Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr3 im. Św. M. M. Kolbego w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 169a w okresie od 01.09.2016 roku do 31.07.2017 roku.
Publication date | 2016-07-13 |
End date | 2016-07-21 10:15:00 |
Instytucja | Szkoła Podstawowa Nr 3 im. M. M. Kolbego w Chmielniku |
Miejscowość | Chmielnik |
Województwo | podkarpackie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 134353 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 32210006, 32223006, 158110006, 153311709, 31425003, 158000006, 151000009, 155000003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
.2.2.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Chmielniku. 3.2.3.Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3.2.4.Zamówienie obejmuje dostarczanie produktów spożywczych wymienionych w załącznikach nr1-7 SIWZ, do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Chmielniku, na koszt Wykonawcy zadania w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1,2,3,4,5,6,7.zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. 4.1.Dostawy sukcesywne artykułów spożywczych w zależności od potrzeb zamawiającego dokonywane będą na podstawie telefonicznego zamówienia, z dziennym wyprzedzeniem przez intendenta stołówki szkolnej. 4.2.Dostawy muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. 4.3.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.4.Dostarczony towar winien odpowiadać Polskim Normom. 9.Wyroby muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.5.Wykonawca na wyżej wymienione towary powinien posiadać atesty, certyfikaty itp., dopuszczające powyższe artykuły do spożycia. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 4.6.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe w asortymencie i ilości wynikających z zamówień zarówno pod względem norm jakościowych jak i w ich początkowym okresie gwarancji zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych produktów. OpisSzczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00.szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają załączniki cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Szkoła Podstawowa Nr 3 im. M. M. Kolbego w Chmielniku |
Ulica | Chmielnik 169 a |
Nr domu | 169 a |
Miejscowosc | Chmielnik |
Kod poczt | 36-016 |
Wojewodztwo | podkarpackie |
Tel | 17 22 96 615 |
Fax | 17 22 96 615 |
Internet | www.ires.chmielnik.pl |
Regon | 00113084500000 |
E mail | sp3.chmielnik@intertele.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 7 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/07/2017 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku formularz ofertowy |
Wiedza | a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku formularz ofertowy |
Potencjal | a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku formularz ofertowy |
Zdolne | a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku formularz ofertowy |
Sytuacja | a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku formularz ofertowy |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | Oferta wypełniony i podpisany formularz - zawarty w załącznikach 1-7 szczegółowy opis zakresu zamówienia podpisany i zaparafowany. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 96 |
Kryt 2 | termin płatności faktur |
Kryt 2p | 4 |
Spec www | www.ires.chmielnik.pl jednostki organizacyjne |
Spec war | Zespół Ekonomiczno-Administracyjno Ekonomiczny Szkół w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 50, pok. 8 |
Data skl | 21/07/2016 |
Godz skl | 10:15 |
Miejsce | Zespole Ekonomiczno-Administracyjny Ekonomicznym Szkół w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 50, pok. 6 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |