DOSTAWA WODY, SOKÓW I NAPOJÓW DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
Publication date | 2016-07-06 |
End date | 2016-07-15 10:00:00 |
Instytucja | "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. |
Miejscowość | Kleszczów |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 122273 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 159800001, 159810008, 159000007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody, soków i napojów do obiektów SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o. w Kleszczowie. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 4.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 4.1. obejmuje produkty wysokiej jakości, spełniające wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, zapewniające bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadające jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach o jakości handlowej i deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu. 4.4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę w pudełkach / skrzynkach / zgrzewkach. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą zwierać nazwę i adres producenta, skład oraz datę przydatności do spożycia oraz inne elementy wymagane przepisami prawa. 4.5. Częstotliwość dostaw: Realizacja zamówienia następować będzie w dniach pracy obiektu (od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), nie częściej niż 3 (trzy) razy w tygodniu do obiektu Zamawiającego, w godzinach uzgodnionych przez Zamawiającego z Wykonawcą w okresie czasowym od godziny 8.00 - 13.00. W przypadku stosunkowo małej ilości tygodniowej dostaw towaru - w zakresie planowanego terminu dostawy - Zamawiający może uwzględnić sugestię Wykonawcy. 4.6. Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów objętych zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. 4.7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów do obiektów Zamawiającego transportem na własny koszt i ryzyko, biorąc pod uwagę specyfikę samego towaru (m.in. kruchość szklanych butelek). 4.8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (strefa magazynowa lub strefa przyjęcia towaru). 4.9. Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie zgłaszał na podstawie pisemnego zamówienia wysłanego w formie elektronicznej na adres e-mail. W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się porozumiewanie za pomocą telefonu bądź fax-u. Przy czym zaznaczamy, że Wykonawca jest zobowiązany do odesłania potwierdzenia otrzymania zamówienia na adres e-mail, z którego zamówienie zostało złożone w terminie nie później niż 6 godziny od momentu złożenia zamówienia ze wskazaniem planowanej daty dostawy (dzień oraz godzina). W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się potwierdzenie przyjęcia zamówienia za pomocą telefonu bądź fax-u. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia do godziny 15.30 przed dniem realizacji. Istnieje możliwość zmiany planowanego dnia dostawy z uwzględnieniem interesów Wykonawcy - a szczegóły ustalenia wówczas planowanego terminu dostawy zostały opisane we wzorze Umowy. 4.10. Termin realizacji zamówienia przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 2 (słownie: dwa) dni robocze od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego. 4.11. Zamówienie będzie realizowane do kwoty wskazanej przez Zamawiającego, na podstawie Kalkulacji cenowej, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ w której wskazano asortyment stanowiący przedmiot zamówienia oraz ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę. Zamawiający będzie zamawiał asortyment będący przedmiotem zamówienia w ilościach wg potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza także możliwość dokonania zakupu asortymentu spoza Kalkulacji cenowej, jeśli zaistnieje konieczność dokonania zakupu z uwagi na przyjazd gości oczekujących przygotowania niestandardowych - mało popularnych posiłków itp.; wartość dokonanych zakupów spoza Kalkulacji cenowej zostanie doliczona do wartości niniejszego zamówienia. Zamawiający będzie regulował należności tylko za faktycznie dokonane dostawy przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikające z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności, z uwzględnieniem kwoty wskazanej przez Zamawiającego do której będzie realizowane zamówienie 4.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rodzaju asortymentu w czasie wykonywania umowy jeżeli produkt zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wycofany z produkcji - w tej sytuacji po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca może zaproponować inny produkt równoważny nie gorszy jakościowo po cenach zaproponowanych dla produktu wycofanego. 4.13. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (jak zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, tą sama gramaturę/pojemność co artykuły określone przez Zamawiającego. 4.14. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt i produkt równoważny w formularzu Kalkulacji cenowej (złącznik nr 2 SIWZ kolumna III, wpisując asortyment równoważny). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Nie wskazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. |
Ulica | ul. Sportowa 8 |
Nr domu | 8 |
Miejscowosc | Kleszczów |
Kod poczt | 97-410 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 44 731 65 00 |
Regon | 10068625300000 |
E mail | biuro@kompleks-solpark.pl |
Czy obowiazkowa | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Rodzaj zam inny | SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2016 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający określa minimalne wymagania, tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają ważną decyzję zatwierdzającą zakład ze wskazaniem zakresu działalności lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, wystawione przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego w sprawie rejestracji i zatwierdzenia zakładu na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.15.594 z późn. zm.) mając na uwadze przedmiot zamówienia: wody, soki i napoje. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ |
Wiedza | Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, tj. związane z dostarczaniem artykułów objętych zamówieniem z czego jeden o wartości co najmniej 30.000,00 zł z podatkiem VAT wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługa te została wykonana lub jest wykonywana należycie. |
Potencjal | Posiadają pojazdy (co najmniej 2) spełniające wymagania do przewożenia artykułów objętych zamówieniem do obiektu Zamawiającego w celu realizacji zamówienia wg. załącznika nr 8 do SIWZ |
Sytuacja | warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej, kontraktowej,) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 PLN |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 6 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 16 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 3 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 28. ZMIANY UMOWY 28.1. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 28.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: 28.2.1. zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie - w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu wskazanego w załączniku nr 2 do umowy (np. gdy ulegnie awarii) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu produktów objętych przedmiotem niniejszego zamówieniem, 28.2.2. sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. 28.3. Strony zgodnie oświadczają, że w przypadku nie uzyskania przez Zamawiającego zgody odpowiednich organów administracyjnych uprawniających do wykonywania przez Zamawiającego usług gastronomicznych bądź cofnięcia zgody lub wstrzymania takiej zgody oraz gdy świadczenie usług gastronomicznych w Solpark-u byłoby deficytowe i zagroziłoby to wypłacalności spółki, Zamawiającemu przysługuje prawo do jednostronnego odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia zaistnienia tych zdarzeń. W przypadku odstąpienia od Umowy z tego powodu przez Zamawiającego Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze, na co Wykonawca wyraża zgodę i zrzeka się tym samym ewentualnych roszczeń z tego tytułu. 28.4. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia realizacji usług w przypadku przedłużenia się procedury wyboru Wykonawcy. 28.5. Zamówienie będzie realizowane do kwoty wskazanej przez Zamawiającego, na podstawie Kalkulacji cenowej, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ w której wskazano asortyment stanowiący przedmiot zamówienia oraz ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę. Zamawiający będzie zamawiał asortyment będący przedmiotem zamówienia w ilościach wg potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza także możliwość dokonania zakupu asortymentu spoza Kalkulacji cenowej, jeśli zaistnieje konieczność dokonania zakupu z uwagi na przyjazd gości oczekujących przygotowania niestandardowych - mało popularnych posiłków itp.; wartość dokonanych zakupów spoza Kalkulacji cenowej zostanie doliczona do wartości niniejszego zamówienia. Zamawiający będzie regulował należności tylko za faktycznie dokonane dostawy przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikające z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności, z uwzględnieniem kwoty wskazanej przez Zamawiającego do której będzie realizowane zamówienie. 28.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rodzaju asortymentu w czasie wykonywania umowy jeżeli produkt zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wycofany z produkcji - w tej sytuacji po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca może zaproponować inny produkt równoważny nie gorszy jakościowo po cenach zaproponowanych dla produktu wycofanego. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | MINIMUM LOGISTYCZNE |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.solpark.bip.kleszczow.pl |
Spec war | SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. UL.SPORTOWA 8 97-410 KLESZCZÓW |
Data skl | 15/07/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. 97-410 KLESZCZÓW UL. SPORTOWA 8 SEKRETARIAT I PIĘTRO |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |