Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr3 im. Św. M. M. Kolbego w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 169a w okresie od 01.09.2016 roku do 31.07.2017 roku.

Publication date 2016-07-13
End date 2016-07-21 10:15:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 3 im. M. M. Kolbego w Chmielniku
Miejscowość Chmielnik
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134353 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 32210006, 32223006, 158110006, 153311709, 31425003, 158000006, 151000009, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

.2.2.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Chmielniku.
3.2.3.Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
3.2.4.Zamówienie obejmuje dostarczanie produktów spożywczych wymienionych w załącznikach nr1-7 SIWZ, do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Chmielniku, na koszt Wykonawcy zadania w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1,2,3,4,5,6,7.zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.
4.1.Dostawy sukcesywne artykułów spożywczych w zależności od potrzeb zamawiającego dokonywane będą na podstawie telefonicznego zamówienia, z dziennym wyprzedzeniem przez intendenta stołówki szkolnej.
4.2.Dostawy muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
4.3.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.4.Dostarczony towar winien odpowiadać Polskim Normom.
9.Wyroby muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.Wykonawca na wyżej wymienione towary powinien posiadać atesty, certyfikaty itp., dopuszczające powyższe artykuły do spożycia. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 4.6.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe w asortymencie i ilości wynikających z zamówień zarówno pod względem norm jakościowych jak i w ich początkowym okresie gwarancji zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych produktów.

Opis

Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 3 im. M. M. Kolbego w Chmielniku
Ulica Chmielnik 169 a
Nr domu 169 a
Miejscowosc Chmielnik
Kod poczt 36-016
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 17 22 96 615
Fax 17 22 96 615
Internet www.ires.chmielnik.pl
Regon 00113084500000
E mail sp3.chmielnik@intertele.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/07/2017
Zaliczka Nie
Uprawnienie a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku formularz ofertowy
Wiedza a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku formularz ofertowy
Potencjal a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku formularz ofertowy
Zdolne a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku formularz ofertowy
Sytuacja a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku formularz ofertowy
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Oferta wypełniony i podpisany formularz - zawarty w załącznikach 1-7 szczegółowy opis zakresu zamówienia podpisany i zaparafowany.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 96
Kryt 2 termin płatności faktur
Kryt 2p 4
Spec www www.ires.chmielnik.pl jednostki organizacyjne
Spec war Zespół Ekonomiczno-Administracyjno Ekonomiczny Szkół w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 50, pok. 8
Data skl 21/07/2016
Godz skl 10:15
Miejsce Zespole Ekonomiczno-Administracyjny Ekonomicznym Szkół w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 50, pok. 6
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)