Utrzymanie infrastruktury serwerowej i macierzy w Urzędzie Miejskim w Gdańsku

Publication date 2016-07-14
End date 2016-07-26 11:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Profesjonalne usługi komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 135249 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 725900007, 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług na rzecz Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania według wykazu jak poniżej:

Zadanie nr 1 - Usługa serwisu pogwarancyjnego dla infrastruktury serwerowej i macierzy dyskowych firmy IBM

Zadanie nr 2 - Zakup usługi HP Care Pack dla infrastruktury macierzy dyskowej firmy Hewlett Packard

Opis

Usługa serwisu pogwarancyjnego dla infrastruktury serwerowej i macierzy dyskowych firmy IBMZakup usługi HP Care Pack dla infrastruktury macierzy dyskowej firmy Hewlett Packard

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Ulica ul. Nowe Ogrody 8/12
Nr domu 8/12
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-803
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 3236129
Fax 58 3236529
Internet www.gdansk.pl
Regon 00059846300000
E mail bzp@gdansk.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/04/2019
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie lub wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) dla zadanie nr 1 - wykonał lub wykonuje w sposób należyty co najmniej jedną usługę i polegającą na obsłudze serwisowej serwerów IBM Blade i IBM Flex Systems oraz macierzy dyskowej producenta IBM.
b) dla zadania nr 2 - wykonał lub wykonuje w sposób należyty, co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze serwisowej macierzy dyskowej producenta Hewlett Packard.
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dla zadnia nr 1 - dysponuje osobami (minimum jeden pracownik), które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie: 1) serwisowania serwerów IBM Blade i IBM Flex Systems 2) serwisowania macierzy dyskowej producenta IBM
b) dla zadania nr 2 - dysponuje osobami (minimum jeden pracownik), które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie serwisowania macierzy producenta Hewlett Packard.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zadanie nr 1
1.Wszelkie zmiany zawartej Umowy będą wymagały formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany Umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków płatności, 3) zmiany wynagrodzenia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny; 2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu Umowy; 3) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 3. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa w przypadku: 1) wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2002.200.1679) 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia. 3) Zmiana wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 ppkt-y a lub b, spowodują wzrost kosztów wykonywania zamówienia o więcej niż 10% w okresie realizacji umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości zamówienia pozostałego do wykonania. 4. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
Zadanie nr 2
1. Wszelkie zmiany zawartej Umowy będą wymagały formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany Umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków płatności, 3) zmiany wynagrodzenia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny; 2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu Umowy; 3) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 1. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa w przypadku: 1) wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2002.200.1679) 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia. 3) Zmiana wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 ppkt-y a lub b, spowodują wzrost kosztów wykonywania zamówienia o więcej niż 10% w okresie realizacji umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości zamówienia pozostałego do wykonania. 2. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
Kryt cena C
Spec www www.um.gdansk.pl
Spec war Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk, pokój 126.
Data skl 26/07/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych pokój 129 (I piętro), lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
2. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku Wioletta Kulkowska-Myszke, pok. 126, Tel. (58) 32-36-186, e-mail: wioletta.kulkowska-myszke@gdansk.gda.pl w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr.- w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8:00 do 15:00. 4. Sygnatura postępowania: BZP-271-043/BI/16/WKM.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)