CRAZ/37/2016/AEZ-Sukcesywna dostawa artykułów biurowych

Publication date 2016-07-13
End date 2016-07-21 10:00:00
Instytucja Akademia Morska w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 133737 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Około 200 pozycji różnego rodzaju artykułów biurowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Morska w Gdyni
Ulica ul. Morska 81-87
Nr domu 81-87
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-225
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 558 64 21
Fax 58 741 22 50
Internet http://www.am.gdynia.pl
Regon 00014511200000
E mail zampubl@am.gdynia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie określa warunków szczegółowych.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie określa warunków szczegółowych.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie określa warunków szczegółowych.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie określa warunków szczegółowych.
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W razie zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do oferty po jednej sztuce (próbce) z każdego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, w zakresie którego składa ofertę równoważną. Wszystkie próbki muszą być oryginalnie zapakowane i oznaczone pozycją z formularza Kalkulacja ceny, nazwą towaru, producentem i krajem pochodzenia. Próbki testowe należy składać łącznie z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia próbek złożonych przez wszystkich Oferentów Oferent ponosi koszty dowozu i odbioru materiałów (próbek). W przypadku złożenia oferty równoważnej wykonawca winien także dołączyć oświadczenie producenta o spełnianiu parametrów technicznych oferowanego produktu.;
Inne dokumenty Kalkulacja ceny w wersji elektronicznej na nośniku CD
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku waloryzacji lub zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wartości górnej granicy zobowiązania dopuszczając, iż przedmiot zamówienia będzie zrealizowany, w co najmniej 80 %. W takim wypadku Zamawiający ma prawo ograniczyć realizację w zakresie przedmiotu zamówienia do 20 %.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359
Spec war siedzibie Zamawiającego
Data skl 21/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr F-235
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Wadium nie dotyczy
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że przystępując do postępowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy polegające na sukcesywnej dostawie materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W celu zweryfikowania zdolności do należytego wykonania zamówienia, a w szczególności w odniesieniu do rzetelności, efektywności i doświadczenia oraz potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiący Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ oraz załączyć dowody - poświadczenia, że dostawy lub usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Poświadczenia w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia załącza własne oświadczenie. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń lub oświadczeń. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy polegające na sukcesywnej dostawie materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto każda.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inf dodat nie dotyczy

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)