Kompleksowa organizacja i obsługa IX Mistrzostw Polski Leśników w Piłce Siatkowej

Publication date 2016-07-13
End date 2016-07-28 10:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Prezenty i nagrody

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134433 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 926220007, 550000000, 392941000, 185300003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Kompleksowa organizacja i obsługa IX Mistrzostw Polski Leśników w Piłce Siatkowej
Zamówienie obejmuje m.in. zapewnienie:
1) obiektów sportowych,
2) sędziowania,
3) opieki medycznej,
4) noclegów,
5) wyżywienia przez cały czas trwania imprezy sportowej,
6) nagród i materiałów organizacyjnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu
Ulica ul. Grunwaldzka 90
Nr domu 90
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-357
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3771700
Fax 071 3771777
Internet www.wroclaw.lasy.gov.pl
Regon 93102386500000
E mail tadeusz.nieszczesny@wroclaw.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 09/12/2016
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Wiedza Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na organizacji turniejów sportowych w grach zespołowych, dla minimum 200 uczestników każda, które obejmowały również każdorazowo zakwaterowanie tych uczestników oraz zapewnienie obiektów sportowych. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - według załącznika nr 5 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi, co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) zmian terminów realizacji umowy w przypadku konieczności wydłużenia terminów realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz z przyczyn wynikających z zastosowania środków ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia, 2) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego sposobu realizacji przedmiotu umowy, W przypadku, o którym mowa w pkt 1 i pkt 2 termin realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny na należyte spełnienie świadczenia, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), 4) z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 3571 Kc), 5) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych) mających wpływ na realizację umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy, 6) wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), 7) wystąpi konieczność powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę (w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie), 8) wystąpi konieczność z przyczyn niezależnych od Wykonawcy zmiany miejsca organizacji Mistrzostw (dotyczy miejsca rozgrywek i/lub miejsca zakwaterowania) przy czym nowe miejsce rozgrywek i/lub miejsca zakwaterowania musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zmiana, o której mowa nie może prowadzić do zmiany (zwiększenia) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i może nastąpić najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem Mistrzostw, 9) w przypadku objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku, 10) wystąpi konieczność zmiany programu Mistrzostw. 2. Warunki zmiany umowy: 1) inicjowanie zmian - na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego 2) zgoda obu stron 3) forma zmian - podpisany przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy - aneks do umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Dodatkowe atrakcje dla uczestników Mistrzostw
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw
Spec war 50-357 Wrocław, ul.Grunwaldzka 90, pok.3 parter
Data skl 28/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce 50-357 Wrocław, ul.Grunwaldzka 90, pok.103, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)