Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,

Publication date 2016-07-14
End date 2016-07-26 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 136241 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006, 302321108, 302300000, 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikami nr 1, 1A do SIWZ.

Wykaz jednostek administracyjnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.

Zamawiający informuje, że po podpisaniu umowy złoży wniosek do MNiSW o wydanie na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (Dz. U. nr 54, poz. 535 z późn. zm.) zaświadczenia potwierdzającego, że przedmiot umowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej na podstawie, którego Wykonawca będzie mógł złożyć do Urzędu Skarbowego wniosek o zastosowanie 0% stawki podatku VAT.
Zwolnienie z VAT dotyczy:
1. Zwolnienie z VAT:
Drukarka atramentowa - KOD: DA1, DA2
Drukarka laserowa - KOD: DLM1
Drukarka laserowa -KOD: DLK1
Jednostka centralna komputera - KOD: A, KOD B
Monitor KOD: M1, M2,
Skaner - KOD: S1, S2

(Podstawa: Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535, z późn. zm.). Załącznik nr 8 do ustawy o VAT precyzuje także jakie urządzenia można uznać za sprzęt komputerowy, którego dostawa na rzecz placówki oświatowej pozwala zastosować stawkę VAT 0%. Są to: jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych, drukarki, skanery, urządzenia komputerowe do pism Braille a (dla osób niewidomych i niedowidzących),urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).)

Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 maximum 36 miesięcy na cały asortyment.

Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie do 30 dni licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy oryginału zaświadczenia wydanego przez MNiSW potwierdzającego, że przedmiot zamówienia jest przeznaczony dla placówki oświatowej,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Ulica ul. Akademicka 13
Nr domu 13
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-950
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 4456603, 4456073
Fax 081 4456730
Internet www.up.lublin.pl/zamowienia
Regon 00000189600000
E mail zamowienia@ar.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Wiedza Wykonawca wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - jedną dostawę sprzętu komputerowego (tj. komputerów przenośnych, stacjonarnych, urządzeń drukujących) o wartości minimum 160 000,00 zł brutto (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto).
Potencjal Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wypełniony załącznik dotyczący opisu technicznego przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami nr 1 do SIWZ.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony załącznik zawierający wykaz asortymentowy i ilościowy do wyceny przez Wykonawcę, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ. 4. Jeśli Wykonawca złoży ofertę równoważną o nie gorszych parametrach opisanych w SIWZ, na oferowany przedmiot zamówienia lub podzespołów innego rodzaju niż wymienione w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pełną specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia w celu umożliwienia Zamawiającemu oceny oferty równoważnej. Należy dołączyć dokładny opis parametrów technicznych stosowanych równoważników z załącznika wzorując się odpowiednio we własnym opisie na załączniku 1 do specyfikacji zawierającym wymagania techniczno - jakościowe przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: 1/ w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, akcyzowego kwota brutto wynagrodzenia podlega automatycznej, odpowiedniej zmianie. Zmiana kwoty brutto, o której mowa nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, 2/ terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 11 umowy, mającej wpływ na niezachowanie terminu określonego w § 3 ust. 6 umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Długość okresu gwarancji jakości
Kryt 2p 20
Spec www http://www.up.lublin.pl/szp/
Spec war Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 55, 20-950 Lublin
Data skl 26/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 55, 20-950 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)