Dostawa artykułów biurowych i tonerów do drukarek dla SP ZOZ Kraśnik..

Publication date 2016-07-07
End date 2016-07-15 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku
Miejscowość Kraśnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 125223 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301212005, 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet I - artykuły biurowe - różne, Pakiet II - tonery do drukarek pozycji na okres 12 miesięcy..

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kraśniku
Ulica ul. Chopina 13
Nr domu 13
Miejscowosc Kraśnik
Kod poczt 23-200
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 8251310
Internet www.spzoz.krasnik.pl
Regon 43118134400000
E mail poczta@spzoz.krasnik.pl; gtargosinski@spzoz.krasnik.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Wiedza o Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli w tych latach Wykonawca wykonał minimum 3 analogicznych dostaw tj. materiałów biurowych lub tonerów, a każda dostawa o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.
Potencjal oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty oferta wykonawcy, Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi oraz wykaz zamówień przewidzianych do realizacji przez podwykonawców
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmianę stawki podatku VAT, stawek celnych, zmian cen urzędowych, uzasadnionych zmian wprowadzonych przez producentów i innych składników cenotwórczych związanych z asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. Zmiany cen jednostkowych można dokonać jedynie w przypadku: a) Zmiany stawek celnych lub podatkowych b) Obniżenie cen rynkowych asortymentu objętych umową c) Stosowania przez Wykonawcę lub producenta cen promocyjnych bądź upustów 3. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) Numeru katalogowego produktu b) Nazwy produktu lub producenta przy zachowaniu jego parametrów c) Sposobu konfekcjonowania d) Liczby opakowań e) W sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany,udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego f) Zastąpienie poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia tzw. zamiennikiem tj. asortymentem równoważnym, z chwilą wycofania go z produkcji lub wstrzymania produkcji g) Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktu synonimowego w cenie umownej zgodnej z Załącznikiem do umowy . 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększenie ogólnej wartości umowy. 5. Strony uzgadniają, że Zamawiający nie jest zobligowany do zakupu przedmiotu umowy w ilościach określonych w załączniku nr 1 do umowy, ani do wyczerpania kwoty określonej w §4. Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu odszkodowania. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem niniejszej umowy bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z prawa opcji tj. zakupu każdej pozycji, o których mowa w formularzu asortymentowo-cenowym, w ilości o 50% większej niż określona w umowie, z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy określona w § 1 nie może zostać przekroczona. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania umowy na poziomie minimum 20%. 8. Zamawiający może również, dokonać zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, lecz innych niż zmiany istotne. 9. W przypadku stosowania przez wykonawcę lub producenta czasowych lub jednorazowych cen promocyjnych, bądź upustów obniżenia cen nastąpi po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.spzoz.krasnik.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego pok. 207
Data skl 15/07/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego pok. 100
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 3
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)