Dostawa części komputerowych

Publication date 2016-07-14
End date 2016-07-22 09:30:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134957 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302371000, 302331325, 302300000, 302341009, 302331411, 302371354, 302331806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia


1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych, zwanych dalej sprzętem.

Sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (2015/2016), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.

2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

3.Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny. Wymagany minimalny termin gwarancji:

Część A:

-poz. 1,3,5,7,8,9,10,12,13 -24 m-ce,

-poz. 2,11,14,15- 36m-cy,

-poz. 4,6- 60 m-cy,

Część B: 36 miesięcy,

Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami sprzętu.

4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-B do SIWZ.

5.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:

CZĘŚĆ A: nagrywarka zewnętrzna DVD- 1szt., dysk twardy wewnętrzny - 1szt., karta sieciowa zewnętrzna-4 szt.,dysk SSD wewnętrzny- 4 szt.,dysk twardy zewnętrzny- 1 szt., dysk twardy wewnętrzny- 2 szt.,dysk twardy zewnętrzny- 8 szt., dysk twardy zewnętrzny -1szt., dysk twardy zewnętrzny 1szt., dysk twardy zewnętrzny-1 szt.,dysk twardy SSD -2 szt., zewnętrzna kieszeń USB- 4 szt., napęd optyczny zewnętrzny -2 szt., dysk twardy SSD-4 szt.,dysk twardy zewnętrzny- 5szt.

CZĘŚĆ B: macierz dyskowa-1 szt.

6.Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.

7.Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Śląski w Katowicach , Dział Logistyki pok. 417, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.

8.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

9.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.

10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, powinien określić ją w swojej ofercie (zgodnie z treścią ust. 5 formularza oferty - załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.

11.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających

Opis


1.Przedmiotem zamówienia w zakresie części A jest dostawa części komputerowych:

1) nagrywarka zewnętrzna DVD- 1 szt.

2) dysk twardy wewnętrzny-1 szt.

3) karta sieciowa zewnętrzna- 4 szt.

4) dysk SSD wewnętrzny-4 szt.

5) dysk twardy zewnętrzny -1 szt.

6) dysk twardy wewnętrzny- 2 szt.

7) dysk twardy zewnętrzny-8 szt.

8) dysk twardy zewnętrzny-1szt.

9) dysk twardy zewnętrzny-1 szt.

10) dysk twardy zewnętrzny- 1szt.

11) dysk twardy SSD - 2 szt.

12) zewnętrzna kieszeń USB- 4 szt.

13) napęd optyczny zewnętrzny- 2 szt.

14) dysk twardy SSD-4 szt.

15) dysk twardy zewnętrzny- 5 sztPrzedmiotem zamówienia w zakresie części B jest dostawa macierzy dyskowej- 1 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Bankowa 12
Nr domu 12
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-007
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 3592048
Fax 32 3592048
Internet www.us.edu.pl
E mail dzp-l@us.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Opis techniczny oferowanego sprzętu, spełniającego wymagania Zamawiającego, określone w niniejszej specyfikacji - wystarczające będzie złożenie opisu technicznego oferowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem opisującym przedmiot zamówienia (załączniki 2A-B do SIWZ) Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Inne dokumenty Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy
1.Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku:
1)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy,
2)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3)konieczności zmiany miejsca realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności (np. siła wyższa),
4)zakończenia serii produkcyjnej danego sprzętu oraz rozpoczęcia produkcji sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.74.2016.DW, poprzedzającego zawarcie umowy,
5)wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku, o którym mowa w pkt. 4) powyżej, z zastrzeżeniem, iż termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni.
6)wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta podzespołu lub głównego dystrybutora na terenie RP,
7)zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę,
8)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
9)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy,
10)zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 3
Spec www www.us.edu.pl
Spec war
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12
40-007 Katowice
Data skl 22/07/2016
Godz skl 09:30
Miejsce
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Dział Zamówień Publicznych, pok.69
ul. Bankowa 12
40-007 Katowice
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2a ustawy Pzp (przesłanka wykluczenia Wykonawcy została opisana szczegółowo w załączniku nr 1C do SIWZ)
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)