PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 13/PN/16 NA DOSTAWĘ ODZIEŻY I OBUWIA PROFILAKTYCZNEGO DLA PERSONELU SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.

Publication date 2016-07-07
End date 2016-07-15 10:00:00
Instytucja Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123481 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331990001, 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży (CPV - 33 19 90 00 - 1) i obuwia profilaktycznego ( CPV - 18 80 00 00 - 7) dla personelu Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o. Szczegółowy opis całego asortymentu przedstawiono w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Minimalny termin - gwarancji wynosi 24 miesiące od daty dostawy.

Opis

ODZIEŻobuwie medyczne profilaktyczne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
Ulica ul. Zamkowa 4
Nr domu 4
Miejscowosc Zabrze
Kod poczt 41-803
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 277 61 00
Fax 32 271 73 11
Internet www.szpitalzabrze.pl
Regon 24112785700000
E mail administracja3@szpitalzabrze.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Potencjal Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ o tym, że wszystkie wymienione w Formularzu ofertowym produkty /załącznik nr 1 do SIWZ/ spełniają Polskie normy oraz posiadają atesty zezwalające na stosowanie ich w placówkach służby zdrowia - (Certyfikat lub deklarację Zgodności), UWAGA Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że dany produkt spełnia Polskie Normy oraz posiada atesty zezwalające na stosowanie go w placówkach służby zdrowia (Certyfikat lub Deklarację Zgodności)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 TERMIN REALIZACJI/CZAS PIERWSZEJ DOSTAWY PRZEDMIOTU UMOWY
Kryt 2p 10
Spec www www.szpitalzabrze.pl
Spec war W siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.08
Data skl 15/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.08.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z treścią art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić m.in. w przypadkach wskazanych poniżej: a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Umowa może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, b) Realizacja przez Wykonawcę przed terminem wskazanym w ust. 1 pełnej ilości dostaw, objętych przedmiotem umowy i oznaczonych w załączniku nr 1 do umowy, ma ten skutek, że umowa wygasa poprzez jej wykonanie w zakresie wyczerpanego asortymentu, c) Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach identycznych lub lepszych, d) Podwyższenie cen jednostkowych brutto może nastąpić jedynie w przypadku: urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)