Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
|
Ulica |
ul. dr K. Jaczewskiego 8
|
Nr domu |
8
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-954
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
0-81 72-44-360
|
Fax |
081 746-71-55
|
Internet |
www.spsk4.lublin.pl
|
Regon |
00028875100000
|
E mail |
dzp@spsk4.lublin.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
|
Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa mrożonych artykułów spożywczych o wartości nie mniejszej niż 268 000,00 PLN w przypadku składania oferty zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań
Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł)
1. 160 000,00 2 108 000,00
|
Potencjal |
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
|
Zdolne |
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku , jeśli Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 50 000,00 zł w przypadku składania oferty na oba zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań
Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł)
1. 30 000,00 2 20 000,00
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) kosztorys ofertowy wyrażony w PLN wskazujący co najmniej na:
a) nazwę przedmiotu zamówienia ,
b) wielkość zamówienia odpowiednio w kilogramach w sztukach
c) cenę jednostkową netto odpowiednio kilograma sztuki
d) stawkę podatku VAT
e) wartość netto i brutto pozycji asortymentowej
f) wartość zadania ogółem netto i brutto
2) oświadczenie, zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający wdrożenie u wykonawcy GHP i/lub GMP i/lub HACCP wydane zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:
- Rozporządzeniem WE 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28, kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych;
- Rozporządzeniem (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością;
- Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności Dz .U .2006 nr . 171. poz. 1225
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków.
a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);
b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy;
c) w sytuacji zmiany podatku VAT:
c1) w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy -netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie odpowiednia zmiana ceny brutto;
c2) po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy - dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana ceny netto z tego tytułu jest akceptowana przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń;
d) w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania- strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy
e) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego w oparciu o odpowiednią ustawę oraz w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - zmiana umowy może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy a każda ze stron może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia (nie wyższej niż obliczonej wg metody określonej w art. 4 ust. 2 i 3 ustawy o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U nr 1232/14 ze zm.)- pod warunkiem, iż zmiany wymienione na wstępie wpływają na koszty wykonania przez dostawcę warunków umowy
5.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin Płatności
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.spsk4.lublin.pl
|
Spec war |
www.spsk4.lublin.pl lub w siedzibie Zamawiającego pokój 001
|
Data skl |
22/07/2016
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Kancelaria Ogólna SPSK 4 w Lublinie pokój 106
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|