Wykonanie i dostawa drewnianych siedzisk modułowych wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi
Publication date | 2016-07-14 |
End date | 2016-07-22 10:55:00 |
Instytucja | Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi |
Miejscowość | Łódź |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 136745 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391110003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
I. Przedmiotem niniejszego postępowania jest Wykonanie i dostawa drewnianych siedzisk modułowych wraz z montażem na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana w Łodzi, polegające na instalacji indywidualnie zaprojektowanych siedzisk drewnianych, na konstrukcji stalowej montowanych do istniejącego fundamentu. Rama stalowa z profilu 50x30 mm, grubość ścianki 3 mm. Stal czarna s235 malowana farbą proszkową poliestrową w kolorze RAL 9005. Poprzeczki stalowe z profilu 30x30 mm, grubość ścianki 2 mm. Stal czarna s235 malowana farbą proszkową poliestrową RAL 9005. Deski siedziska wykonane z modrzewia syberyjskiego. Dopuszczalny inny gatunek drewna o ile Wykonawca jest w stanie zapewnić trwałość siedzisk przez okres 5 lat. Drewno lite o wilgotności 10-12% (niedopuszczalne klejenie blokowe oraz na mikrowczepy drewna) impregnowane olejem barwionym na kolor brązowy odporne na działanie promieni UV, o właściwościach pleśnio i grzybobójczych. Drewno pokryte lakierem poliuretanowym stosowanym na zewnątrz, odpornym na warunki atmosferyczne oraz działanie promieni UV. Wkręty do drewna stożkowe 4,5 x 50 mm utwardzane (powłoką galwaniczna 5-10 mikronów). Mocowanie siedziska do istniejącego fundamentu betonowego za pomocą kotw stalowych do betonu o gwincie M6, (powłoka galwaniczna 5-10 mikronów) - po dwie kotwy na mocowanie. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych robót i właściwości przewożonych materiałów i urządzeń. Przewożone siedziska i ich elementy powinny na czas transportu zostać zabezpieczone przed uszkodzeniem. Siedziska powinny zostać wyprodukowane zgodnie z projektem oraz z materiałów opisanych w niniejszym dokumencie. Dopuszczalna jest zmiana proponowanych materiałów, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę rękojmi trwałości siedzisk i wszystkich ich elementów, przez co najmniej 5 lat. Siedziska montowane są trwale do istniejącego fundamentu, na odcinku 40 m, licząc od strony zachodniej. Montaż za pomocą kotw do wierzchniej powierzchni betonowego fundamentu. Siedziska należy montować zgodnie z rysunkiem rozmieszczenia układu modułów siedzisk. Dopuszczalne przesunięcie siedzisk względem projektu - 20%, przy czym siedziska montowane obok siebie (stykające się) są traktowane jako grupa i nie należy ich montować odsuniętych od siebie. Powyższy zakres robót należy zrealizować w oparciu o dokumentację techniczną i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga 60 miesięcznego okresu rękojmi. Dokumentacja projektowa dotyczy niniejszego postępowania w zakresie siedzisk modułowych oznaczonych symbolami MA i MB stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. II. Wykonawca jest zobowiązany: 1. wykonać, dostarczyć oraz zamontować przedmiotu Umowy Zamawiającemu do obiektu MOSiR w Łodzi, pod adresem wskazanym przez Zamawiającego, we wskazanych na obiekcie miejscach w terminie wskazanym w ofercie co strony potwierdzą pisemnie protokołem przekazania; 2. wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami; 3. w przypadku, gdy dostarczony przedmiot Umowy będzie niekompletny lub będzie zawierał wady, zostanie to odnotowane w Protokole odbioru, w tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie w dodatkowym terminie, wyznaczonym przez Zamawiającego dostarczyć / wymienić na własny koszt przedmiot Umowy brakujący i / lub wolny od wad; 4. powiadomić Zamawiającego w terminie do 7 dni o planowanym terminie rozpoczęcia dostawy i montażu przedmiotu umowy; 5. udzielić Zamawiającemu potrzebnych informacji o stosunkach faktycznych i prawnych dotyczących towaru oraz wydać Zamawiającemu stosowne dokumenty; 6. w przypadku, gdy jest to niezbędne do prawidłowego korzystania, załączy informację dotyczącą sposobu korzystania; 7. wydać przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; 8. w przypadku dostarczenia towaru uszkodzonego, złej jakości, wymienić je na własny koszt w terminie do 5 dni roboczych, przy czym Zamawiającemu przysługuje naliczenie kar umownych, o których mowa w § 5 projektu umowy; 9. do posiadania polisy ubezpieczeniowej, ważnej nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego obejmującej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość niniejszej umowy. III. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia. Ilekroć w SIWZ, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, parametrów, specyfikacji jakościowych, użytkowych, funkcjonalnych i technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności produktów w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, że należy przyjąć stosowanie elementów spełniających normy i parametry techniczne nie gorsze w zakresie parametrów technicznych, jakościowych użytkowych oraz funkcjonalnych od elementów wskazanych w tym opisie. Wymaga się bezwzględnie zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w opisie. Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany udowodnić, że oferowane produkty spełniają założenia projektu. W przypadku ewentualnej zmiany na materiały równoważne Wykonawca do oferty przetargowej zobowiązany jest dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (tj. karty techniczne, aprobaty techniczne). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi |
Ulica | ul. Ks. Skorupki 21 |
Nr domu | 21 |
Miejscowosc | Łódź |
Kod poczt | 90-532 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 42 27 21 416; 27 21 417 |
Fax | 42 6367980 |
Internet | www.mosir.lodz.pl |
Regon | 00000100855997 |
E mail | przetargi@mosir.lodz.pl ; a.stasiak@mosir.lodz.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: jednostka budżetowa |
Rodzaj zam inny | jednostka budżetowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 40 |
Wadium | 8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 8.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100), 8.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jt. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania 24/16/PN. 8.4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 8.5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać, co najmniej: 8.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 8.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, 8.6.3. kwotę wadium, 8.6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 8.6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 8.6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6.5.2. którego oferta została wybrana: 8.6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.6.5.2.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ. 8.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Wiedza | 5.1.2.1. Wykonawca musi udokumentować realizację dostaw w ciągu ostatnich trzech lat poprzedzających dzień złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy elementów małej architektury wraz z ich montażem o wartości minimum 20.000 zł, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi dostawy stanowiącemu przedmiot niniejszego zamówienia. Zrealizowanie powyższego musi być udokumentowane referencją wystawioną przez Zamawiającego, potwierdzającą, że realizacja dostawy została wykonana w terminie i z należytą starannością, zgodnie z opisem zamówienia. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 80 |
Kryt 2 | Termin wykonania zamówienia |
Kryt 2p | 20 |
Spec www | http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855 |
Spec war | Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, Dział Techniczno-Inwestycyjny, pokój nr 020, parter. |
Data skl | 22/07/2016 |
Godz skl | 10:55 |
Miejsce | Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, sekretariat, pokój nr 203, II piętro. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |