Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point
Publication date | 2016-07-14 |
End date | 2016-07-25 10:00:00 |
Instytucja | Rządowe Centrum Legislacji |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 136239 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 726110006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego Maintenance CPCES-CO-STANDARD (Check Point Collaborative Enterprise Support CO-Standard) do używanych przez Zamawiającego produktów Check Point, znajdujących się na koncie 0006592126, wraz z odnowieniem wymienionych poniżej subskrypcji: 1) dla kontenerów o numerze Certificate Key 1C4993408DBB i 3EF34F3A6AC9: a) URL Filtering Blade; b) Application Control Blade; c) IPS Blade. 2) dla kontenerów o numerze Certificate Key 6D3019610E58 i 24A3D0F66411: a) IPS Blade. 2. Usługa wsparcia technicznego obejmować będzie: 1) zapewnienie Zamawiającemu dostępu (uprawnienie do pobierania i instalowania) do wszelkich aktualizacji oprogramowania Check Point w zakresie drobnych poprawek jak i nowych wersji oprogramowania, pełnej dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji utrzymania środowiska; 2) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do pomocy technicznej producenta oprogramowania, korzystania z nowych wersji oprogramowania oraz ukazujących się poprawek i uzupełnień (hot fix i Service Pack); 3) zapewnienie Zamawiającemu dostępu online do bazy wiedzy, budowanej i utrzymywanej przez producenta oprogramowania w zakresie oferowanego produktu; 4) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do centrum wsparcia technicznego producenta oprogramowania. 3. W ramach usługi wsparcia technicznego, Zamawiający wymaga również świadczenia usług serwisowych w poniższym zakresie: 1) Wykonawca zapewni możliwość dokonywania wszelkich zgłoszeń w ramach świadczonych usług pisemnie, telefonicznie, faksem oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej; 2) wsparcie wykonawcy przy rozwiązywaniu problemów/zgłaszania awarii związanych z działaniem oprogramowania dokonywane będzie w trybie 24/7, tj. 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu; 3) czas reakcji na zgłoszoną awarię - nie będzie dłuższy niż 6 godziny licząc od momentu zgłoszenia, w przypadku awarii krytycznych, czyli takich, które powodują, iż posiadany system przestał funkcjonować, bądź też jego podstawowe funkcje nie mogą być poprawnie pełnione. Jeżeli czas usuwania awarii krytycznej przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, wykonawca w tym czasie zapewni, zainstaluje oraz skonfiguruje system zastępczy pozwalający na realizację zadań przez Zamawiającego; 4) w przypadku pozostałych awarii, innych niż określone w pkt 3), bądź też nieprawidłowego funkcjonowania oprogramowania, nie mających wpływu na poprawne funkcjonowanie systemu czas naprawy nie będzie dłuższy niż 7 dni od dnia zgłoszenia; 5) w przypadku wystąpienia skomplikowanej usterki systemowej termin naprawy zostanie uzgodniony między Zamawiającym a wykonawcą; 6) konsultacji i doradztwa w zakresie administracji, użytkowania i rozbudowy systemu; 7) innych czynności mających na celu zapewnienie prawidłowego działania i korzystania z systemu. 4. Dodatkowe zobowiązania wykonawcy związane z realizacją przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca w pierwszym miesiącu obowiązywania umowy (tj.: we wrześniu 2016 r) dokona przeglądu systemu Check Point pod względem konfiguracji systemu oraz aktualnie działających reguł w celu poprawienia ewentualnych błędów. Jeśli takie zostaną zidentyfikowane wykonawca dokona stosownych poprawek w systemie. 2) w czasie obowiązywania umowy, na żądanie Zamawiającego, wykonawca dokona rekonfiguracji systemu Check Point, związanej ze zmianą dostawcy łącz internetowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje maksymalnie 1 rekonfigurację w okresie obowiązywania umowy. Czas zgłoszenia żądania zmiany ustawień systemu do Wykonawcy to co najmniej 14 dni przed planowaną rekonfiguracją. 3) w ostatnim miesiącu (tj.: we wrześniu 2017 r.) obowiązywania umowy wykonawca dokona aktualizacji systemu do najwyższej zalecanej przez producenta wersji oprogramowania. Aktualizacji będą podlegać posiadane przez Zamawiającego elementy systemu Check Point 5. Świadczenie usługi wsparcia technicznego od dnia 27 września 2016 r. do dnia 26 września 2017 r |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Rządowe Centrum Legislacji |
Ulica | Al. J. Ch. Szucha 2/4 |
Nr domu | 2/4 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 00-582 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 22 6947521 |
Fax | 22 6947015 |
Internet | www.rcl.gov.pl |
Regon | 01617906700000 |
E mail | traszczepkin@rcl.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Państwowa jednostka administracyjna |
Rodzaj zam inny | Państwowa jednostka administracyjna |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe warunki dotyczące wadium zostały opisane w treści SIWZ |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy |
Wiedza | Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - należycie wykonuje, co najmniej 2 usługi polegające na zapewnieniu wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point, z których każda spełnia łącznie następujące warunki: a) była/jest świadczona nieprzerywanie w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy; b) wartość wykonanej/wykonywanej usługi wynosiła/wynosi co najmniej 150 000,00 zł brutto; c) obejmowała swym zakresem dostęp online do bazy wiedzy, budowanej i utrzymywanej przez producenta oprogramowania; d) poziom dostępności systemu Check Point wynosił minimum 99,5% w skali roku |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | W przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych lub trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający zastrzega możliwość ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności w zakresie zmiany: 1) terminu wykonania umowy; 2) sposobu wykonania umowy; 3) zakresu wykonywanej umowy; 4) sposobu płatności; 5) osób odpowiedzialnych za nadzór na prawidłową realizacją przedmiotu umowy; 6) elementów świadczenia, na nie gorsze od wskazanych w umowie; 7) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 97 |
Kryt 2 | Czas reakcji na zgłoszoną awarię |
Kryt 2p | 3 |
Spec www | www.rcl.gov.pl |
Spec war | Rządowe Centrum Legislacji, al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa |
Data skl | 25/07/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Rządowe Centrum Legislacji, al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, Kancelaria Ogólna |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Inne dokumenty | Jeżeli wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innego podmiotu - w zakresie wiedzy i doświadczenia, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, wskazane jest, aby zobowiązanie określało w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia |