Publication date |
2016-07-14 |
End date |
2016-07-22 09:00:00 |
Instytucja |
Wójt Gminy Bolesławiec |
Miejscowość |
Bolesławiec |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Różny sprzęt i artykuły biurowe,
- Meble,
- Meble i wyposażenie kuchni,
- Meble przedszkolne,
- Pomoce naukowe,
- Bielizna pościelowa,
- Bielizna toaletowa i kuchenna,
- Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
- Dywany,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
- Preparaty piorące,
- Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
- Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
136437 / 2016 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
391000003, 391610008, 395310003, 395154102, 391410002, 397131004, 444100007, 398317003, 395144002, 301900007, 391621006, 395120004, 375000030, 378000006, 375200009, 323200002 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
They depend on the |
|
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oraz rozmieszczenie, a także instalacja urządzeń i rzeczy w ramach działań związanych z uzupełnieniem wyposażenia przedszkoli poprzez dostawę i instalację sprzętu, mebli, wyposażenia sal, biur, kuchni, szatni, toalet i wszystkich pomieszczeń przedszkolnych, zabawek, przyborów i pomocy do pracy dydaktycznych, pomocy do prowadzenia zajęć w przedszkolu, dla czterech przedszkoli w czterech zespołach szkolno-przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Bolesławiec w następujących miejscowościach: Kraśnik Dolny, Kruszyn, Ocice, Żeliszów. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy, ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wójt Gminy Bolesławiec
|
Ulica |
ul. Teatralna 1a
|
Nr domu |
1a
|
Miejscowosc |
Bolesławiec
|
Kod poczt |
59-700
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
075 7323221
|
Fax |
075 7351783
|
Internet |
www.gminaboleslawiec.pl
|
Regon |
00053373600000
|
E mail |
inwestycje@gminaboleslawiec.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 upzp w wysokości 20 % wartości Zamówienia podstawowego.
|
Czas |
D
|
Data zak |
26/08/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI specyfikacji na zasadzie spełnia /nie spełnia.
|
Wiedza |
Wykonawca musi udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jednej dostawy, instalacji i rozmieszczenia wyposażenia przedszkola lub szkoły na kwotę co najmniej 20.000 zł (brutto).
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI specyfikacji na zasadzie spełnia /nie spełnia.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI specyfikacji na zasadzie spełnia /nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI specyfikacji na zasadzie spełnia /nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI specyfikacji na zasadzie spełnia /nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 upzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony, zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 Ustawy (upzp), nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
2. W szczególności Zamawiający dopuszcza:
1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.;
2) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te nie pozostają w sprzeczności
z treścią oferty na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy.
3) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze Stron umowy, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji jakości
|
Kryt 2p |
2
|
Spec www |
www.gminaboleslawiec.pl
|
Spec war |
Urząd Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec ul. Teatralna 1a
|
Data skl |
22/07/2016
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Sekretariat Urzędu Gminy Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec ul. Teatralna 1a
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|