Dostawa mebli dla Politechniki Koszalińskiej do pomieszczeń Zamiejscowego Wydziału Przemysłu Drzewnego w Szczecinku

Publication date 2016-07-13
End date 2016-07-26 11:45:00
Instytucja Politechnika Koszalińska
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 132955 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Politechniki Koszalińskiej do pomieszczeń Zamiejscowego Wydziału Przemysłu Drzewnego w Szczecinku w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 39130000-2 (meble biurowe),
- 39160000-1 (meble szkolne).

Szczegółowy opis mebli stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

2. Meble zostaną wniesione, zmontowane i wypoziomowane w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć meble na własny koszt.

3. Dopuszcza się składanie ofert na meble równoważne o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają wymienione w SIWZ.

4. Zamawiający dopuszcza wizję lokalną po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Koszalińska
Ulica ul. Śniadeckich 2
Nr domu 2
Miejscowosc Koszalin
Kod poczt 75-453
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel (094) 34-78-637, 34-78-635
Fax (094) 34-78-636
Internet www.tu.koszalin.pl
Regon 00000170300000
E mail szp@tu.koszalin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 16/09/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności. Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a SIWZ
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a SIWZ
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a SIWZ
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie uznany, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, o którym mowa w rozdziale V pkt.1a SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli inne podmioty, o których mowa w rozdziale IV pkt.2 SIWZ będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale V: pkt. 2a) i pkt. 2b) SIWZ podpisanych przez te podmioty (Wykonawca nie podpisuje dokumentów składanych przez te podmioty). 2. Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale XI.5 SIWZ: - Formularz ofertowy zawierający oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, - Formularz cenowy (do wypełnienia) - Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ, - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI.5 SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji. 2. Pozostałe warunki umowne określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 4. Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - w zakresie zmiany wynagrodzenia określonego w umowie w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT - wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona zostanie z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku dostawy mebli o parametrach technicznych innych niż określone w Formularzu cenowym, w przypadku nie wywiązywania się z terminu dostawy określonej we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Odstąpienie od umowy w wypadku określonym w pkt. 6 powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 8. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia za część umowy wykonaną do daty odstąpienia od umowy. 9. Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych). 10. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji w miesiącach
Kryt 2p 10
Spec www bip.tu.koszalin.pl
Spec war Politechnika Koszalińska,Sekcja Zamówień Publicznych, pok.419A, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin
Data skl 26/07/2016
Godz skl 11:45
Miejsce Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)