Dostawa artykułów spożyw czych do stołówki szkolnej

Publication date 2016-07-06
End date 2016-07-14 12:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 121559 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem
zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia poszczególnych części został zawarty w
załącznikach 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka
Ulica ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera 2
Nr domu 2
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-362
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 744 16 44
Fax 81 744 16 44
Internet http://www.sp32.lublin.eu/
Regon 00021925300000
E mail sp32@um.lublin.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin
Rodzaj zam inny Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
Wiedza warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w postaci wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna dostawy artykułów spożywczych o wartości zamówienia brutto min. 10.000,00 PLN brutto każda
Potencjal Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
Zdolne Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
Sytuacja Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W wykazie należy wskazać jedynie dostawy najważniejsze tj. dostawy potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 2 pkt. 2 SIWZ Dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie są: - poświadczenie potwierdzające należyte wykonanie dostawy - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących przypadkach: a) w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia brutto, która będzie wynikać ze zmiany w prawie właściwym dla podatku od towarów i usług VAT - w razie zmiany stawki podatku V AT po zawarciu niniejszej umowy, strony obowiązywać będzie nowa stawka podatku z datą wprowadzenia jej w życie przepisami, a zmiana kwoty brutto wartości umowy z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń i zmiany umowy zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiana nazwy produktów, wycofanie produktów, ogólna niedostępność produktów na rynku ze względu na szczególne, trudne do przewi dzenia okoliczności, sposobu konfekcjonowania, zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a produkt będzie spełniał wszelkie wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ponadto zmiana nie może spowod ować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; d) zmiana prawa wchodząca w życie po za warciu umowy, powodująca konieczność zmiany umowy w celu dostosowania jej do prawa wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, e) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Spec www www.sp32.lublin.pl
Spec war Szkoła Podstawowa nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięc i Majdanka w Lublinie ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera 2, 20 - 362 Lublin, sekretariat
Data skl 14/07/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Szkoła Podstawowa nr 32 z Oddziałami Integracyjny mi im. Pamięci Majdanka w Lublinie ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera 2, 20 - 362 Lublin, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)