Dostawa systemu nadzorowania stref płatnego parkowania w Kępnie

Publication date 2016-07-07
End date 2016-07-15 11:00:00
Instytucja Projekt Kępno Sp. z o.o.
Miejscowość Kępno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123929 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 387300001, 512140005, 302000001, 503000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu nadzorowania stref płatnego parkowania w Kępnie (dalej SPP)
Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień:
Parkometry - 38730000-1,
Usługi instalowania parkometrów - 51214000-5,
Urządzenia komputerowe - 30200000-1,
Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego - 50300000-8.

3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu nadzorowania stref płatnego parkowania w Kępnie (dalej SPP), w tym:
1) dostawa 21 sztuk parkomatów, ich montaż na istniejących fundamentach;
2) dostawa 2 sztuk przenośnych terminali kontrolerskich i 6 sztuk dodatkowych wymiennych kaset na bilon (skarbców) do siedziby Zamawiającego;
3) zainstalowanie oprogramowania nadzorującego pracę systemu na komputerach udostępnionych przez Zamawiającego;
4) uruchomienie i wykonanie próby eksploatacyjnej wszystkich dostarczonych urządzeń;
5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu i jego serwisu
6) udzielenie pełnej gwarancji na okres 48 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i wykonywanie w tym okresie bezpłatnych usług serwisowych polegających na obsłudze technicznej dostarczonego systemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 12 do SIWZ.

3.3. Zamówieniem objęte są również:
- wykonanie wszelkich czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ,
- Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (dostawa, rozładunek oraz montaż, podłączenie, regulacja i uruchomienie zamówionych urządzeń)
- inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia.

3.4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych.
Dostarczony sprzęt i wyposażenie muszą być nowe, wysokiej jakości, o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w SIWZ i SOPZ (załącznik nr 12). Użyte w dokumentacji i Szczegółowym Opisie Przedmiocie Zamówienia nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazać na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).
Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy elementów oraz parametry techniczne i wymiary, które mogłyby wskazywać lub kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta ani wskazać na dany wyrób, materiał lub element.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do tych opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Równoważność zostanie oceniona na etapie oceny ofert. Oferty, które nie spełnią wymagań opisanych przez Zamawiającego zostaną odrzucone.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Projekt Kępno Sp. z o.o.
Ulica Ul. Walki Młodych 9
Nr domu 9
Miejscowosc Kępno
Kod poczt 63-600
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 62 78 28 778
Fax 62 78 25 840
Internet www.pk.kepno.pl
Regon 25159102100000
E mail projekt.kepno@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium 10.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (wadium słownie: siedem tysięcy 00/100 PLN) 10.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 10.3. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 10.4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: w Banku Zachodnim WBK S.A.. Oddział w Kępnie nr rachunku 43 1090 1144 0000 0001 2990 8825 UWAGA: Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 10.6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na zamawiającego. 10.7. Wadium wnoszone w jednej z form opisanych w pkt. 10.2.2)-5) SIWZ należy złożyć w oryginale, na adres: Projekt Kępno Sp. z o.o., Biuro Stref Płatnego Parkowania ul. Kościuszki 4, 63-600 Kępno u p. Bogusława Szumachera najpóźniej w terminie składania ofert, zgodnie z pkt. 15.1 SIWZ, w osobnej kopercie oznaczonej według zapisów pkt. 15.3 SIWZ, z dopiskiem WADIUM. Za skuteczne wniesienie wadium w jednej z form opisanych w pkt. 10.2.2)-5) SIWZ Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie składania Ofert znajdować się będzie w siedzibie Zamawiającego. 10.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust 1- 2 i 4. 10.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego warunku. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według zapisów punktu 9.1. SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w tym zakresie jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwa zamówienia, obejmujące dostawy fabrycznie nowych parkomatów w tym jedna o wartości co najmniej 300.000 zł brutto. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według zapisów punktu 9.1. niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego warunku. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według zapisów punktu 9.1. SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego warunku. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według zapisów punktu 9.1. SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego warunku. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według zapisów punktu 9.1. SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Do Oferty należy załączyć wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia: 1) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, sporządzone według treści wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 2) Informacja o części zamówienia, której wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - wzór załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 3) Informacja o części zamówienia, której wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wzór załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4) informacja Wykonawcy dotycząca powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku VAT (załącznik nr 10 do SIWZ) 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez notariusza); 2. Wykonawca, pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy, przed podpisaniem Umowy przedłoży: a) dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i dokonywania w jego imieniu składania oświadczenia woli (pełnomocnictwo, wypis z rejestru lub centralnej ewidencji); b) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów norm określanych obowiązującym przepisem, c) oświadczenie Wykonawcy o miejscu zainstalowania parkomatów produkowanych przez Wykonawcę d) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100 tys. zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu uruchomienia i udostępnienia urządzeń, w przypadku gdy zmiana terminu wynikać będzie z powodu: a) wystąpienia siły wyższej, b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją zachowań ( działania lub zaniechania ) którejkolwiek ze stron takich jak akty wandalizmu lub inne działania powodujące uszkodzenie lub zniszczenie przygotowanego do uruchomienia parkomatu; Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób którymi się posługuje przy wykonaniu umowy, a w szczególności podwykonawców; 2) bezwzględnie obowiązujących regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian; 3) podwyższenia jakości urządzeń lub zmiany technologii na lepszą; 4) zmiany podatku VAT - klauzula waloryzacyjna: wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. Wykonawca każdorazowo uwzględni aktualną stawkę podatku VAT obowiązującą na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany umowy, 2) uzasadnienie zmiany umowy, 3) opis wpływu zmiany na harmonogram wykonywanych usług, 4) zmiana harmonogramu nie może wpływać na zmianę częstotliwości świadczenia usług, 3. Zmiany, o których mowa niniejszym paragrafie nie mogą skutkować wykroczeniem poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ 4. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin realizacji zamówienia wg załącznika nr 11 do SIWZ
Kryt 2p 10
Spec www http://projekt-kepno.bip.net.pl
Spec war Biuro Stref Płatnego Parkowania: ul. Kościuszki 4, 63-600 Kępno
Data skl 15/07/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - SEKRETARIAT ul. Ratuszowej 1 63-600 Kępno
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)