Zakup, dostawa i montaż narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych, zakup i dostawa artykułów biurowych i szkolnych, wyposażenia pracowni szkolnych w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych w ramach projektu Uczę się i nauczam - wsparcie uczniów i nauczycieli szkół publicznych w Gminie Sulejów

Publication date 2016-07-12
End date 2016-07-27 10:00:00
Instytucja Biuro Obsługi Jednostek Oświatowych w Sulejowie
Miejscowość Sulejów
Województwo łódzkie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Wyroby biurowe,
  • Tablice,
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 132353 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 301958000, 301959001, 323424123, 386521001, 301213006, 221140002, 320000003, 323200002, 386510003, 386516009, 301920001, 220000000, 391620005, 386220001, 386300000, 145230003, 384231007, 330000001, 451112505
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Zakup, dostawa i montaż narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych, zakup i dostawa artykułów biurowych i szkolnych, wyposażenia pracowni szkolnych w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych w ramach projektu Uczę się i nauczam - wsparcie uczniów i nauczycieli szkół publicznych w Gminie Sulejów, tj. w: Szkole Podstawowej Nr 1 w Sulejowie, Szkole Podstawowej w Przygłowie, Szkole Podstawowej w Witowie, Gimnazjum w Sulejowie, Gimnazjum w Przygłowie z siedzibą we Włodzimierzowie, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne. Jeżeli w opisach przedmiotu zamówienia podano nazwy własne nie mają one na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż produkt wskazany produkt. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje podając ich parametry techniczne. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące trzy części zamówienia (zadania) Część I Zakup, dostawa i montaż narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych Część II Zakup i dostawa artykułów biurowych i szkolnych Część III Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż (ewentualnie uruchomienie) następującego sprzętu komputerowego i multimedialnego: laptopy wraz z oprogramowaniem (53 szt.), dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym (1 szt.), urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie (1 szt.), cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk (kamera cyfrowa) z oprzyrządowaniem i statywem (1 szt.), cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk (aparat cyfrowy) z oprzyrządowaniem i statywem (1 szt.), system do zbierania i analizowania odpowiedzi - system, który pozwala na tworzenie sprawdzianów, zarządzanie wynikami, nadzorowanie pracy ucznia (1 zestaw), wizualizer (1 szt.), tablice interaktywne wraz z projektorem (5 szt.), projektory z zestawem montażowym (7 szt.), kserokopiarki (2 szt.), tablice interaktywne (4 szt.), ekrany projekcyjne (5 szt.), cyfrowy aparat fotograficzny (1 szt.), zestawy głośników do tablicy interaktywnej (2 zestawy) do szkół podstawowych wskazanych w Rozdziale 1 pkt. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów biurowych, tj. zeszyt - 198 szt., długopis - 396 szt., ołówek - 396 szt., gumka - 396 szt., zakreślacz (kpl) - 198 kpl oraz artykułów szkolnych, tj. dzienniki lekcyjne - 152 szt. do szkół podstawowych wskazanych w Rozdziale 1 pkt. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą wyposażenia pracowni szkolnych do nauczania przedmiotów przyrodniczych, tj. zestaw preparatów biologicznych - 2 zest., zestaw soczewek - 14 zest., lusterko płaskie podwójnie rozkładane - 30 szt., lusterko wklęsło-wypukłe - 30 szt., pryzmat akrylowy lub szklany - 10 szt., zestaw optyczny - mieszanie barw - 14 szt., pojemnik próżniowy z pompką - 30 szt., zestaw skał i minerałów - 2 zest., stetoskop - 4 szt., ciśnieniomierz - 4 szt., przenośny zestaw do badania wody - 6 szt., kwasomierz glebowy klasyczny - 6 szt., globus fizyczny duży - 2 szt., globus fizyczny - 20 szt., globus konturowy - 30 szt., atlas geograficzny - 30 szt., atlas przyrodniczy - 30 szt., mały atlas anatomiczny - 30 szt., przewodnik do rozpoznawania gwiazd - 16 szt., przewodnik do rozpoznawania drzew -16 szt., przewodnik do rozpoznawania ptaków - 16 szt., przewodnik do rozpoznawania zwierząt - 16 szt., przewodnik do rozpoznawania motyli - 16 szt., przewodnik do rozpoznawania owadów - 16 szt., przewodnik do rozpoznawania grzybów - 16 szt., szkielet człowieka z ruchomymi elementami - 2 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Biuro Obsługi Jednostek Oświatowych w Sulejowie
Ulica ul. Targowa 20
Nr domu 20
Miejscowosc Sulejów
Kod poczt 97-330
Wojewodztwo łódzkie
Tel 44 61 62 815
Fax 44 61 62 815
Internet http://bip.bojosulejow.pl/
Regon 10012162800000
E mail jacekwa222@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Pzp) wg wzoru załączonego do SIWZ załącznik nr 1 do oferty
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Pzp) wg wzoru załączonego do SIWZ załącznik nr 1 do oferty
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Pzp) wg wzoru załączonego do SIWZ załącznik nr 1 do oferty
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Pzp) wg wzoru załączonego do SIWZ załącznik nr 1 do oferty
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Pzp) wg wzoru załączonego do SIWZ załącznik nr 1 do oferty
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Opis przedmiotu zamówienia dotyczący Części I wraz ze specyfikacją cenową artykułów wg wzoru załączonego do SIWZ Załącznik Nr 6.1 do oferty. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący Części II wraz ze specyfikacją cenową artykułów wg wzoru załączonego do SIWZ Załącznik Nr 6.2 do oferty. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący Części III wraz ze specyfikacją cenową artykułów wg wzoru załączonego do SIWZ Załącznik Nr 6.3 do oferty. Karty katalogowe produktów poświadczające spełnienie wymogów Zamawiającego dotyczy Części I.
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin wykonania
Kryt 2p 5
Spec www http://bip.bojosulejow.pl/cms/6082/powyzej_30_tys_euro
Spec war Biuro Obsługi Jednostek Oświatowych w Sulejowie 97330 Sulejów ul. Targowa 20.
Data skl 27/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Biuro Obsługi Jednostek Oświatowych w Sulejowie 97330 Sulejów ul. Targowa 20.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 25
Inf dodat Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne projekt Uczę się i nauczam - wsparcie uczniów i nauczycieli szkół publicznych w Gminie Sulejów.
Czy uniewaznienie Nie
Data zak 22/08/2016

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)