Wykonanie usługi w zakresie utworzenia bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT dla wybranych jednostek ewidencyjnych powiatu słupskiego wraz z harmonizacją wyników pracy z pozostałymi danymi zawartymi w powiatowej bazie danych prowadzonej w systemie teleinformatycznym Ewid 2007.

Publication date 2016-07-12
End date 2016-07-20 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych,
  • Usługi wprowadzania danych,
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 130689 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 723200004, 723100005, 723120005, 713541005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utworzenia bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT dla wybranych jednostek ewidencyjnych powiatu słupskiego wraz z harmonizacją wyników pracy z pozostałymi danymi zawartymi w powiatowej bazie danych prowadzonej w systemie teleinformatycznym Ewid 2007.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Warunki Techniczne stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ
Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
Przed złożeniem oferty Oferent winien zapoznać się z istniejącymi materiałami geodezyjnymi i kartograficznymi znajdującymi się w powiatowym ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w Słupsku, a w szczególności ze stanem i jakością map oraz pokryciem treści mapy na poszczególnych sekcjach.Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe
Ulica ul. Szarych Szeregów 14
Nr domu 14
Miejscowosc Słupsk
Kod poczt 76-200
Wojewodztwo pomorskie
Tel 059 8418500
Fax 059 8427111
Internet www.powiat.slupsk.pl
Regon 77098093000000
E mail gospodarczy@powiat.slupsk.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/11/2016
Wadium 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 4.000,00 PLN. (słownie: cztery tysiące PLN). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr rachunku : 97 9315 0004 0050 6818 2000 0020; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. ustawa o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 4. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Zaliczka Nie
Wiedza Jeżeli wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) usługę geodezyjną związaną z opracowaniami numerycznymi polegającymi na założeniu bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1: 5000 (BDOT500) oraz utworzenia inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla wybranych obszarów dowolnego powiatu wraz z harmonizacją wyników pracy z pozostałymi danymi zawartymi w powiatowej bazie danych prowadzonej w systemie teleinformatycznym, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł.
Potencjal Wykonawca musi posiadać minimum 3 (trzy) stanowiska specjalistyczne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z licencyjnym oprogramowaniem aplikacyjnym do edycji mapy zasadniczej, które pozwoli na automatyczne przyjęcie danych w formacie GML lub kcd do własnych struktur danych, aktualizację tych danych w trybie zmian z zachowaniem pełnej historii zmienionych obiektów mapy zasadniczej oraz wydanie tych danych po modyfikacji w formacie GML lub kcd .
Zdolne Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za wykonanie usługi zgodnie z Warunkami Technicznymi i kontrolę jakości wykonanych prac, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności przy realizacji Zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - minimum 3 (trzema) osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresów 1 i 2 (art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne o kartograficzne, Dz.U. z 2015r. poz. 520 ze zm. ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Zamawiający żąda dołączenia do oferty przetargowej próbek testów plików wsadowych przygotowanych przez Wykonawcę na podstawie otrzymanych od Zamawiającego testowych próbek danych na zasadach określonych w Załączniku nr 10 do SIWZ - Warunki Techniczne . Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania testów plików wsadowych przygotowanych przez Wykonawcę przed rozstrzygnięciem przetargu. Jeżeli okaże się, że procedura wsadowego wprowadzania zmian wykaże błędy, lub że wynik wprowadzenia zmian do kopii powiatowej bazy danych nie będzie identyczny z wynikiem wprowadzenia tych samych zmian za pomocą posiadanego oprogramowania TurboEwid wersja 9.0, Zamawiający wykluczy daną ofertę jako niezgodną z treścią SIWZ, w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt.4 ustawy PZP.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku: 1) przewidzianego terminu zakończenia wykonywania usługi będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 2) zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana obowiązującej stawki VAT. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Termin reaalizacji zamówienia
Kryt 2p 30
Spec www http://bip.powiat.slupsk.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Słupsku - ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, pok. Nr 210
Data skl 20/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Słupsku; ul. Szarych Szeregów 14; 76- 200 Słupsk Biuro Obsługi Interesanta pok. 01
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)