Zamówienie na dostawę produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim w okresie IX-XII 2016 r.

Publication date 2016-07-12
End date 2016-08-02 10:30:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 5
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
  • Kawa, herbata i podobne produkty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 131103 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158100009, 158200002, 155000003, 151311305, 151311350, 158600004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim w okresie IX-XII 2016 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. pakiety z całym asortymentem, wymienione w pkt. 3 na podstawie art. 2 pkt 6 i art. 83 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych podzielonych na 3 pakiety: Pakiet 1 - dostawa pieczywa i produktów cukierniczych /CPV 15100000-9, 15812200-5/, Pakiet 2 - dostawa artykułów ogólnospożywczych /CPV 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000/, Pakiet 3 - dostawa wędlin /CPV 15131130-5, 15131120-2/. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.

Opis

Sukcesywne prowadzenie dostaw pieczywa i produktów ciastkarskich określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 1 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 1 września 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z uwzględnieniem przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Sukcesywne prowadzenie dostaw artykułów ogólnospożywczych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 2 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 1 września 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z uwzględnieniem przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Sukcesywne prowadzenie dostaw wędlin określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 pakiet 3 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania przez okres od 1 września 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. z uwzględnieniem przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 5
Ulica ul. Małopolska 11
Nr domu 11
Miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Kod poczt 05-300
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 0-25 758 29 57
Fax 0-25 759 65 34
Regon 00058444900000
E mail sp5@post.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Szkoła Podstawowa jst
Rodzaj zam inny Szkoła Podstawowa jst
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data roz 01/09/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.Oświadczenie potwierdzające wdrażanie, bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP - załącznik nr 3 a do SIWZ. Jeżeli wykonawca stosuje system HACCP dołącza certyfikat HACCP wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie właściwego organu Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad wdrażaniem lub stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP; 2.Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 6. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 r. poz. 594); 4.Oświadczenie, że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www http://bip.sp5minskmaz.edu.pl/
Spec war Szkoła Podstawowa nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim, ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
Data skl 02/08/2016
Godz skl 10:30
Miejsce Szkoła Podstawowa nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim, ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)