Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-7 w Knurowie

Publication date 2016-07-14
End date 2016-07-22 09:00:00
Instytucja Miejskie Przedszkole nr 7
Miejscowość Knurów
Województwo śląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134939 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 01.09.2016 r. do 30.12.2016 r. Pakiet 7 - Jaja dla MP-7 w Knurowie, ul. Jarosława Dąbrowskiego 21a, 44-194 Knurów.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakres ilościowy i jakościowy określony w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - Pakiet 7 - Jaja.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze raz w tygodniu (poniedziałek) od godz. 7:00 do 9:00 transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność:
4. Miejscem wykonania zamówienia jest:
4.1. budynek A - Miejskiego Przedszkola nr 7, ul. dr. Floriana Ogana 2, 44-190 Knurów;
4.2. budynek B - Miejskiego Przedszkola nr 7, ul. Jarosława Dąbrowskiego 21a, 44-194 Knurów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Przedszkole nr 7
Ulica ul. Jarosława Dąbrowskiego 21 A
Nr domu 21 A
Miejscowosc Knurów
Kod poczt 44-194
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 235 27 81
Fax 032 235 27 81
Regon 27200139400000
E mail dw@knurow.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny Samorządowa jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data roz 01/09/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający wymaga wykazania się doświadczeniem w wykonaniu lub wykonywaniu co najmniej 1 zamówienia obejmującego bieżące dostarczanie artykułów żywnościowych przez okres minimum 1 miesiąca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany produktu dostarczanego przez Wykonawcę na równoważny lub lepszy pod względem jakości w stosunku do zaoferowanego w ofercie, w przypadku niemożliwości jego dostarczenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich jak: zaprzestanie lub zmiana profilu produkcji przez producenta, upadłość lub likwidacja producenta. 2) działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy siła wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: a) katastrofalne działania przyrody, b) akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, c) zaburzenia życia społecznego. Zmiana umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności. 3) zawieszenia przez Zamawiającego realizacji dostaw z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w zakresie o którym mowa § 2 ust. 5 umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 2 umowy dopuszczalne są pod następującymi warunkami: 1) wprowadzenie zmian wymaga zachowania formy pisemnej po rygorem nieważności, 2) zmiany mogą być wprowadzone na podstawie udokumentowanego wniosku Wykonawcy i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego, 3) ceny produktów o których mowa w ust. 2 pkt 1 umowy nie mogą być wyższe od cen zaoferowanych w ofercie, 4) zmiany nie mogą pogarszać sytuacji Zamawiającego w stosunku do warunków na jakich umowa została zawarta, z zastrzeżeniem § 2 ust. 5 umowy, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian
Kryt cena A
Spec www http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/dostawy
Spec war Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów
Data skl 22/07/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Miejski Zespół Jednostek Oświatowych, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, Kancelaria - pok. 307
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)