usług objętych Umową;
8) nastąpiła zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT;
9) wejdą w życie zmiany przepisów dotyczących wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykazanie zmiany kosztów spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiającego;
10) wejdą w życie zmiany przepisów dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykazanie zmiany kosztów spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiającego.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
K2 - Czas usunięcia awarii od zgłoszenia
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.policja.pl
|
Spec war |
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Biuro Finansów Komendy Głównej Policji ul. Domaniewska 36/38, 02-6720 Warszawa
|
Data skl |
28/07/2016
|
Godz skl |
09:30
|
Miejsce |
Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 435, tel. 0-22-601 32 04, w godz. 8.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, ale nie wcześniej jak od dnia 14 grudnia 2016 roku
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|