Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną opowiedzialnością

Publication date 2016-07-12
End date 2016-07-25 10:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Stoły laboratoryjne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 131765 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331900008, 391810004, 384300008, 429100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej na potrzeby Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
2. Zamówienie podzielono na 3 części tj. 3 pakiety:
Pakiet 1 - dostawa mikrotomu półautomatycznego rotacyjnego wraz z doposażeniem tj. łaźnią wodną i 4 płytami chłodzącymi.
Pakiet 2 - dostawa dygestorium formalinowego.
Pakiet 3 - dostawa 4 szt. stołów laboratoryjnych.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej dodatkach.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, który jest kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ze strony Zamawiającego.
5. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot umowy posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczający go do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Wykonawca zobowiązuje się, przeszkolić pracowników Zamawiającego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dodatku nr 8 do SIWZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dodatkach nr 2 do SIWZ /odpowiednio do danego Pakietu tj. nr 2.1 dla Pakietu 1, nr 2.2 dla Pakietu 2 oraz nr 2.3 dla Pakietu 3/ oraz w dodatkach nr 3 do SIWZ /odpowiednio do danego Pakietu tj. nr 3.1 dla Pakietu 1, nr 3.2 dla Pakietu 2 oraz nr 3.3 dla Pakietu 3/
8. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o niegorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrotomu półautomatycznego rotacyjnego wraz z doposażeniem tj. łaźnią wodną i 4 płytami chłodzącymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dodatkach nr 2.1 do SIWZ oraz 3.1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dygestorium formalinowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dodatkach nr 2.2 do SIWZ oraz 3.2 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. stołów laboratoryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dodatkach nr 2.3 do SIWZ oraz nr 3.3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
Ulica ul. Dekerta 1
Nr domu 1
Miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Kod poczt 66-400
Wojewodztwo lubuskie
Tel 95 7331222, 7331173
Fax 95 7331222, 7331173
Internet www.szpital.gorzow.pl
Regon 21122838100000
E mail kacmar@szpital.gorzow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający wymaga wniesienia wadium w łącznej wysokości 4.410,00 zł. (słownie: cztery tysiące czterysta dziesięć złotych 00/100. 2. W przypadku składania ofert częściowych wadium wynosi: Pakiet 1 - 3.000,00 zł.; Pakiet 2 - 1.200,00 zł.; Pakiet 3 - 210,00 zł. 3. Zaleca się, aby Wykonawca zaznaczył w dokumencie wadialnym co najmniej nr postępowania którego dotyczy wadium dotyczy. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 4. Forma wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK 35 1090 1900 0000 0001 1227 1147 z adnotacją /Wadium w sprawie nr: ZP/N/23/16 - Dostawa aparatury/ Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w wymaganej kwocie (np. potwierdzenie wykonania przelewu itp.). 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno ono uwzględniać wszystkie sytuacje, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz ze zobowiązaniem gwaranta/poręczyciela do bezwarunkowej (nie podlegającej weryfikacji), płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, nieodwołalnej wypłaty całej kwoty wymaganego wadium w okresie ważności gwarancji/ poręczenia. UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej koszulce - nie bindować i nie zszywać z ofertą, kserokopię zaś poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty w sposób trwały (zszyta, bindowana itp.). 5. Termin ważności gwarancji - 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert (przez cały okres związania ofertą). Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zatrzymanie wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1/ Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako naj¬korzystniejszej. 2/ Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - wzór stanowi dodatek do SIWZ.
Wiedza Dla Pakietu 1: Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 główne dostawy polegające na dostawie wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem mikrotomu półautomatycznego, o wartości nie mniejszej niż. 100.000,00 zł. każdej z głównych dostaw. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie informacji zawartych w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którego wzór stanowi dodatek do SIWZ; Dla Pakietu 2: Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 główne dostawy polegające na dostawie wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem dygestorium formalinowego, o wartości nie mniejszej niż. 40.000,00 zł. każdej z głównych dostaw. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie informacji zawartych w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którego wzór stanowi dodatek do SIWZ; Dla Pakietu 3: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - wzór stanowi dodatek do SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia- wzór stanowi dodatek do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia- wzór stanowi dodatek do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia- wzór stanowi dodatek do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dla Pakietu 1: Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 główne dostawy polegające na dostawie wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem mikrotomu półautomatycznego, o wartości nie mniejszej niż. 100.000,00 zł. każdej z głównych dostaw. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie informacji zawartych w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którego wzór stanowi dodatek do SIWZ; Dla Pakietu 2: Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 główne dostawy polegające na dostawie wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem dygestorium formalinowego, o wartości nie mniejszej niż. 40.000,00 zł. każdej z głównych dostaw. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie informacji zawartych w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którego wzór stanowi dodatek do SIWZ; Dla Pakietu 3: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - wzór stanowi dodatek do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1/ Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany przedmior zamówienia do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych - wzór dokumentu stanowi dodatek nr 6 do SIWZ 2/ opis przedmiotu zamówienia uzupełniony o parametry oferowane przez Wykonawcę - wzór dokumentu stanowi dodatek nr 3 do SIWZ odpowiedni do danego Pakietu tj. dodatek nr 3.1 dla Pakietu 1; dodatek nr 3.2 dla Pakietu 2; dodatek nr 3.3 dla Pakietu 3.
Inne dokumenty 1/ Prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy - wzór stanowi dodatek do SIWZ; 2/ Prawidłowo wypełniony i podpisany załącznik cenowy - wzór stanowi dodatek nr 2 do SIWZ odpowiedni do danego pakietu tj. dla Pakietu 1 dodatek nr 2.1; dla Pakietu 2 dodatek nr 2.2; dla Pakietu 3 dodatek nr 2.3; 3/ Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie /za zgodność z oryginałem/ (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie); 4/ Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich Wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: a) nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego, b) wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania w postępowaniu musi posiadać stosowne upoważnienie; 5/ Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający do treści SIWZ załącza wzór umowy (dodatek nr 8 do SIWZ) zawierający wszystkie istotne postanowienia stron umowy. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stosunku do treści oferty. 2. Warunki zmiany: a. istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), b. wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy i zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy- jeśli dotyczy, c. brak środków na realizację zadania lub wystąpienie innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z realizacji zadania, d. zmiany sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika. e. Zmiana terminu realizacji na wniosek którejkolwiek ze stron i uzyskaniu zgody. f. Zmiana wynagrodzenia wynikająca z wprowadzenia przez Wykonawcę programu rabatowego (promocji); 3. Wszelkie uzupełnienia i zmiany w treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 4 . 4. Strony niezwłocznie pisemnie informują o zmianach danych ujawnionych w rejestrze przedsiębiorców Zamawiającego lub Wykonawcy.
Spec www www.szpital.gorzow.pl
Spec war Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp. Dział Zamówień Publicznych, pokój 014.
Data skl 25/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp. SEKRETARIAT
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)