ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI ORAZ URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU I JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

Publication date 2016-07-14
End date 2016-07-28 10:00:00
Instytucja 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zegrze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134985 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 322000005, 302370009, 324200003, 301212005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI
I INFORMATYKI ORAZ URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH DLA
26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU
I JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

Opis

zakup i dostawa części zamiennych i akcesoriów do sprzętu informatycznego dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.zakup i dostawa sprzętu do rozbudowy sieci teleinformatycznych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.zakup i dostawa sprzętu peryferyjnego (kserokopiarek, drukarek
i urządzeń wielofunkcyjnych) dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
w Zegrzu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Juzistek 2
Nr domu 2
Miejscowosc Zegrze
Kod poczt 05-131
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 261 883 896
Fax 261 883 868
Regon 14291704000000
E mail jw480902@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 20
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a. 3.800,00 zł. (trzy tysiące osiemset złotych, 00/100) w ramach CZĘŚCI I, b. 2.600,00 zł. (dwa tysiące sześćset złotych, 00/100) w ramach CZĘŚCI II, c. W ramach CZĘŚCI III Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawcy składający oferty na więcej niż jedną CZĘŚĆ zobowiązani są do wniesienia wadium stanowiącego sumę wadiów żądanych przez Zamawiającego na te CZĘŚCI.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru wg Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru wg Załącznik nr 2A, 2B i 2C do SIWZ odpowiednio dla CZĘŚCI I, CZĘŚCI II i CZĘŚCI III przedmiotu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XIII ust. 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział V) niniejszej SIWZ. 4. Dla Części III - Wykonawca wraz z oferta złoży specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń przetłumaczone na język polski.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostaw w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych i formalnych, a także zmiany uwarunkowań prawnych, bądź zmian organizacyjnych struktur użytkownika; 2. Zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość zmniejszonego zakresu dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem zakresu i wartości przewidzianych w umowie; 3. Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 4. Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron; b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy; c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; d) której nie można przypisać drugiej Stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; 5. Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 6. Gdy istnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i umową; 7. Konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Spec www www.26wog.wp.mil.pl
Spec war 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 318A, budynek nr 220
Data skl 28/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, kancelaria jawna pokój nr 43, budynek nr 220
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)